Brainberry запустила сервіc для управління затратами компанії EZCosts

1397
44

Дозвольте презентувати вам новий продукт від Brainberry — он-лайн послугу для управління затратами компанії — www.ezcosts.com

Одразу невеличка історія, щодо того, як виникла ідея — вона допоможе зрозуміти і призначення, і особливості послуги, і, зрештою, її цінність.

Отже орієнтовно роки з півтора тому мої старші партнери попросили для них скласти звіт по витратах за півроку діяльності. Така необхідність виникла у зв’язку з тим, що ми активно розвивалися (і зараз продовжуємо це робити) і витрати постійно зростали, а їх структура дещо видозмінювалася.

Я сумлінно взявся за роботу … і прифігів! Розібратися у, здавалось, простій схемі ексель-табличок і писульок від менеджерів та підрядників виявилося дуууже не просто. Я потратив повних кілька днів, щоб просто встановити факт того, скільки грошей пішло і куди!

Проблема в тому, що моя компанія заробляє на моєму часі. Відповідно втрата часу на такі дурниці — це не просто витрата на зарплату — це подвійна втрата — також і втрата потенційної вигоди. Крім того у процесі мені довелося витрачати також час і менеджерів на розпитування, уточнення, звірки тощо.

Ну і ще одна невелика деталь — я просто жахливо не люблю рутинну нецікаву роботу.

Відповідно з командою ми задумалися над тим, як зробити так, щоб менше робити =) Тобто витрачати менше часу на бюрократичні штучки, але при цьому мати реальний контроль над витратами (власне особливість бізнесу нашого типу в тому, що витрати часто-густо важко передбачувані і, відповідно, не контрольовані).

Я собі згадав досвід, який у мене був у великій корпорації. Там це була складова великого проекту ERP, але по-факту більшість менеджерів користувалися дуже часто тільки одним механізмом — заявкою на гроші для проекту (без неї просто нереально було отримати фінансування). Проте вона була настільки складно організованою, що сприяння пришвидшенню процесу не було.

Ми взяли цю модель за основу, проте викинули з неї все зайве. Ідея проекту виявилася простою. Кожному, хто хоче грошей на потребу чи проект в компанії — потрібно дати можливість сформувати запит. Відповідальні люди отримують цей запит — відхиляютью/затверджують/коментують — і, у разі затвердження, він направляється касиру, який видає гроші.

Весь цей процес просто записується і складається у архів/статистику.

Як результат — той, хто потребує грошей отримує їх максимально швидко. А той, хто приймає рішення по-перше має швидкий доступ до інформації по проекту (щоб могти прийняти правильне рішення: “чи можемо ми собі це дозволити”), і по-друге знає всю історію витрат — на що? коли? скільки? і чому? було потрачено в компанії.

У результаті ми вже рік самі користуємося цим сервісом, який економить нам дуже багато часу та нервів.

Нещодавно вирішили, що, якщо цей сервіс допомагає нам, то можливо ще комусь допоможе. Зробили для нього красивіший дизайн і випустили під красивим доменом.

Запрошую всіх, у кого є подібні проблеми/потреби стати нашими першими користувачами. Наразі абсолютно “бєзваздмєздно” =)

У якому випадку вартує спробувати наш сервіс (якщо бодай кілька пунктів співпадає — то варто спробувати):

  • Якщо ви компанія з нефіксованими затратами (вони можуть мінятися місяць від місяця і часто не дуже прогнозовано)
  • Якщо ви швидко ростете
  • Якщо у вас уже є система управління затратами, але вона бюрократизована та громіздка (паперові писульки, ексель-таблиці, звіти тощо)
  • Якщо ви інвестор і хочете розуміти бізнес, але не втручатися у нього
  • Якщо у вас мало часу як у керівника/менеджера тощо
  • Якщо ви час від часу задаєте собі запитання — “блін, куди ж діваються гроші?”

При цьому розмір компанії не має особливого значення — ми планували сервіс для того, щоб компанія могла легко розширюватися.

Але перед тим, як почати користуватися, важливо знати кілька порад, які зроблять користування більш ефективним:

  • Найперше — це правильно продумайте структуру компанії та структуру витрат — спробуйте зробити так, щоб вони були максимально наближені
  • Зареєструйте компанію в EZCosts
  • Введіть спочатку всіх працівників в неї (потім значно менше часу витратите на роздавання ролей)
  • Створіть структуру витрат компанії роздаючи при цьому ролі працівникам
  • Якщо компанія велика — делегуйте — принцип простий — самі створюєте перший рівень — далі даєте доступ відповідальним людям і вони створюють настипні рівні і роздають права доступу.
  • І на останок — гоу-ехед — створюйте заявки =) розважайтесь!

В процесі будуть ще виникати питання щодо роботи проекту — їх можна буде задвати під цим постом. Також можна просто написати на  [email protected]

P.S.  Ми ще плануємо ряд змін, які суттєво полегшать користування системою та покращать її ефективність для компанії — але про них — пізніше =)

Оставить комментарий

Комментарии | 44

  • А где FREE plan? Я хочу знать за что плачу.

  • я вот пользуюсь хоммани для того, чтобы понимать куда и сколько уходит денег, но это семейный бюджет… не уверен, что я бы захотел вынести подобную информацию про компанию в интернет…

    но в любом случае все выглядит очень симпатично, удачного плавания!

  • замечательный проект, в стиле западных трендов, но!
    никогда не бы доверил настолько «чувствительную» информацию учитывая особенности страны и регулярного «расшаривания» личных данных из разных отраслей…
    мое личное мнение!

    • Дякую за feedback. З одного боку ви праві, що дещо важко йти на подібний крок чисто психологічно. З іншого боку ми працюємо над безпекою інформації і наразі впровадили вже SSL шифрування. Надалі будемо ще удосконалювати безпеку. З іншого боку я для себе свого часу зрозумів, що мої витрати — це не така вже й унікальна бізнес-інформація — більшість публічних компаній змушені їх публікувати =)

      • Роман, я думаю многим будет «тепло и спокойно» если вы захостите это где-то «не у нас».
        Но это чисто психологически, как по мне.

      • Да тут дело не в шифровании и безопасности…
        Артур правильно отметил психологический нюанс!
        Но, кроме последнего, имеют место быть физические данные, которые хранятся на серверах — думаю, время от времени все замечали новости касательно несанкционированных «облав» и «конфискации серверов»…
        Это одна сторона — вопрос решается, как вы подметили, размещением серверов на Западе!
        Другая сторона — когда информация «всплывает»… Я ни в коем случае не ставлю под сомнение вашу добропорядочность, но есть еще «третьи лица»…)))

        Что же касается затрат — этой информации достаточно, чтобы не сложными математическими формулами определить ориентировочный доход и прибыль.

        • Ну знову ж таки. Мене не раз в інтерв’ю питалися про об’єми та прибутковість агенції. Це не супер таємна інформація. Наш обіг цього року складе близько 25 млн. гривень (це всі сервіси в купі). Середня дохідність 15% )))Тенденція до прозорості бізнесу буде в багатьох напрямках =)

  • Все точно — зараз все FREE =) Ми ще думаємо над моделлю безкоштовного пакету — що туди має входити. Але все одно — наразі це немає значення, бо все і так безкоштовно.

  • соглашусь.
    вешать все свои затраты в сеть, как минимум не логично.
    у Лебедева был недавно холливар в ЖЖ по поводу подобного сервиса

  • Уверены в названии? Как его произносить в общении между сотрудниками, Изет? Как вы произносите?

    • Коли думали над неймінгом, то також враховували, що пострадянський простір буде швидше за все скептично ставитися до проекту в силу побоювань передавати комусь свою фінансову інформацію. Тому орієнтація в назві була виключно на англомовний ринок — звучить ізікостс. Як сказав мій один товариш-англієць на якому тестили назву — it sounds what it does — тому неймінг вважаємо адекватним. Дякую.

  • Також важлива деталь щодо конфіденційності — в проекті є налаштування різних ролей для співробітників — тому у нас бачать люди тільки те що треба бачити кожний на своєму місці.

  • Зареєстрував еккаунт для ShoeShoe. Спробуємо що за цяця))

  • Молодцы что запустились 🙂 Я пользуюсь многими платными сервисами, но за этот не заплатил бы. Хотя я вписываюсь в целевую аудиторию. Цена завышена, а в видео я не увидел ничего за что стоило бы заплатить. Уверен, что пятиминутная сессия в гугле выдаст мне с десяток подобных приложений и большинство будет иметь бесплатный план, а минимальный платник будет в районе 10-12$. Так что 5$ за самый дешевый план — «красная» цена. Интересно будет увидеть статистику по сайнапам через время.

    • Як я вже і казав — безкоштовний план буде — зараз розробляємо його конфігурацію. Можливо і введемо дешевші плани. Нам поки важко випрацювати точну модель для кожного плану — бо затратна частина по проекту ще не до кінця сформувалася. Для того і робимо період безкоштовного користування.

      • может нужно видео сделать покруче? я понимаю, что трудно не маркетологу советовать профессионалам, но я все же осмелюсь 🙂 может быть просто не все крутые фичи освещены.. общее впечатление «request — approve/decline — monitor and watch reporting.. and so what?»

  • Инициатива очень хорошая. Обеими руками за качественную оптимизацию рутинных процесов. В данном случае доверить свои данные этому продукту не могу. Мы работаем с авторами программы в одной отрасли и являемся прямыми конкурентами. Если Brainberry переключится полностью на разработку программного обеспечения и веб-сервисов, тогда обязательно попробуем, сейчас для нас более резонно посадить своего программиста с задачей сделать аналогичный продукт для внутреннего пользования недоступный из вне. За проделанную работу и желание поделиться опытом и результатом разработки с широкой аудиторией — выражаю искреннее уважение, молодцы. За прозрачность деятельности игроков на рынке рекламных услуг в сети добавляю свой голос. Но с учетом его специфики и экономических интересов, которые мотивируют участников поступать недобросовестно в очень многих случаях, пока от открытости воздерживаемся. Отдельно хочу сказать, что агентству Brainberry очень симпатизирую, хотя по ряду клиентов наши интересы не раз пересекались 🙂

    • Леонід1234, нажаль не знаю з якої ви компанії, але дуже поважаю вашу позицію. Справді зараз проект зв’язаний з агенцією, що є не дуже коректно. Як тільки перші фінансові потоки дозволять виокремити команду, ми обов’язково рознесемо ці два бізнеси. Крім того можу сказати, що якщо чисто технічно можливість витягнути дані у нас, як розробників є, то ми свідомо не закладаємо ніякого інтерфейсу для роботи з ними. Ми чітко усвідомлюємо, що репутація у даному проекті є ледве не найважливішим моментом. Ще раз дякую за відгук.

  • Основываясь на очень предварительном знакомстве, сервис может быть полезен небольшим компаниям и статапам вообще без финансовой дисцеплины — её или ещё нет, или не имеет смысла вводить ввиду микроскопичности операций.При ведении в компании базового финансового учёта упомянутые задачи решаются, не выходя из Excel. Свои финансы сторонним компаниям я, конечно же, не доверил бы.

  • Интересный проект. Демо-тур суперовый, сразу видну, что, зачем и как. Выражаю свое почтение за юзабильную главную страницу. Никаких лишних приколов — я такое люблю.

  • Бесплатный сделали бы — получилась бы хорошая пиар-акция агенства, а так посмотрели все и забыли )

  • Brainberry молодцы. Мой техдир сказал, они думают так же как я: сделать сервис, решающий свои задачи, а потом продавать его для всех. Конечно же более-менее средний бизнес не доверит финансовую информацию в чужие руки. И ssl шифрование здесь не поможет, но для малого бизнеса сервис весьма полезный.

  • Непонятно что 6 месяце дается бесплатно. Выглядит как будто нужно заплатить за план и проработать 6 месяцев с этими деньгами на счету, а на 7й они снимутся.

    Оно вообще работает? При попытке создать unit я получаю Sorry, but you don’t have the access rights. Please, contact the account owner.

  • 0) Идея классная…
    1) Название EZ пересекается с http://ez.no/ — у них продукты называются ezProductName итд.
    2) может стоит шифровать данние прямо на сервере, к примеру цифры… и тогда лишь аккаунту который ввел ключ доступа — будет известно что там за число… как вариант внести опцию в платные пакеты, в бесплатных без нее.

  • скажите, а на какое время продукт будет оставаться фри?

  • Коллеги, имея некоторое отношение к этому проекту, хотел бы прежде всего поблагодарить всех за комментарии — они действительно бесценны, т.к. мы видим проект в одном разрезе, другие могут видеть его иначе и это дает нам более общую картину происходящего. Единственное, я хотел бы поделиться неким опытом работы в России (так уж получилось) касательно «открытия информации в сеть». Так вот, тенденция в РФ показывает ЖЕЛАНИЕ КОМПАНИЙ ДЕРЖАТЬ СВОЮ ФИНАНСОВУЮ ИНФОРМАЦИЮ ПОДАЛЬШЕ ОТ СОБСТВЕННЫХ СЕРВЕРОВ. Этот сервис (размещение управленческой и бухгалтерской отчетностей где-то там на Западе) стоит дополнительных денег для компаний, но пользуется все большим спросом в силу ряда причин («маски-шоу» — не последняя из них). Учитывая последние тренды в украинской политике, я уверен, что предлагаемый нами сервис (с выносом его на внешние сервера) будет еще как востребован и в Украине!

  • коллеги, хотел бы поделиться своими соображениями по поводу «предоставления собственной финансовой информации в сеть». так получилось, что последний год я работаю в россии. опыт ведения бизнеса в россии подсказывает, что все больше и больше компаний предпочитают держать сведения о собственных финансах на чужих серверах подальше от возможных «маски-шоу». более того, за это платят дополнительные деньги! учитывая последние политические течения в украине, рискну предположить, что компании быстрее доверят информацию о собственных финансах кому-то на далеких серверах (при соблюдении строгой конфедициальности и необходимых мер безопасности), чем родным компьютерам (телефонам, домашним ресурсам и проч.), до которых ВСЕГДА СМОЖЕТ ДОТЯНУТЬСЯ НЕЖНАЯ РУКА ФИСКАЛЬНЫХ ОРГАНОВ с соответствующими последствиями 😉

Поиск