Агентство MediaUkraine и Николая Сухомлина обвинили в использовании Facebook-ботов

1416
9

Виталий Манько из бюро журналистских расследований «Свідомо» обвинил журналиста Николая Сухомлина и агентство MediaUkraine в использовании сети ботов для комментирования и продвижения информационных материалов в социальной сети Facebook. По данным Виталия Манько, MediaUkraine использовала сеть фиктивных аккаунтов для потенциальных клиентов в качестве реально существующих региональных журналистов. Они же были использованы для «информационного киллерства» реальных представителей прессы, среди которых оказался даже известный украинский журналист Отар Довженко.

В рамках авторского расследования Виталий Манько привел ряд доказательств неоднократного размещения и продвижения различных новостных материалов в Facebook от имени несуществующих пользователей. Контроль над ботами, по заявлению представителя «Свідомо», осуществляют журналисты Николай Сухомлин и Мария Жартовская.

Напомним, это уже не первая скандальная ситуация с участием Николая Сухомлина и MediaUkraine. Ранее этот же человек заявлял о том, что его аккаунт в Facebook был заблокирован по соображениям политической цензуры (хотя на самом деле оказалось, что причиной блокирования аккаунта стало неоднократное нарушение требований соблюдения авторских прав при публикации чужих фото-материалов в социальной сети).

Оставить комментарий

Комментарии | 9

  • а что, кто то не покупает лайки?

  • Морда лица у него доверия не внушает и так, и кто-то еще нес ему деньги! 🙂

  • Какая страна, такая и журналистика. Ебанутая на всю голову.

  • Подяка автору новини. Лише пару уточнень.
    Я ніякого відношення до журналістики формально не маю. Сайт «Свідомо» — це вільна і демократична площадка. Там кожен бажаючий може публікувати корисні матеріали.  
    Отар Довженко був згаданий мною у публікації не у якості жертви інформаційних кілерів, а як представник преси, який сприйняв ботів, промаркованих ярликом «журналіст», як справжніх людей. 
    http://www.svidomo.org/img/userfiles/sm600x450_1326040630.jpg — тут видно, як Отар опонує фейку, якого звати Максим Циберко. А ось тут джерело фото Максима Циберка — 
    http://clubs.ya.ru/4611686018427389071/replies.xml?item_no=21157 взяте з клубу фотолюбителів. Інші джерела фото також встановлені. Насамперед це стосується аватарок так званих менеджерів МедіаЮкрейн. Чекайте другої частини розслідування. Буде весело 🙂

  • Коли викривається афера, зазвичай «летять голови» посередників, які брали в ній участь. Отже найближчим часом чекаймо на відставки прес-секретарів, керівників інформаційних служб політиків і політичних партій, які розміщували замовлення на «просування» у соціальних мережах через так звану компанію «MediaUkraine» в обмін на свій інтерес. Існування медіа-наперсточників в мережі неможливе без «кришування». Тому існує ризик втрати посад навіть для головних редакторів веб-сайтів, які виконували адвокатську функцію медіа-афериста Сухомлина. Якщо комусь відомо про такі кадрові перестановки, пишіть прямо у цій гілці. Отже, оприлюднення розслідування було зроблено 2 січня 2012 року на сайті кореспондент.нет в розділі «блоги». 8.01 редакція порталу видалила мою публікацію без попереджень, навіть не поцікавившись додатковими доказами. У відповідності до правил сайту вони мали перевести матеріал у топ-блоги за показниками кількості переглядів і поширень. Після цензурування на кореспондент.нет розслідування було розміщено на порталі бюро журналістських розслідувань «Свідомо». http://www.svidomo.org/defend_article/5855 
    За пару днів воно в буквальному сенсі розповзлося по фейсбуку, отримавши рекордну кількість лайків, а сайт «Свідомо» разом з іншим порталом «Взаємодопомога», який також поширив мій матеріал два дні поспіль лихоманило від ddos атак. 
    Хоча на цей час все менше людей ставить запитання, чи варто було робити розслідування, висловлю свою позицію з даного приводу.
    Я відрізняю проступок (троління) від злочину (організація шахрайської схеми і системна робота по формуванню викривленого інформаційного поля) за наслідками. Погодьтесь, що є різниця між «білим шумом» анонімних задротів-одиночок, і проплаченим системним просуванням у владу тих, хто не репрезентує соціальні групи. 
    Шахрайство МедіаЮкрейн полягало у тому, що українське суспільство час від часу отримувало від них ін’єкції інформаційної отрути, розробленої політтехнологами. За активністю ботів Медіа-Юкрейн видно, що влітку вони «мочили» Юлю Тимошенко сатиричною похабєллю, а останній місяць стали її «просувати». Серед ботів МедіаЮкрейн виявився навіть один орденоносний комуніст, ветеран ВОВ, настільки просунутий у питаннях медіа, що йому позаздрили б студенти факультету інформатики.
    За тривалістю активності можна зробити попередній висновок, що фантомна фірма МедіаЮкрейн фінансувалася ПР, і готувала пропозиції (трай енд бай) для комуністів і БЮТ, але останні не стали співпрацювати з Сухомлином через власні мотиви. Отже, потуги заслужити довіру у бютівців не були успішними.
    Боти МедіаЮкрейн розсилали пропозицію про співпрацю практично всім потужним політичним силам, і отримували відкрито зворотню реакцію від співробітників партії «Удар» і «Фронту Змін». 
    У другій частині розслідування будуть подробиці.

Поиск