Пушевіше пушевішого: як в Banda розробляли новий брендінг Comfy

11922
3

В кінці березня мережа техніки та електроніки Comfy отримала оновлений стиль та брендінг - над ним працювало агентство Banda Agency. Марина Чернявська та Роман Гурбанов у статті для AIN.UA розповідають, як відбувалася робота із брендом, та як в результаті в компанії прийшли до ідеї "пуша" - центрального елементу нового візуального стилю. Як уточнюють в компанії, єдиною вимогою клієнта було створення повністю нового брендингу. Детальніших ввідних у агенції не було, тож команду ніщо не обмежувало. Оскільки брендінг щойно запустився, результати нової кампанії поки що не коментують. 

Новий Comfy

Comfy складно налякати чи знітити навіть найсміливішим креативом. Вони не боялися ризикувати з найскаженішими роликами та розмовляти мовою того товариша, який є у кожного ще зі школи. Та поки комунікація Comfy розривала шаблони та дивувала своєю незвичністю, сам бренд жив у старому візуальному стилі. Саме це потребувало змін. Необхідно було зробити так, щоб мова, якою щодня спілкується Comfy, відповідала настрою бренда. Новий Comfy мав стати сучаснішим, сміливішим, ще крутішим.

Як ми шукали щастя 



Все почалося з довгих роздумів. Що ми хочемо сказати? Яку емоцію викликати? На що схожий Comfy? 
До Пуша ми прийшли вже у самому фіналі, до цього спробували купу всього різного. Крутили так і сяк, шукали правильне відчуття.



Серед усієї кількості підходів були кілька з тих, які ми у себе зазвичай називаємо «виживаючими». Це ідеї, які переходять з кожної зустрічі на наступну, постійно намагаючись адаптуватися під ситуацію з мінімальними змінами. Зазвичай вони надто хороші, щоб з ними попрощатися, але не надто хороші, щоб впевнено дати їм зелене світло.


Так з нами по проекту гуляла думка про «портал в світ Comfy». Тут весь брендинг будувався на округлих чітких графічних формах, з якими взаємодіяли повновимірні об’єкти з реального світу, ніби подорожуючи туди, де завжди радісно і новий чайник. Тут головною ідеєю була саме взаємодія реального та чогось незвичайного і фантастичного – своєрідного втілення Comfy. Саме на цьому етапі з’явилася перша важлива складова – особливе відчуття, відокремлення образу Comfy від повсякденного і звичайного. Але цій ідеї не вистачало гнучкості, її складно було адаптувати до різних історій, тому вона так і залишилась концептом. 

Паралельно відбувалися і пошуки в напрямку геометричних рішень, однією з таких ідей були «стікери». Це різноманітні форми, деякі серйозні, деякі грайливі, що по одній, або збиваючись у групи, створювали різні патерни. Тут вже було більше гнучкості та адаптивності. Фігури-стікери могли атакувати будь-що, приймати різні форми, створювати різні композиції.

Були і спроби переосмислення логотипу та розвинення його у повноцінний фірмовий стиль, шляхом різноманітних модифікацій, розтягань, зплющувань та інших неподобств.

І все було б добре, якби їм вистачало емоцій. Хотілося відчувати, переживати комфі-емоції, хотілося, щоб від погляду на один лише борд хтось крикнув «Ого!», чи «Нічого собі, що ж воно таке?!». І от стікери залишилися стікерами, а логотип логотипом, так і не спромігшись стати фірмовим стилем.

Ось так, все наче було непогано, але жодна з концепцій не була живою. Кожна мала власні переваги, але жодна не захоплювала.

Як ми брендували щастя

Тоді всі по черзі згадали найприємніші та найочікуваніші покупки і все стало зрозумілим. Нам потрібно було забрендувати щастя. Те відчуття, коли хочеться розцілувати новий ноутбук, співати серенади новим навушникам, або залізти в цей крутезний холодильник повністю, навіть з ногами, бо ззовні ти на нього вже надивився і нарадівся. 
Це щось неохопне, велике, яскраве, тепле та кожного разу різне.

Виявилося, що це відчуття – це Пуш.

Пуш – це суперматеріал, який символізує щастя. Він робить бренд Comfy живим. З Пуша можна робити будь-що, надавати йому будь-яку форму. З нього можуть з’являтися техніка, люди, мопс, пиріжок і взагалі що завгодно. Пуш був саме тим «Ого!» і «Нічого собі!», котрих ми так довго шукали. 



Знайшовши героя, ми не припинили пошуки вирішення задачі. Попереду були ще тижні спроб і експериментів. Здавалося б, просто помаранчева купа пухнастості. Саме так, але необхідно було пропрацювати найменші деталі. Навіть товщина ворсу Пуша була окремим важливим елементом роботи. Адже однаково товсті ворсинки на малих форматах і на великих створюють зовсім різну форму. Ось, наприклад, трошки товші зробили б з Пуша на маленькому банері помаранчеву пляму, а надто тонкі на великому – їжака-мутаната. Тому ось, що ще важливо знати про Пуша: він змінний і адаптивний не лише у своїй формі, а й у консистенції, залежно від формату комунікації.

Звичайно, не обійшлося і без експериментів з кольором, але ми вирішили залишити Comfy його вже легендарні кольори – колір нестиглого абрикоса та супергарячий пушевий колір.

А ще шрифт. Тепер у Comfy з’явився власний шрифт, щоб всі смартфони, кавоварки, електрощітки, пилососи, холодильники і навіть манюсінькі флешки розмовляли особливою комфі-мовою. Головною вимогою до нього були помітність і вдала взаємодія з Пушем. Він вийшов простим, без відволікаючих елементів, не важкий, проте достатньо вагомий, щоб бути помітним навіть на найбожевільніших пушевих композиціях.

Ще важливим у взаємодії шрифта і зображення став принцип, що вони ніколи не будуть сперечатися чи перекривати один одного. Обидва живуть в гармонії, тому іноді Пуш може «легенько» відсунути пару літер, а якийсь зухвалий м’який знак раптом може стрибати на Пуші, як на батуті.

Автори: Марина Чернявська та Роман Гурбанов, Banda Agency 

Оставить комментарий

Комментарии | 3

Поиск