В KP Media ответили на вопросы ВРК относительно претензий к OK Internet

1309
16

Директор про продажам Бигмир-Интернет Юлия Трибушная ответила на вопросы руководиреля ВРК Максима Лазебника, которые сегодня утром были опубликованы у нас на сайте, в ответ на претензии ряда украинских порталов к позиции «ОК Internet» в рейтинге Всеукраинской рекламной коалиции.

Шановний пане Максим! Дякуємо за швидку й повну відповідь, а також за питання, які ви підняли.

Із задоволенням відповідаємо на них:

1.Почему ваше открытое письмо появилось через три недели после публикации рейтинга? Если вам очевидно, что в целом в рейтинге все логично, кроме позиции ОК Internet, то почему сразу об этом не начать шуметь?

Питання про ОК інтернет та їх місце в рейтингу у нас виникло одразу після його оприлюднення. Ми не оприлюднили свої сумніви щодо нього в той самий день через зрозумілі причини. В повній мірі усвідомлюючи власне місце на ринку інтернет-реклами, ми розуміємо, що є інші гравці, які теоретично можуть мати кращі білінги по певній конкретній агенції — хоча це й виглядає дивно з огляду на запевнення її керівництва у винятковій долі Бігміру в медіа-планах усіх клієнтів.

Проте щоразу під час обговорення таких цифр з колегами ми приходили до висновку: на нашому ринку немає жодного великого гравця, який мав би ОК інтернет в лідерах серед своїх партнерів. Ми справді опитали абсолютно всі великі сайти. Нажаль, не всі з них можуть дозволити собі відкрито заявити про свою позицію, тим не менш ми переконалися, що Бігмір насправді отримав від цієї агенції чималу долю його бюджетів — найбільшу в порівнянні з усіма опитаними нами сайтами.

Звичайно, на нашому ринку існує безліч невеликих сайтів та мікро-гравців, і ми могли уявити, що не отримані лідерами гроші могли опинитися там. Проте ми не можемо уявити, яким чином можна в Україні витратити 20 мільйонів гривень на такі сайти — файлообмінники, інтернет-магазини, пошукові портали? І чи відомо про це клієнтам, чи погоджуються вони з таким плануванням?

На пошуки відповідей на ці питання та організацію збору підписів ми й витратили деякий час.

2. Не кажется ли вам (а многим на рынке именно так и кажется), что за такой запоздалой реакцией порталов «торчат ушки» конкурентной борьбы агентств. Возможно, кто-то борется за кого-то из клиентов ОК Internet, а вы ему подыгрываете? Впрочем, наверняка у исполнительной дирекции ВРК просто разыгралось воображение. Не обращайте внимания на этот вопрос.

З усією відповідальністю ми заявляємо: за нашими діями не стоїть жодна агенція, хоча ми сподіваємось, що наш лист підтримають не тільки інтернет-сайти, а й інші учасники ринку, зацікавлені в тому, щоб інтернет-ринок діяв за правилами і був прозорим. Крім того, наша компанія є достатньо серйозним гравцем цього ринку, щоб голосно і відкрито оприлюднювати власну позицію, а не виконувати чиїсь замовлення.

3.А если это не конкурентная агентская борьба, то что? Вы всерьез рассчитываете, что вам будут предоставлены какие-то несомненные доказательства от кого-то или ВРК поменяет рейтинг? А почему доказательства тогда мы должны требовать только от одного агентства? А чем вы докажете, что у вас среди клиентов нет ОК Internet? Зная вас много лет, как профессионалов коммуникаций, дирекция ВРК пытается нащупать истинную причину письма. Зачем вам именно сейчас поднимать эту тему? Какие-то новые условия продаж? Штирлиц пока не находил ответа.

Не потрібно шукати підводних каменів у нашому листі. Ми абсолютно чітко заявили, що наша основна мета — звернути увагу ринку на наступні факти. Всеукраїнська рекламна коаліція робить максимально коректну оцінку, володіючи при цьому надто обмеженою інформацією, проте рейтинг агентств не є тим інструментом, за допомогою якого можна оцінити реальні обсяги і якість роботи агенції. Ми прагнемо звернути на це увагу перш за все клієнтів, які роблять висновки на основі даного рейтингу і обирають партнерів серед тих агенцій, що займають найвищі сходинки в ньому.

Ви праві в тому, що це особливо актуально зараз, у період проведення важливих тендерів, на яких деякі агенції, і перш за все Ок інтернет, пропонують неіснуючі знижки на українські ресурси. Користуючись нагодою, ми хочемо заявити, що жодна агенція не має знижок у 80% на ресурси Кореспондент, Бігмір і всі інші, що входять до нашого сейлз-хаусу. Максимальна знижка, якою може оперувати агенція на тендерах — це 50-52%, і це стосується лише справжніх лідерів серед українських агенцій.

4. Выступать адвокатом у агентства, которого по сути ВРК не знает, довольно странно. И тем не менее, мы готовы допустить, что компания, имеющая в списочном составе 60 сотрудников, а также указанный список клиентов (см. выше), может иметь заявленные обороты, размещаясь на площадках, не вошедших в число подписантов открытого письма. Скажем, на файлообменниках, поисковиках, интернет-магазинах и т.д. Почему вы считаете, что если кто-то у вас не размещается, то его нет и на рынке вообще? Может это скрытая пиар цель письма?

Наостанок хочемо запевнити вас в тому, що ми насправді цінуємо вашу роботу і ваші спроби робити оцінки на цьому непростому ринку. Ми готові брати участь і сприяти у складанні цих оцінок (до речі ще під час складання рейтингу ми наголошували на тому, що така оцінка білінгів Ок інтернет є більш ніж завищеною). Ми готові надати вам відкриту інформацію по кожній з агенцій — принаймні у відносних показниках і частках.

Дякуємо за те, що дослухались до нашої позиції, і сподіваємось на подальшу співпрацю на шляху впорядкування вітчизняного рекламного ринку.

Оставить комментарий

Комментарии | 16

Поиск