Як створити сторінку компаніі? на Facebook
Facebook – одна з найбільших світових соціальних мереж, в якій зареєстровано близько 400 мільйонів користувачів з усієї планети. В Україні Facebook тільки набирає обертів і за даними facebakers.com сьогодні там присутні понад 298 тисяч українців. 77,1% – користувачі віком від 18 до 34 років.
Західні компанії вже кілька років використовують Facebook для просування своїх товарів та послуг і успішно налагоджують пряму комунікацію зі споживачами. В Україні ж цей канал поширення інформації поки що не є приорітетним, але швидко набирає обертів.
Одним із найпопулярніших методів просування у Facebook є створення групи чи сторінки бренду та подальше її просування.
Основні відмінності сторінки від групи: наявність статистики для сторінок та можливість публікувати контент від імені бренду, а не конкретної людини – адміністратора групи.
Можливості сторінки:
Адміністратор може:
- Публікувати матеріали — новини, посилання, фото та відео
- Створювати обговорення
- Створювати нотатки
- Організовувати події
- Відслідковувати статистику відвідуваності сторінки та взаємодії прихильників із контентом.
- Запрошувати друзів стати прихильниками сторінки
- Рекламувати сторінку за гроші
- Налаштовувати права публікації та перегляду контенту прихильниками
Шанувальники можуть:
- Коментувати матеріали
- Вподобати
- Поділитись з друзями
- Додати контент на стіну сторінки – посилання, фото, відео, текст
- Брати участь в обговореннях
Доступна статистика:
- Взаємодія шанувальників із контентом – публікації на стіні, коментарі, вподобання
- Демографічні дані – стать, вік, країна, мова
- Динаміка зростання кількості шанувальників сторінки
Вся статистика доступна в зручних графіках та таблицях, які можна експортувати в окремий CSV файл.
Як створити сторінку
Йдемо за лінком http://www.facebook.com/pages/create.php, вводимо назву сторінки, обираємо категорію.? Важливо: уважно поставтесь до вибору назви сторінки, адже після створення її неможливо буде змінити. Можна буде лише відредагувати адресу сторінки коли у групи буде більше 25 шанувальників. http://www.facebook.com/pagename/
Переходимо у вкладку «Інформація» і вводимо дані про свою компанію – рік заснування, веб-сторінка, опис компанії, мета та продукт.
Завантажуємо основне зображення компанії. Найкраще, щоб це був логотип компанії або інше зображення, яке дозволить користувачам легко вас впізнати.
Публікуємо кілька новин компанії, створюємо фотоальбом, додаємо відео. ?Це необхідно для того, щоб користувачі не пішли з пустої сторінки, а одразу б мали можливість взаємодіяти з контентом.
Запрошуємо друзів стати прихильниками сторінки
Після створення сторінки справа за малим – сформувати спільноту, розкрутити свою сторінку і налагодити ефективну комунікацію із прихильниками.
Методів просування безліч, і ця тема виходить за рамки даної статті, але варто пам’ятати основні складові успіху в соціальних мережах:
- Якісний продукт
- Унікальний та корисний контент
- Своєчасна комунікація з користувачами – відповіді на питання та коментарі, допомога у вирішенні проблем.
Відсутність одного з цих елементів значно підвищує ризик провалу, а наявність всіх трьох – практично забезпечує ваш успіх.
Також для отримання максимального ефекту важливо використовувати одночасно кілька каналів соціальних медіа: Facebook, Twitter, Vkontakte і т.д. Доцільність залежить від цілей компанії та розташування її цільової аудиторії.
Одними з найуспішніших світових компаній на Facebook є представники сфери FMCG. Серед них Starbucks, Coca-cola та McDonalds.
- http://www.facebook.com/Starbucks — найпопулярніший бренд на Facebook, 6 мільйонів шанувальників
- http://www.facebook.com/cocacola — 5 110 000 шанувальників
- http://www.facebook.com/McDonalds — 1 800 000 шанувальників
Додаткові можливості та поради
Ви можете змінити налаштування відображення матеріалів на стіні. Для цього потрібно натиснути на кнопку «Параметри» і перейти до меню налаштувань.
В меню налаштувань ви можете обрати, які повідомлення відображати: лише автора, шанувальників чи змішані повідомлення. Також ви можете налаштувати права шанувальників і визначити типи контенту дозволеного для публікації.
При публікації контенту на стіні у Facebook можна встановити доступ до нього для різних країн та мов. Для цього потрібно натиснути на “Everyone” як на малюнку нижче і обрати з двох варіантів: матеріал доступний для всіх користувачів чи встановити країни та мови, користувачів яких зможуть прочитати даний матеріал.
Обираємо “Customize”
Встановлюємо потрібну країну та мову.
Окрім вищезгаданих можливостей ви можете залучати шанувальників на свою сторінку за допомогою розміщення спеціального віджета на сторонніх сайтах. Для цього потрібно перейти на сторінку віджету «Скринька шанувальників» – http://www.facebook.com/facebook-widgets/fanbox.php та налаштувати відображення віджета.
Далі достатньо просто скопіювати згенерований код і вставити на будь-який сайт.
Автор статьи — Анвар Азизов, project manager агентства Social Media
Комментарии | 21
Толковая статья. Спасибо.
В закладки 🙂
Буду беспорядочен -)2. Вполне себе для людей, которые не владеют навыками освоения чего-либо методом научного тыка, но «схватывают на лету». Таких много, кстати. Больше, чем таких, как вы или я.3. Как для статьи типа «How to» картинок — столько, сколько надо. Я бы еще раскрасил стрелками и рамками.1. А что, где-то заявлялось, что на проекте никогда не будет украиноязычных материалов?Ну и еще вопрос: зачем так возбудились? Не нравится статья? Ну прочитали бы абзац и закрыли бы. Не может проект выдавать только те материалы, которые на 100 % будут устраивать ВСЮ аудиторию. Так не бывает. Не понравилось — закрыли и все. Я понимаю, кстати, когда критика конструктивна. А так — накаментили тут…
вы шо странные? захотелось человеку на украинском написать,он и написал
во-первых, почему украинский? на русскоязычном ресурсе. «пуста сторінка» рулит до невозможности. уже б язык выучили
во-вторых — что за ликбез? «йдемо, створюэмо» — что для деток писалось чтоли
в третьих — чего так «мало» картинок?
уважаемая администрация сервиса, признайте, что не все участники рынка умеют писать. даже если они работабют в социал-медиа. нести фигню — умеют, а писать — увы.
Саша, дякую за відгук, відповідаю по пунктах:1. Українська — тому що я розмовляю й пишу українською і адміністрація була не проти статті українською мовою. З приводу пустої сторінки — http://www.google.com.ua/search?aq=1&oq=%D0%BF%…2. Стаття планувалась як легка інтрукція у стилі «How to», так легше сприймати інформацію.3. Картинки для виразності. Якщо у вас є доповнення, будь ласка, напишить їх. Я не претендую на виерпність у даній статті.
а как набирать аудиторию для такого блога? если каждый второй, когда вы его добавляете в друзья, пишет: «Мы знакомы?»
Нефиг спамить незнакомых людей 🙂
а как же тогда посоветуете продвигать услуги фирмы с помощью блогов и странички в фейсбуке? )
А я за те, щоб навіть і сайт був українськоюавтору +1
Саша, а к чему эта критика?Напишите самы интересный материал, мы его с удовольствием разместим и даже отблагодарим вас.Но вот наезжать на людей, который готовят полезные для других (а то, что именно полезные — факт, мне уже человек 10 сообщило, что им как раз этого не хватало) материалы, как-то не хорошо.
Подход очень простой. На каком языке автору удобнее — на том и публикуем. Анвар предложил на украинском. Мы только за.Но русского все же больше. Поисковая выдача нам очень важна:)
Украинский потому, что в этом нет ничего плохого. Такой ответ устраивает?:-)Как удобнее автору. Плюс есть множество украиноязычных читателей.
Супер, я этого на фейбуке ещё не видел. Спасибо! 🙂
«Можна буде лише відредагувати адресу сторінки коли у групи буде більше 25 шанувальників. http://www.facebook.com/pagename/«
Никак не могу найти, где редактируется урл страницы. Подскажите, пожалуйста.
Лучше смотрите скринкаст http://lifehacker.ru/2010/04/01/kak-sozdat-stra…
Саш, «что ли» пишется отдельно : )
согласен с тобой
Уважаемый, с чего вы вдруг решили, что Ваш комментарий в таком тоне тут уместен?
Если автор хочет писать на украинском — я совершенно не против. На счет ликбеза — это и требовалось. Еще вопросы?
отличный пост, очень хорошо все расписано
все супер!
дякую за хорошу статтю!
Респект!