Истории стартапов: RightConversions — как превратить в клиентов уходящих навсегда пользователей

3036
87

Всем привет, меня зовут Александр, я основатель сервиса RightConversions.com.

Наш продукт увеличивает конверсию с сайтов. Причем делает это за счет тех посетителей, которых вы считаете навсегда утерянными и даже не надеетесь конвертировать в покупателей! Интересно?

Немного известных цифр:

  • Конверсия большинства e-commerce проектов не превышает 2-5%.
  • ~95% посетителей уходят с сайта, так и не сделав покупку.111
  • Больше 80% из тех, кто ушел, не вернутся на сайт никогда!222

Именно за счет этих 95 процентов трафика, тех, кто покидает сайт, мы захотели создать дополнительные продажи. И создали! При этом наш продукт не связан с ремаркетингом.

Предыстория

Больше 5 лет мы занимаемся аутсорсингом в сфере интернет-маркетинга. Повышение конверсии на сайтах наших клиентов всегда было актуальной задачей. Более того, мы всегда считали стоимость привлечения целевого посетителя и ROI, анализировали трафик по разным показателям. Работали над дизайном, юзабилити, качеством трафика, оптимизировали кампании для получения лучших характеристик по стоимости посетителя на сайте. Почти всегда получали качественные результаты при А/Б тестах, оптимизации конверсионных маршрутов и каналов трафика…

Действия по улучшению сайта приносили в целом не больше чем +50-100% конверсии, при условии, конечно, что сайт был изначально адекватным. Эта высокая цифра – рост продаж с интернет-канала в два раза. Но с точки зрения трафика, обратите внимание – качественного целевого трафика, это всего конверсия в 2-4%. Но как конвертировать тех, кто уходит? Как вернуть часть тех, кто не достигает цели и покидает сайт? А это в среднем 95% посетителей!

Стоит сказать, что где-то половина проектов не могла себе позволить довольно дорогие эксперименты с UI, у некоторых «руководству все нравится», еще для части «нет времени на эксперименты – сезонный бизнес», а кто-то просто не мог достучаться к своему разработчику. И это классические проблемы для многих проектов, которые существенно усложняли работу по повышению конверсий.
Но мы хотели повышать конверсию, более того, за счет тех, кто уходит с сайта! Ремаркетинг решает эту задачу лишь отчасти. Даже при качественной настройке кампании и высоком трафике, процент конверсии в покупателя остается не высоким в сравнении с тем, что генерирует сам сайт.

Идея

Идею нам подсказал один из наших клиентов более полутора лет назад. Запрос звучал так: «А можно, если пользователь закрывает сайт, показать ему форму с акцией?». Оказывается можно, но работает не во всех браузерах и в новых, скорее всего, работать не будет, поэтому мы нашему клиенту отказали. А зря, мы потеряли полтора года!

Наши клиенты требовали продаж, и весной 2013 мы вернулись к старой идее в качестве теста. Но возвращались к ней уже с опытом и большим желанием делать свой проект. Именно задача «можно, если пользователь закрывает сайт, показать ему форму с сообщением?» стала основой проекта.

В этой фразе очень важный момент – заполнение формы пользователем, который уходит с сайта, трансформирует отказ в конверсию. Это разрыв шаблона: тех, кто уходит с сайта (часто навсегда), можно не просто вернуть/пометить/подписать, а сразу трансформировать в покупателя!

Концепт-план и список проектных требований был составлен в считанные минуты:

  1. Разработать технологию «трекер мыши». Нужно точно знать, когда пользователь уходит с сайта – убирает мышь с рабочей области сайта.3333
  2. Если пользователь уходит с сайта – показать ему окно с формой.444
  3. Форма должна показываться на основании сценария. Базовый сценарий – URL страницы. Логично показать пользователю персонализированную информацию. Например, сообщение об акции на ноутбуки, если пользователь смотрел на сайте раздел «Ноутбуки»:555
  4. Сделать технологию кроссбраузерной для старых браузеров. Постоянно поддерживать кроссбраузерность для новых.
  5. Создать систему создания, управления формами, сообщениями, сценариями по принципу SAAS. Обеспечить максимальную гибкость продукта. Пользователь сам создает сценарии и сообщения, оплачивает ежемесячно абонплату в автоматическом режиме.
    За три месяца мы разработали систему. Проект решили назвать просто – «RightConversions», в переводе «Правильные конверсии».

Как это работает:

  1. Вы ставите на свой сайт код RightConversions.
  2. Вы создаете сценарий показа сообщения и саму форму.
  3. Пользователи, которые уходят с сайта видят сообщение.
  4. Часть из них заполняют форму. О конверсии формы позже, но, уверен, она впечатлит вас.
  5. Вы получаете на почту запрос от пользователя. Пользователя, которого сегодня считаете безвозвратно утерянным!

История разработки. Проверка гипотез и конверсия с RightConversions!

Вначале лета мы приступили к разработке сервиса и сегодня имеем на 100% рабочую бету. Некоторые вещи мы допиливаем, но уже сейчас продуктом можно пользоваться. Об этом позже.

За это время было больше 50 гипотез. Проверяя их, мы постоянно повышали конверсию с сайтов с помощью нашей системы.
Первая рабочая версия имела всего несколько опций, но это уже был первый MVP:

  • Кроссбраузерность технологии отслеживания мыши для 85% популярных браузеров
  • Создание сценариев показов форм на основании URL
  • Редактор форм и сообщений
  • Статистика показов и конверсий

Этого было достаточно, чтобы приступить к тесту.

Первые успехи!

Создав 50 сценариев для одного из наших сайтов, мы начали снимать метрики и показатели. И в первый же день, с довольно примитивных сообщений получили 0,7-1% конверсии. Запросы реальных людей.

Это выглядело так для раздела «Наборы кухонной посуды»:777

За неделю мы смогли подтвердить эту цифру – 0,7-1%. Стоит сказать, что при условии, когда на сайте всего одно сообщение, конверсия не поднимается выше 0,2%.

Таким образом, гипотеза о том, что создание персональных шаблонных форм под разный URL повысит конверсию, подтвердилась!
По словам менеджеров, половину с заполненных форм удалось конвертировать по телефону. Но об этом позже.

Повышаем конверсию

Возникла классическая идея: а почему бы не провести А/Б тесты для всплывающих окон. И за две недели мы поняли, что создание 10 разных вариантов дизайна и формулировки обращения на высоком трафике конвертируются по-разному.

Конечно, эта гипотеза подтвердилась! Еще +0,5% конверсии!

Пример улучшения окна.

Было:

8888

Стало:9999

А если изменить сообщение?

На какое из этих сообщений Вы бы отреагировали, если выбор нужно сделать обязательно?

  • «Заполните форму, и мы вам позвоним»
  • «Нужна консультация? Мы расскажем все нюансы о продукте»
  • «Оставьте сообщение, и мы предложим акционную цену на товар!»

Заполнение формы нужно «продать» пользователю. Конечно, при появлении полезного меседжа в сообщении конверсия росла в разы. Это добавило еще +0,3-0,7% конверсии. Чем ценней предложение для потребителей, тем выше конверсия!

Стоп URL?

Мы создали красивое сообщение с предложением недорогого подарка. Но пользователь, который уже заказал товар через корзину, не должен видеть сообщение. Например, те, кто провели покупку через корзину, зарегистрировались и т.д.

Мы создали «стоп URL»: если пользователь заходит на страницу /zakaz_poluchen(пример), то сообщение с RightConversions ему не показывается.

Взаимодействие с элементами сайта

Часть пользователей уходят с сайта, не делая покупку, по причине того, что не смогла определится с параметрами, моделями товара и т.д. Например, это те, кто нажимает «сравнить товар».

Наш продукт умеет отслеживать эти нажатия! Тем, кто сравнивал товары, мы показывали запросы с предложением консультации. И конверсия была на 15-25% больше чем в среднем по сайту.

О воронке: «положить в корзину – отправить заказ»

Не секрет, что не все 100 процентов тех, кто положил товар в корзину, отправляют заказ. Для таких пользователей мы придумали свой сценарий:

— если пользователь взаимодействовал с кнопкой купить, корзиной, анкетой заказа, но так и не отправил заказ, мы показываем специальное окно:

Вы получите имя/телефон пользователя и по «горячим следам» имеете возможность восстановить заказ!

Тут же возник вопрос приоритетов сценариев: какое окно показывать, по «URL» или по «уходу с корзины»? И мы сделали приоритеты показов!

Общая конверсия RightConversions

В целом RightConversions для большинства проектов повысил конверсию на 2-3,5%. Но были пики до 7%!

Теперь цифры (приблизительно конечно): У вас на сайте 1100 хостов в день. Из них форму увидят 1000 посетителей. Конверсия +20-35 контактов в день! По предварительным данным половину с них можно конвертировать в покупателей. Других записать в базу и возвращать доступными способами.10

Продуктовые риски:

Конечно, они есть:

  • Все перейдут за год на мобильные средства, где нет мыши. Или стационарными машинами можно будет управлять невербально, например с помощью голоса.

Когда-то это произойдет. Но мы надеемся, не скоро 🙂

  • Наш разработчик сайта сам сделает для нас такую систему.

Возможно, и сделает, но его система через несколько месяцев перестанет работать в части браузеров. Ее нужно будет регулярно допиливать, оплачивая постоянно услуги разработчика.

Мы же в, свою очередь, проводим тест системы с выходом каждой новой версии популярного браузера.

Учитывая специальные настройки (сценарии для корзины и реакция на кнопки «купить», «сравнить», отдельные сценарии по URL, показ с N страницы, N раз за сессию/день/неделю, тест для IP… ), вероятно, разработка похожей системы будет стоить дороже, чем 6–8 месяцев с нами. Добавьте сюда постоянные траты на замену сообщений и добавление сценариев…

У нас точно будет не только дешевле, но и быстрее. Мы за день запустим кампанию на вашем сайте!

  • Маркетологи и собственники сайтов не захотят использовать систему, так как: «… это обычный поп-ап?»

Мы думали над этим. И, как ни странно, такое слышали несколько раз. Но тут маркетолог сайта должен сам выбрать, что ему важнее – показать всплывающее окно и получить +20-30 контактов в день на 1000 хостов. Или не получить ничего из тех, кто в 80% случаев на сайт не вернется никогда! Как по мне, ответ очевиден.

Как предисловие

Мы выводим на рынок новый продукт, который несет новую ценность, – мы трансформируем отказ в конверсию! Для этого не нужен программист или дизайнер. Все можно сделать самому.

Сегодня вся логика продукта готова. За две недели мы доделаем интерфейс для самостоятельного создания сценариев и сообщений. Тогда продукт станет доступным для всех. Но уже сегодня мы готовы установить систему на несколько десятков сайтов с аудиторией от 1000 посетителей в день и самостоятельно настроить сценарии. В сервисе намного больше возможностей, чем я рассказал в этой истории!

«Предисловие» потому что мы только начинаем, и хотим написать успешную историю нашего стартапа вместе с вами!

Мы готовы встретиться и рассказать о продукте больше, создать сценарии и сообщения и уже через день генерировать дополнительные продажи с тех пользователей, которых Вы считали ранее безвозвратно утерянными!

Плетинка Александр
+380937653829 / [email protected]

Оставить комментарий

Комментарии | 87

  • А что скажите на это?

    «В Google AdWords запрещено использовать целевые страницы, при переходе на которые или при выходе с которых появляются всплывающие окна. Всплывающим считается любое окно, независимо от его содержания, которое открывается в дополнение к исходному.»

    • Формально ви праві. Але сайти, які використовують Геміус, також підпадають під цю статтю. Анкета Геміуса — це вспливаюче вікно. Але штрафів ніхто для таких сайтів не вводить.

      Часто на якісних сайтах можна зустріти на третьому-четвертому оновленні вспливаюче вікно з пропозицією підписки на розсилку чи соц. мережі. За це також нікого не виключали з контексту. В усякому разі я такого не чув. Якщо не помиляюся, то й АІН в свій час мав таку річ.

      В нас є сайти, які використовують RightConversions й дають оголошення в Adwords. Звичайно кампанія йде нормально й ніяких проблем немає.

      • Спасибо за ответ. Про штрафы не идет речь, идет речь про нарушения правил рекламы за которые гугл точно забанит и потребует убрать окно как минимум. Интересует мнение людей, которые пользовались подобной схемой удержания клиентов.

        • На самом деле, никакого нарушения нет. Ответ на ваш вопрос в вашем же сообщении, запрещены именно окна «которые открываются в дополнение к исходному».

          • Ну так правильно, а это разве не дополнительное окно? Александр я знаю о чем говорю. Покажите тогда сайт где работает контекст и есть ваша услуга. Не придираюсь — хочу выяснить.

          • Ну система скорее для интернет магазинов и подобных сервисов, а там разве размещают контекстные блоки?

          • модальное окно на jquery — это элемент сайта, такой же как кнопка. ничего не нарушает.

        • Антон, Adwords точно не забанить контекст, не зупинить його, нічого не буде писати вам! Ще раз — це перевірено на прикладі Геміуса. Який 100% порушає правила, які ви навели.

          З досвіду скажу: Adwords банить акаунти за копії(підробки), адалт, фарму…

        • Антон, за словами наших розробників, «pop-up» — це дещо інше. По суті наші повідомлення не можна назвати й pop-up. Тому вони навіть формально не можуть підпадати під ці правила.

          Формально, якщо звернутися до англійської Вікіпедії:
          «Pop-ups are generally new web browser windows to display advertisements»

          Так само в ангійській версії правил Adwords:
          «We consider a pop-up to be any window, regardless of content, that opens in addition to the original window.»

          Наше вікно — це сайту, а не «new web browser windows».

          • Ок, если можно пример сайта с трафиком от гугл и вашей системой. Спасибо;

          • Антон, напишіть будь ласка вашу адресу на [email protected].

            Я покажу вам сайт з якісним трафіком, контекстом, та нашою системою.

          • гугл не говорит верстайте на вашем сайте так и так. Так что в данном случае — это интерактивный элемент и запретить его гугл не может, а открывать отдельные окна — это другое.

      • Gemius-окно показывается выборочно, а не всем. Если бы всем — контекст бы остановился.

        • Макс, це швидше з домислів. Не можна бути «чуть-чуть вагітним». Сайт або порушує правила, або ні. У випадку з Геміусом — порушує. Є інформація в когось з учасників ринку, що за Геміус заблокували контекст? Я не чув.
          А Геміус відкриває нове вікно браузера, а саме це заборонено в правилах.

          Наш продукт — це частина сайту, така сама як фото в лайтбоксі, вспливаюча авторизація чи повідомлення корзини. Тому предмет розмови не має відношення до продукту.

          А концептуально мова не про це. Продукт може збільшити виручку компанії до 50%. Наприклад було в місяць 300 тис. грн виручки, а з нашим продуктом стане 350-450 тис. грн. Це додаткова конверсія без зміни дизайну, UI, складних досліджень блоків лендінг-пейдж і т.д. Цінність продукту очевидна для нас. Ми перевірили на практиці, що RightConversions робить додаткові продажі.

  • Идея интересная. Но я не собирался уходить с сайта, а вы уже сказали «до свидания! Необходимо учесть траекторию движения мышки в пределах закладки, а не пересечения адресной строки. Так как в данном случае — это просто всплывающая реклама. В момент серфинга по интернету, покупатель может переходить по окнам в браузере, а вы сразу прощаетесь. Но идея — хорошая.
    » .

    • Ми працюємо над таким технічним рішенням. Зауваження коректне.
      Але це лише гіпотеза, що користувачі, які перейшли на іншу вкладку, повернуться назад. Це необхідно перевіряти на цифрах.

      Як це виглядає зараз — користувач переходить на іншу вкладку і бачить вспливаюче вікно. Якщо він хоче лишити сайт у вкладках, то він просто закриє вікно(а може й заповнить форму). Форма показується лише раз за відвідування. На нашу думку, це не буде проблемою в порівнянні з тим, що 95% користувачів йдуть з сайту так й не зробив замовлення. За цих 95% вже заплачено пошуковій системі, seo-спеціалісту, прайс-агрегатору…

      • видео жесть убирите его…. все впечатление испортило…
        ну а попапы вседа работали и вседа запрещались )))))
        по этому бизнес модель на грани… вы клиента подставить можете под
        удар.

        • В Україні більшість великих порталів використовує вспливаюче повідомлення для підписки на соц. мережі. Й це норма, якщо не правило.
          Я жодного разу не чув, щоб якийсь проект мав з-за цього проблеми. Якщо є якісь приклади, то розповідайте.
          Окремо зверніть увагу «поп-ап» — це генерація нових вікон браузера, а про це не йде мова. Геміус працює на ринку й ніхто з ТОП порталів не побоявся поставити саме «поп-ап».

          Але концептально питання в іншому. Якщо 4% конверсії на 1000 трафіку генерує 4000 грн маржі в день, то збільшення конверсії ще +2% дасть додаткових 2000 грн в день.
          Це ріст виручки на 50%. Це реальна цінність RightConversions!

          • у вас же не в покупателей они превращаются. это разные виды конверсии. контакты человека и продажа вещи очень разные и нельзя их суммировать!

          • Все вірно. Я писав в статті — в покупця конвертується десь половина від заповнених. Це залежить від менеджера на телефоні. Був менеджер, який показував конверсію й в 75%.

          • Мушу вклинитися в розмову: що краще потенційний клієнт — чи взагалі його відсутність? Якби я була власником інтернет магазину, чи взагалі магазину — раділа б кожному потенційному клієнту. Далі все залежить від майстерності продавати.

          • за 400-800 я бы подумал 2 раза, а поведение пользователя никто не отслеживает. уверен, что многих подобных всплывалки при каждом переключении окон будут раздражать и формировать негативную ассоциацию с магазином.

        • Если я правильно понял, то эта система не показывает никаких попапов, так что никаких нарушений нету, а всплывающий div это никакой не попап и такие «попапы» есть на миллионах сайтах (особенно популярно в виде авторизации).

          • Дмитро, все вірно.
            Я не вживаю технічних термінів, щоб не плутати читачів. Але по факту це такий самий дів як й авторизація чи корзина)

  • Идея хорошая и полезная, главное теперь реализовать без багов.

    У меня при выделении и копировании в отзыве названия компании «Rent A Brand» возникло окно с акционным предложением. Я не собирался закрывать вкладку — только проверить чем занимается компания оставившая отзыв. Возможно Вам стоит еще поиграться с настройками системы.

    • Ігор, формально зрозуміти, що ви «пішли в гугл щось перевірити й повернетесь» досить складно.
      Але об»єктивно таких користувачів не так й багато. В гіршому випадку вони побачать вікно й його закриють(або заповнять — що дуже круто). А всіх інших, хто таки йде з сайту назавжди, можна буде конвертувати в покупців! На нашу думку це важливіше.

      Але ми працюємо й над алгоритмами для цієї технології. Дякую за зауваження.

      • Ваша логика понятна.

        Но по собственному опыту, который может быть не репрезентативный, я достаточно часто с читаемой страницы перехожу на другую вкладку — проверить что-то из написанного в тексте, уточнить в гугле, прочитать пришедшее письмо. Потом возвращаюсь на вкладку. Некоторые вкладки у меня открываются каждый раз при открытии браузера — постояно с ними работаю. Если мне больше не интересно, обычно закрываю вкладку. Возможно таких как я большинство и тогда стоит ограничить отслеживание курсора только областью с крестиком закрытия страницы. Но в любом случае это Вам «для подумать-потестить».

    • Идея может и хорошая, но мне кажется это так же может настроить негативно человека к сайту, если не предлагают, какой-то бесплатный период или хорошую акцию.

      • Ви праві частково:
        — Для того щоб форма мала високу конверсію необхідно ретаргетинг по сторінкам, що дивився користувач + якісний меседж(акція, бонус, знижка, безкоштовна доставка і т.д.) По суті необхідно «продати» користувачу заповнення форми якоюсь цінністю. Чим більше цінність пропозиції, тим вища конверсія!

        — З точки зору негативу я також писав в статті. Є загальне правило: 80% аудиторії НЕ повертається на сайт. Взагалі і ніколи(або через 6-10 місяців). Це правило працює не лише в малому бізнесі, а й у великих сайтах. (Є виключення, але зараз не про них). І тут два варінти: відпустити їх назавжди, або спробувати одразу конвертувати в покупця. Відповідь по суті очевидна. Я вже не кажу про «кинуті корзини».
        По цьому пункту є також додаткові рішення, які підвищують «юзабельність» для тих, хто вже купив: разовий показ за сесію, запис кукі і .т.д.

  • ”Разработать технологию «трекер мыши». Нужно точно знать, когда пользователь уходит с сайта – убирает мышь с рабочей области сайта.”

    Не поленился заглянуть в исходники и нашел там простенький jquery-плагин c единственным
    обработчиком событий:

    $(‘html’).mouseleave(function(event){})

    Это и есть вся технология «трекера мыши», ядро системы…

    ”Наш разработчик сайта сам сделает для нас такую систему. Возможно, и сделает, но его система через несколько месяцев перестанет работать в части браузеров. Ее нужно будет регулярно допиливать, оплачивая постоянно услуги разработчика.”

    Возможно и сделает?.. Такую “систему” (jquery-плагин + небольшая логика на сервере) можно написать максимум за день и допиливать ее придется не чаще, чему вашу. Зато не придется платить 100-800$ каждый месяц за использование вашей супер-инновационной системы.

    • на многих сайтах такое есть.

      • На стільки кастомізовану систему ми не зустрічали. Власне 1-3 повідомлення ми теж бачили, але адекватна конверсія в 2-3 відсотки досягається на +30 сценаріях, після 50 повідомлень на АБ тестах, з нашого досвіду звичайно.

        Зробити це без штатного розробника не просто. А в форматі SAAS є можливість запустити все за пару годин!

    • Роман, якщо ви девелопер, то у вас немає інтернет-магазину(не аксіома звичайно, бувають виключення).

      Так от, у більшості інтернет-проектів є класична проблема — аутсорсинг розробки. Я думаю багато хто погодиться зі мною.

      Тобто перша проблема не стільки в часі розробки, як в старті розробки — нормальні команди завжди зайняті. Це теж класичне правило, більшість проектів наперед резервують години в місяць, щоб їх лишила група(бувають виключення, без сумніву).

      Потім треба буде час на розробку: технологію(вона проста, але ми її зараз переписуємо на чистому js), сценарії(реакція на УРЛ, джерело, натискання на кнопку, кукі…), редактор повідомлень, редактор форм, систему статистики, правила пріоритетів для сценаріїв, кросбраузерність і т.д… Це не все:)

      Дякую за ваш коментар.

      Роман, нам потрібні талановиті розробники і ми пропонуємо актуальні умови праці. Якщо ваші слова підкріплені справою й вам потрібна робота, відправляйте ваше резюме на [email protected]

      • Ого, опустили себя ниже плинтуса этим коментом и походу сами не поняли это. Роман респект)

      • Вы рассматривали Notifications API?

        И почему вы решили что поп-ап это хорошо?

        • Розглядали. Notifications API кращий за поп-ап, але гірше за наш спосіб. Ми не створюємо нові вікна браузера, наше повідомлення — це інтерактивний елемент сайту, а не поп-ап. Наприклад вспливаюча авторизація — це така ж річ. Це питання обговорено вище.

          +20-50% прибутку з того трафіку, на який й сподіватися не можна було — «это хорошо»!

          • Александр, еще 2 вопроса, если вам не сложно.

            1. А как насчет перехвата лидов?

            2. Правильно ли я понимаю что почти всем пользователям сайта будет показывать поп-ап против их воли? Поисковые системы крайне негативно на это реагируют и пессимизируют такие сайты. (1-3% трафика это порядок погрешность месячной аудитории, я к тому что поисковик будет считать что показывается этот баннер всем).

            И еще небольшая ремарка, мы тестировали такую системы и интернет-магазины (среднего размера) показали негативный рост так как отпугивают постоянных клиентов, а та часть пользователей которая покупает с помощью поп-апа в среднем на треть менее платёжеспособна‎, не стоит забывать, чтобы эти пользователи не ушли и купили нужна «замануха» то есть фактически это уменьшение среднего чека…

          • 1. Ми плануємо ввести SSL кодування. Поки ж перехоплення даних можливе як й для будь якого сайту, який не має httpS з»єднання.

            2. Це не поп-ап. Вспливаючу авторизацію ніхто не називає pop-up блоком. Технологічно це те ж саме.

            По ремарці:
            — Ми відслідковуємо ядро сайту. І якщо є така задача, то RightConversioins показує повідомлення лише новим користувачам.
            Тобто ми не показуємо вікно постійним клієнтам.

    • Ідея схожа, але у нас є ряд відмінностей. В усякому разі судячи з інфографіки.

      Дякую, будемо слідкувати за цим проектом.

      • Мы тоже строим продукт, одной из целей которого есть повышение конверсии. К вам вопрос. Как много пройдет времени до того как люди начнут специально «уходить» с сайта чтобы получить подарок-скидку-ещечтототам, даже если они и так собирались покупать?

        • Хороше питання)

          Купівля відбувається двома шляхами(їх більше, але основні канали): телефон та корзина(форма і т.д.).

          Корзина — якщо юзер поклав товар в корзину і довів покупку до кінця, то йому повідомлення при виході не варто показувати про акцію чи знижку. Ми зробили для цього СТОП URL. Якщо юзер відвідав сторінку з урлом «спасибо за заказ», то йому форма з акцією не показується. Може показатися пропозиція підписатися на соц. мережі — конверсія до речі висока.

          Телефон відслідкувати важко, якщо у вас не своя АТС, то по суті не можливо. Тому те, що написано в акції — це питання й маркетингової стратегії. Пропозиція має бути прийнятною для компанії. Власне «професійна консультація» — це вже якісна пропозиція, не обов»язково давати знижку чи бонус.

          • Я, как и многие другие комментаторы, могу убрать мышь еще не уходя с сайта, вы мне предложите бонус, который в любом случае чего-то стоит для компании, даже если это консультация. Попробовал у вас на сайте, действительно раздражает что не могу убрать курсор чтобы ответить в скайпе и не увидеть рекламу.

            Я бы не заполнил данные за консультацию, которая только в теории может оказаться профессиональной, тем более на сайте с которого я собирался уйти. Если она мне нужна — я позвоню и задам вопрос, и любой магазин мне ее предоставит. Уверен что конверсию дают предложения о скидке и подарках, а не консультации.

            При ваших ценах продукт умрет, делите на 5 и может и будет нормально, но вопросов слишком много, даже с низкой ценой.

            Пробуйте зацепить уходящего не сухой формой, а вызвать позитывные эмоции — рисуйте шарики, поздравьте клиента, нарисуйте кота из шрека и напишите что «мы ценим каждого клиента и будем за вами скучать», как-то так.

          • Влад, на нашому сайті задача проста, щоб ви заповнили заявку. Це один з лідів для цієї сторінки. Тому те що ви не заповнили її — це просто «отказ».

            Про «консультацію»: на А/Б тестах з 50 сценаріями для 50 унікальних рубрик ми отримали конверію в 1-1,3%. Це факт, ви просто не попали в ці відсотки. Але для інтернет-магазину це може бути +10-20% доходу за місяць!

            Ціноутворення в нас дійсно під питанням, але ціна обгрунтована вже реальними цифрами. Думаю з часом ми підтвердимо свої ціни.
            Про ціну розповідати не буду поки — це внутрішні гіпотези, ми їх перевіряємо.

            Про фан і гумор в повідомленні — хороша ідея, спробуєм. Можливо конверсія буде вища.

            Дякую за ідею та коментар.

          • providers.in.ua мне не показало окно, rent a brand показало 1 раз в safari но в chrome не показало, там как-то избирательно выбирает кому показывать? или если IP тот же то не покажет и в других браузерах?

          • Сценарії налаштовані на основі маркетингової стратегії клієнтів. Типу якщо ви дивилися сторінку1+сторінку2, то показувати вікно А, якщо по іншому то вікно Б, але при умові, що натискали на кнопку «таку то».

            Розповідати кейси клієнтів я не можу по зрозумілим причинам.

            Ідентифікація юзера відбувається в тому числі на основі IP адреси. Також можлива проблема кросбраузерності — ми підтримуємо не всі браузери, це специфіка технології. Сьогодні десь 90% популярних версій браузерів підтримують наш продукт. Над іншими працюємо.

          • для отслеживания тел конверсий есть call tracking, атс не нужна

            например bringo.com.ua

          • Проблема в тому, що таких систем багато. Інтегрувати наш продукт на етапі Мінімального Робочого Прототипу в усі системи ми не будемо. Перевіримо бізнес-гіпотези. Справа в тому, що й bringo.com.ua повинен дещо переробити, щоб ми працювали разом. Наприклад віддати ідентифікатор «був дзвінок», який ми зчитаємо.

            В перспективі звичайно спробуємо попрацювати з усіма операторами.

          • знайомі з ними співпрацювали, вони можуть по api передавати все що завгодно (і факт дзвінка, тривалість і т.д.).

          • Дуже дякую за інформацію. Інтеграція з схожими системами буде в пріоритеті на найближчих 2 місяці.

          • якщо потрібна буде допомога, звертайтесь)

  • Александр, привет! интересный проект, желаю удачи! Осталось дело за малым — из продукта сделать бизнес 🙂 Рынок оценивал? структуру компании для обеспечения таких продаж просчитывал?

    • Привіт. Я розумію, що перед нами не простий шлях.
      Ринок та структуру компанії оцінював звичайно. В Україні та Росії ми будемо перевіряти основні бізнес-гіпотези, далі вихід на західні ринки.

      Дякую за побажання:)

  • Свежий пост, в смысле того что постится в уанете. Не свежая идея — сделайте для себя ревью адалтовых или гендлинговых лендингов, вы многое еще поймете. 🙂

    Но — правильным путем идете товарищи, в смысле проф роста это очень интересный скил. Как попытку оценить собственные силы — возьмите любой партнерский шоп, настройте максимальную конверсию, и купите трафик. Может этот путь для вашего ревенью будет более интересным. С небольшими партнерами вы устанете работать.

    Удачи 🙂

    • З приводу ідеї — вона не нова, але акцент на сервіс, зручність, «коробочну версію». Тобто задача перейти до класичного SAAS. Крім того продукт вирішує реальну бізнес проблему: конвертує відмову в лід — це найважливіше.

      Рухатися в бік адалту/фарми не бачу сенсу, крім перевірки гіпотез.

      Дякую за поради та пропозиції.

  • И еще вопрос возник. Что с передачей персональных данных для того чтобы «возвращать доступными способами»? Кому они передаются? Только магазину или и вам, для осуществления «персональной email расссылки»?

    • Контакти з сайту передаються виключно власнику сайту. Це очевидно.

      Працювати над продуктом 3 місяці, формувати відділ продажу і тех. підтримки, брати окремий офіс, створювати окрему юр. особу, писати ніч цю статтю:) і т.д…. щоб зібрати базу мейлів? Я думаю є дешевші й простіші способи.

      Отримані контакти — це власність конкретного клієнта.

      • Просто у вас на сайте указано «персональна email розсилка» — как один из пунктов тарифа. Как вы ее осуществляете без передачи данных? Я просто к тому что галочку добавьте «согласен с уловиями…» и в условиях пропишите передачу данных, а то нагнут как одесских на миллиончик

        • Дякую за пораду, сьогодні виправимо.
          При реєстрації є галочка про договір-оферту, але цей момент дійсно варто обговорити з юристом ще раз.

          • не при регистрации партнера, а при заполнении формы пользователем на сайте

          • У нас є можливість поставити цю галочку. Тобто технічно це реалізовано.
            На нашу думку — це відповідальність клієнта, хоча б тому, що не у всіх країнах така галочка потрібна.

            Але дякую за зауваження. В українському правовому полі це потрібно зробити.

  • Александр, расскажите немного на какие рынки вы ориентируетесь и как вы пришли к такому прайсингу )

    • Наша ЦА — великий та середній e-commerce. Але сайти, які мають +1000 відвідувачів в день вже побачать суттєвий приріст в продажах.
      Ми плануємо продавати продукт в СНД, Європі та США. Запланована досить агресивна маркетингова кампанія + активні продажі.

      Про ціну:
      — на 1000 відвідувачів за добу можна підняти +10-30 замовлень. Візьмемо мінімум 10.
      Тобто 10*30 =300 замовлень в місяць.
      У вас магазин електронної техніки(посуду, дитячих товарів…) з середньою маржою в 50 грн. 50*300=15000 грн, ми ж хочемо за продукт 1600 грн в місяць. За це даємо технологію, маркетингові стратегії, дизайнера, аналітика(А/Б тести), контентщіка і загортаємо це все в SAAS. Власне заплатити 1600 грн й отримати 15000 грн думаю прийнятно.

      • С такой стороны вопроса если смотреть то да, но mailchimp тоже дает дизайнера в виде котструктора шаблонов, аналитику, а/б тесты и кучу всего, и все это за 20 баксов к примеру. То есть, ваш ответ не совсем отвечает на вопрос почему именно такие цены и такой состав пакетов. Вы я так понимаю еще не тестировали реальные продажи или я не прав?

        • Антон, порівняння з http://mailchimp.com не зовсім коректне. Продукти абсолютно різні.
          Наш продукт вирішує реальну, я б сказав критичну, бізнес-задачу. Ми збільшуємо прибуток. При чому відчутно.

          Прайс на ринку не тестили. Але сьогодні є заявки, в тому числі й від великого рітейлу. Їх ціна абсолютно не турбує, якщо тест на 14 днів покаже високу конверсію й буде окупатися з адекватним прибутком. Наші тести це підтверджують.

          • Для большого бизнеса цена действительно не играет роли, но и сама по себе продажа сложнее. А как вы привлекаете компании? то есть продвигаете сервис, вам по сути нужно найти маркетологов, бизнес-девелоперов

          • У нас невеликий досвід продажів, але є велике бажання, віра в продукт та в його користь для клієнтів!

            За час роботи аутсорсером ми набили багато шишок, але сформували професійну та досвідчену команду.

          • Эмм, то есть вы пока ничего не делаете для привлечения клиентов. Просто верите в продукт? ) Александр, расскажите ваши секреты )

          • Немає секретів))
            За два тижні, як описано в статті, ми зробимо реліз UI — продукт стане доступним для всіх. Після цього почнемо маркетингову кампанію та активні продажі.

          • тут еще такой вопрос. А нафига мне ваш продукт, я могу поставить джиэс который по маусоверу на область вверху страницы будет вызывать слой с акцией. И не платить при этом вам 100 бачей в месяц. Штука в год между прочим, не так уж и мало

          • Антон, тут було схоже питання.

            Якщо вам потрібно 1 повідомлення для одного продукту, то зробіть це самостійно.

            Якщо вам потрібно 200(без перебільшення) сценаріїв+200повідомлень(помножити на 3-4 дизайни в місяць), то зробити це самому і постійно кастомізувати через код буде досить складно. Та й знімати та зводити статистику не так вже й просто. Це і є наші клієнти.

  • Идея отличная, я бы попробовал такой сервис и уже искал похожий функционал, тем более с вариантами настройки бизнес-логики это очень привлекательно, но есть два «но»:
    1. Если пользователь открыл несколько страниц в фоновых вкладках и уходит с текущей (например, хочет переключиться), то, как я понимаю, система засчитает выход посетителя с сайта, хотя посетитель не уходит.
    2. Ценник просто огромный для SaaS. К примеру, модули для Magento в среднем стоят около 100 долларов (единоразово), установка даёт условно +1 к функционалу магазина. Ваш сервис даёт тоже +1 к функционалу магазина, но те же 100 долларов (минимум) приходится платить каждый месяц. Плюс к этому продукт ещё сырой.
    Если готовы значительно снизить цену, то можем обсудить возможность

    • Станіслав, по вашим запитанням:
      1. Для сайтів, в яких посилання відкриваються в новому вікні, продукт дійсно не підходить. Але таких не багато.
      Для інших, хто відкрив нове вікно спеціально — це не проблема, в такого користувача вже дві сторінки. Навіть якщо він закриє одну, лишеться інша сторінка сайту.

      2. В тарифних планах ми пропонуємо UI спеціаліста, маркетолога, дизайнера. Ми самі будемо займатися підвищенням конверсій: розробкою сценаріїв, А/Б тестами, аналітикою даних. Наврядчи це можна буде зробити за 100$ самостійно.
      Тести на сайтах до 1000 хостів за добу показують ROI 150-300%. Думаю це аргумент. Якщо ці дані не підтвердяться на вашому проекті, ми готові надати продуктові бонуси, щоб вийти на ці показники.

      Заходьте на тест, він безкоштовний)

      • 1. «Для інших, хто відкрив нове вікно спеціально — це не проблема, в такого користувача вже дві сторінки. Навіть якщо він закриє одну, лишеться інша сторінка сайту.» — проблема в том, что надо окно показывать когда он закрывает последнюю открытую страницу сайта, а не первую/любую
        2. В плане за $100 нет UI специалиста, маркетолога и дизайнера. Почему бы не сделать этот план дешевле?

        • 1.»…проблема в том, что надо окно показывать когда он закрывает последнюю открытую страницу сайта, а не первую/любую.»
          Продукт проектувався з урахуванням такої можливості, є алгоритм перевірки «останньої сторінки». Сьогодні ми вивели мінімальний робочий прототип. Для вирішення конкретної задачі клієнта та перевірки бізнес-гіпотез цього достатньо. Але ми щотижня робимо релізи, така можливість буде реалізована згодом.

          2.»В плане за $100 нет UI специалиста, маркетолога и дизайнера. Почему бы не сделать этот план дешевле?»
          Ми перевіримо ціну на ринку. Попередні тести показали ROI >150%. Якщо це не підтвердиться, то підготуємо спеціальні пропозиції або переглянемо прайс.
          Проводячи активну маркетингову кампанію ми будемо тестувати різну тарифну політику для сайтів з аудиторією до 1000 хостів в день. Є ряд гіпотез й з приводу прайсів, які ми перевіримо. В тому числі й по ціні.

  • Полностью поддерживаю идею. Если посетитель уходит, можно хотя бы попробовать узнать почему. Думаю что на заполнение форм, особенно с контактами реагируют слабо, а вот опросник из 3-7 вопросов с несколькими переходами потянут почти все. Если сам продукт будет работать четко- многие бы согласились себе поставить код. В частности для меня на http://art-on-line.com.ua было бы очень важно узнать в чем были проблемы у посетителя. Это сама структура сайта вызвала неудобство или ассортимент картин. Если уходя с сайта посетитель хотя бы подскажет ответ- это будет уже конверсия.

    • Віктор, конверсія RightConversions на контакти досить прийнятна. На деяких проектах навіть більша ніж на самому сайті. Інше питання, чи вийде конвертувати заповнену форму в покупця. Це залежить не лише від менеджера кол-центру, а й від ніші сайту. Картини продати по телефону буде складно.

      Вже сьогодні ми маємо можливість проводити опитування. Тобто та функція, про яку ви пишите, реалізована. За два тижні продукт стане доступним для всіх. Відповідно у вас буде можливість скористатися двохтижневим безкоштовним періодом, щоб провести опитування.

  • В таком виде и с такими обезбашенными (космическими, сумашедшими, ничемнеобоснованными, я уже не знаю какие подобрать эпитеты) ценами у проекта, с моей точки зрения, нет будущего.

    Да и сам цветовая гамма сайта навевает «тоску вселенскую».

    Простите если немного резковато!

    Хотя разработчику желаю всяческих успехов!

Поиск