Agiliway пропонує альтернативу 1С на базі Odoo
Компанія Agiliway пропонує альтернативне комплексне рішення для управління бізнесом. Зокрема для управління бухгалтерським обліком на базі Odoo — ERP-системи з відкритим кодом, що характеризується чудовою функціональністю та орієнтованістю на потреби клієнта.
Недавні рішення української влади спричинили нову хвилю зацікавленості в альтернативах 1С та інших засобах управління бізнесом. Agiliway, будучи завжди в курсі прогресивних тенденцій програмного забезпечення, вирішила поділитись досвідом впровадження однієї з найбільш ефективних і перспективних систем управління бізнесом в Європі — Odoo.
«З-посеред десятка конкурентів, які пропонують інтегровані рішення для бізнесу Odoo (раніше відома як OpenERP і TinyERP) виділяється своєю високою гнучкістю, чудовою функціональністю та невисокою вартістю впровадження і супроводу. Крім того, з 2012 року Odoo демонструє стрімкий розвиток, залишаючи позаду конкурентів і збільшуючи свою клієнтську базу», — зазначає головний інженер проекту.
Які ж основні переваги і особливості Odoo
Перш за все це багата різноманітність модулів (понад 100), які охоплюють усі можливі бізнес-процеси і є легкі в налаштуванні. Платформа також дозволяє вам інтегрувати ваші процеси з понад 5000 зовнішніми сервісами і додатками.
Серед найпопулярніших модулів слід виділити наступні:
- управління бухгалтерським обліком;
- широкий набір динамічних звітів;
- великий перелік інтерфейсів інтеграції з банками;
- систему підтримки контактів з клієнтами;
- інвентаризацію на базі стандарту MRP;
- управління закупівлями і логістикою;
- платформу електронної комерції;
- модуль управління ресурсами та безліч інших.
Охоплюючи такий діапазон діяльності, Odoo все ж залишається простою у використанні завдяки своїй модульності. Незважаючи на складність бізнес-задач, кожен, навіть недосвідчений користувач, може вибрати саме ті модулі, які відповідають найактуальнішим цілям розвитку його бізнесу і додавати нові модулі Odoo в міру розвитку бізнесу.
Фактор часу безсумнівно відіграє вирішальну роль в реалізації рішень для управління будь-яким бізнесом. В даному випадку зручний інтерфейс і легкозрозумілі можливості платформи Odoo підтримують швидкий запуск і простоту використання системи.
Odoo — ERP-система з відкритим кодом (open source). Тому вона абсолютно безкоштовна, що є ще одною перевагою при заміні 1С. Єдине, що вимагає витрат — це оплата кастомізації, впровадження та супроводу системи.
Команда Agiliway здійснює професійне впровадження і кастомізацію Odoo, щоб ця платформа стала якомога доступнішою і зручнішою альтернативою 1С для українських компаній та підприємців.
Якщо ви прагнете дізнатись більше про особливості роботи Agiliway з Odoo, маєте запитання, пропозиції або шукаєте додаткову інформацію, відвідайте наш веб-сайт або напишіть нам на поштову скриньку [email protected].
Контактна інформація
Сергій Корнієнко
COO в AgiliWay Group, Inc.
[email protected]
тел.:+38 093-252-2153
Комментарии | 5
Сколько еще различного …..на будет пытать стать альтернативой. McFoxy тоже альтернатива McDonalds 😉
достатньо просто зайти на сайт Odoo і поклацати вартість модулів, які мають покривати функціонал базової 1С:Бухгалтерії, та зрозуміти, що це місячний платіж)
ну а ще цікаво, чи компанія впроваджує розрахунок зарплати з індексацією та нарахуванням «по середній», виписку податкових накладних та розрахунків коригування, щось назразок «складного обліку ПДВ» в 1С, підтримує оновлення звітних форм з ПДВ, ЄСВ?
Конечно нет)
конечно да, если работаете со специалистами… А по месячной стоимости, то есть комьюнити версия. Так что рекомендую подробнее ознакомиться!
Торгсофт® — удачная альтернатива 1С! Программа разработана в Украине для владельцев магазинов и торговых сетей, с учетом их опыта, пожеланий и особенностей бизнес-процессов. Выбирая Торгсофт®, Вы получаете:
1. Автоматизацию под ключ: консалтинг по эффективной организации учета в магазине, программу, установку и обучение, сопровождение, торговое оборудование, дисконтные карточки.
2. Бессрочную лицензию и бесплатные обновления.
3. Возможность протестировать программу бесплатно в течение 30 дней.
4. Внедрение Торгсофт® без привлечения программистов и остановки торговли — после установки на компьютер в программе сразу можно работать.
5. Предотвращение махинаций продавцов и защиту бизнес-информации.
6. Техническую поддержку в режиме реального времени, с подключением к Вашему компьютеру.
7. Прозрачную стоимость и просчитываемый заранее бюджет. Возможность покупки в рассрочку.
8. Опыт наших специалистов по переносу данных из 1С и других учетных систем.
Обращайтесь — будем рады рассказать о программе для торговли Торгсофт® более подробно!
+38 (057) 760 18 28
https://torgsoft.ua/