Кабмин принял официальный бренд Украины, разработанный в Banda Agency

17170
33

10 мая на заседании Кабинета министров Украины приняли новый официальный бренд страны — Ukraine NOW. Разработкой занималось агентство Banda Agency, а заказчиком выступило Министерство информполитики.

Ведомству поручили зарегистрировать соответствующий торговый знак для дальнейшего использования. Госсекретарь Мининформполитики Артем Биденко также рассказал, что на основе Ukraine NOW создадут модульный брендбук Украины. При соблюдении поставленных стандартов им смогут воспользоваться любые органы, предприятия и общественные организации, пишет «Укринформ».

Сообщается, что это первый подобный проект за 27 лет независимости и его разработка заняла 9 месяцев. Целевая аудитория бренда — иностранцы, поэтому для исследования привлекли 6 ФОКУС-групп из Великобритании, Германии и Польши. Они показали несколько ранних концепций, после чего работа перешла к украинским креативщикам. Для бренда разработали новый шрифт под названием Ermilov, вдохновленный работами художника-конструктивиста Василия Ермилова.

Логотип вышел именно таким, потому что мы хотели «подчеркнуть» желтым маркером главное слово сообщения — NOW. А синий элемент по форме напоминает оповещение, которое мы видим в соцсетях. Это символ чего-то нового, того что привлекает внимание. А Украина сегодня действительно достойна внимания.

В надписи Ukraine NOW присутствует интерактивный элемент — синий круг, содержание которого меняется в зависимости от контекста. Это продемонстрировали в серии демонстрационных промоматериалов: Ukraine NOW может сообщать об успехах агробизнеса, инвестиционной привлекательности или перспективах туризма.

Напомним, ранее на AIN.UA выходило интервью с креативным директором Banda Agency Павлом Вржещем.

Оставить комментарий

Комментарии | 33

    • http://brandingsource.blogspot.com/2012/11/new-logo-dusseldorf.html
      А що ви тоді скажете на таке лого?) Брендинг це не проста річ і якщо ви впевнені, що за день зможете вигадати щось екстраординарне, що приверне увагу перехожого… тоді чому ви досі цим не займаєтеся?

      • За день вряд ли, но точно быстрее, чем за 9 месяцев 🙂

        • Сумніваюся. Тут не дуже чітко вказано, чи конкретно розробка фірми зайняла 9 місяців чи бренду загалом (від часу вирішення радою почати справу над цим до остаточного ухвалення). Більше того ми не знаємо скільки брендів було відхилено. Бюрократія у всій красі, так би мовити.

          • Согласен, бюрократия, все дела….на даже сам логотип не стоит того, чтобы представлять страну, чтобы как-то отразить ее дух и стремления, ее текущее состояние, проблемы и надежды…это просто лейба на баннере в какой-нибудь медийной сетке.
            Зайдите к Теме Лебедеву на сайт и посмотрите — как выглядят крутые лого, взять ту же Одессу: https://www.artlebedev.ru/odessa/identity/

          • Полтава круче

  • После «NOW» я понял, что всю затею и причастных к ней, можно коротко охарактеризовать одним словом — балаган. Они бы еще «Украина СИДЕТЬ» придумали, или «Украина ВЗЯТЬ МЯЧ», «Украина ЛЕЖАТЬ». Феерические зодчие «жовто-блакитного майбутнього». +10 к унижению нации. Так держать!

    • Смішно. А як щодо «Україна ЗАРАЗ» це спосіб показати, що ми уже не частина тоталітарної країни? Що у нас уже інші пріорітети, цілі і способи самовираження?)

      • Розумію вашу реакцію. Проте, дозвольте мені пояснити. Я не перекручую фразу, а показую наскільки наказова форма складна і потребує розуміння контексту, аби з нею працювати. Вони повністю провалили справу. Зі сторони це схоже на кальку логотипу найвідомішого у світі порно ресурсу (Pornhub, просто гляньте лого, зрозумієте про що я) і більше того, ще й сама директивна установка підказує, що Україну персоніфікують і ототожнюють з жінкою вище зазначеного порно ресурсу. Спосіб донести людям, що ми готові до змін не вдалий, більше того — деструктивний з огляду на репутацію, яку можуть формувати лише майстри справи, а не провокатори. Майстри саме політичного PR, а не вторинного комерційного. Мені не шкода організаторів та виконаців, так як полізли вони не в свою вагову категорію і далі будуть наслідки. Любий експерт з масових комунікацій та політичного консалтингу, елементарно зробить з цього кейс “Як зіпсувати репутацію країни одним логотипом”, просто елементарно. Цей випадок демонструє рівень саме коллективної безвідповідальності влади.

        Так, ми вже інші і стараємось вимітати совок. Так, в нас вже не вчорашні цілі та пріорітети, а от травми — ті самі і саме ці травми дозволяють таким випадкам з’являтись на горизонті інформаційного та медіа поля. Якщо таким способом будуть доносити наші цілі та пріорітети і готовність працювати з інвестиціями, то вибачте — сюди і копійки не зайде. Це шарлатанство, дике, примітивне та дешеве шарлатанство і фіглярство на фоні великої загальної національної трагедії. Тих, хто знає ЯК потрібно, любий друже, їх звідси попросили ще 20 років тому, це якщо ви не знали. Великі надії на молодих, які вчать історію, філософію, політологію, економіку, інші хороші науки. Саме вони мають спробувати освітити зміни у країні, а наша влада в котре домонструє креативну імпотенцію. “Зараз” це коли ви вчора подбали про завтра, а те що ви описали, як “Україна ЗАРАЗ”, насправді “Україна ВИДАЮ БАЖАНЕ ЗА ДІЙСНЕ”.

        • Як щодо порівняти з логом YouTube? Де Tube у червоному обрамленні?
          Всім людям притаманна риса чіплятися за погане. Якщо очікувати гіршого, то більший шанс вижити при небезпеці. Це нормально.

          Я не заперечую, що багато чого у нас ще з Союзу, але це вже Ukraine Past. Ukraine NOW це саме те молоде покоління, про яке ви згадуєте, яке більше слідкує за іноваціями, досліджує рідне (проект Ukrainer) і показує дійсну ту чудову Україну, яку ми прагнемо створити. Це Ukraine NOW. Україна, що не стоїть на місці. Україна, за якою хочеться спостерігати через ту Tube.

          • Чому не YouTube?
            Тому що там виражена конкретна функція «play». Ви порівнюєте не тотожне. Яка функція в України «ЗАРАЗ»? (: Потрібно вміти узагальнювати більш глибше.

            Щодо вади людей чіплятися за погане, то Сократ казав, що «найбільша перемога людини, це перемога над своїм негативним мисленням», але зауважу, що не лише у мене одного така різка реакція. Перспектива, яку вибрали автори — погана, в ній немає сенсу. Це приклад саме відсутності мізків і розуміння різниці між провокацією та ідеєю. Ейдос у авторів — уродец. Одна справа ваяти комерційну херню, задача якої активувати та переключати увагу праздношатаючогося плебосу, особливо активних невротиків, інша справа — працювати з матерію ідей, особливо такого високого рівня. Фейки-вискочки полізли представляти ідеї народу (:

            Знову ж таки, ви розділяєте Україну на Past та NOW, але саме цей принцип і породив трагедії нашої нації. Не потрібно розділяти історію нації, потрібно її переосмислювати та доповнювати, а для цього, має бути школа, вишкіл, навики, інструменти та методи творців, а не деструкти та їхні адепти.

            У вас чудові наміри, як у візіонера, але вони трішки інфантильні, як на мене. Чому? Бо немає ніякого покоління «NOW» в Україні, це міф і тому підтвердження провальний проект «в пошуках Made in Ukraine». Те, що вас оточують декілька розвинутих хлопців та дівчат — не є репрезентацією ситуації в країні. Мені шкода ваших зусиль, адже моя критика об’єктивна, а ви ідеалізуєте.

          • #зрада. #зрада повсюду.

            > наказова форма складна і потребує розуміння контексту
            единственное с чем согласен

            >логотипу найвідомішого у світі порно ресурсу (Pornhub…)
            почему-то ты не сравнил с YouTube или Linkedin, что говорит о твоих предпочтениях однозначно.

            >більше того, ще й сама директивна установка підказує, що Україну персоніфікують і ототожнюють з жінкою вище зазначеного порно ресурсу
            что ты несешь?

          • Марат, с вашего разрешения на вы.

            Откровенно недоумеваю и не понимаю, к чему вы привязали «зраду» и мои наблюдения? Вам так удобно плоско воспринимать мир и все, и всех делить на черное и белое, а за любой критикой видеть то, что вам понятно «или белое», «или черное»?

            Для меня ваши замечания примитивны и тратить время на них не намерен. Человек выше поставил мне абсолютно конкретные и открытые вопросы, я ему с радостью ответил.

            Неужели вы думаете, что хамством откроете со мной диалог? С вашей стороны какая-то такая неоправданная агрессия. Простите, но мой рабочий тон в первом комментарии — оправдан, не с потолка. У вас ни аргументации, ни примеров, ни сравнений, ничего, просто претензии и вырванный из контекста какой-то кусок политтехнологии для бабуинов «зрада-перемога».

            Если вы хотите что-то спросить, сформулируйте вопрос, раскройте свою мысль, аргументированно подойдите к своим замечаниям, если они у вас есть.

      • откуда вы повылазили со своей тоталитарной системой

  • Ukraine Now следовало бы начинать с порядка внтури страны, чтобы граждане уже выдохнули наконец-то, абсолютно во всех сферах.

    • Як ви плануєте розвивати країну внутрішньо без зв'язку зі світом? Ми не можемо опустити залізну завісу чи обмежитися і закритися, як колись Японія. Це не той час.

      • Я не совсем понимаю как у Вас получилось связать «занавес» с порядком внутри страны. Порядок можно наводить не обязательно закрываясь от внешнего мира.

        • Ну от. А ви кажете «Ukraine Now следовало бы начинать с порядка внтури страны…». Ukraine Now займається всім. Зовнішня політика необхідна і є не менш важливою за внутрішню

  • Крайне печально что люди приплетают лого к порядку внутри страны.
    Какие то неадекватные истории в комментариях.
    Кейс очень эстетичен.

    • Первый адекватный коментарий.
      Люди без опыта и вообще какого-то портфолио начинаю судить лого и вплетать политику.
      Пусть попробовали бы сделать логотип, который нормально смотрелся бы на таком количестве носителей. И это не просто мерч, а транспорт, архитектура и тп.
      Задолбали.

      Для таких надо было сделать знаком радужную вышиванку, а в слоган впихнуть весь гимн Украины.

  • Люди ничего не создававшие в своей жизни постоянно будут возмущаться! Я не помню, чтобы какой-то логотип, фирм.стиль создавали и под постами не было комментарией от «чувствительных критиков»!

    Создатели большие молодцы!!! Видно, что лого современное, сдержанное и конечно сделано со вкусом. Хорошая идея с иконками внутри шариков, люди сразу смогут акцентировать внимание к чему относится лого и самое главное, что логотип возможно применять в разном исполнении.

    Если у кто-то против, просто сбросьте лого других стран.

    • А якщо моя далеко не зіркова команда робила краще, я можу покритикувати? А якщо виконавці — одне з найкращих агенств України, і ти бачиш очевидні слабкості, треба мовчати? А якщо твоїй державі роблять не на 12, а на 8 балів, маєш радіти, бо буває гірше?

      • А покажите, что ваша команда сделала.

        • Я не собираюсь тягатья с агенством-исполинтелем и меряться работами. Они одни из крутейших в стране, я — скромный ремесленник из Винницы. Не зря тыкаю в Евровидение — ведь это их же работа. Потому я и возмущен. Эта работа не выдерживает простейшего теста на замену, нет никакой запоминающейся изюминки или образа. Страну перепутали с сервисом типа ютуба, забыв, что у нас нет столько трафика и поддержки гугл. Вообще-то, этот стиль страны должен быть рассчитан на десятилетия использования. А что тут развивать или упрощать, если ничего нет? Есть даже нудные учебники по брендингу стран и территорий, мы в двух постах с вами эту тему не раскроем. Просто откройте фейсбук Порошенко — и найдете за последнюю неделю неотличимые плашечки под текст. По-моему, на победу Ломаченко. И эти плашечки не несут гордого названия фирменного стиля. Это очень странно, когда за брендинг выдается неуникальные элементы, который не запоминается, не узнается и путается с довольно часто используемыми разными компаниями и людьми элементами.

    • у рф посмотрите. особенно примеры использования.

  • [decom_attached_image_1526027804655]
    Совпадение? )

  • 1. Слабке місце цієї роботи: фірмовий стиль без образів із простих фігур потребує високопрофесійного застосування у контенті. Тобто кожен макет має контролювати вузька команда, що розуміє — що вона робить. приклад: канали діскавері, євроньюз, той самий ютуб, дойчевеле. Наш випадок інший. Виконавці будудь змінюватися, і не всі з виконавців будуть супер-профі. Буде убого.
    2. В чому унікальність і що має впізнаватися? вас вже потролили порнхабом, і правильно зробили.
    3. Іконки в інтерактивному крузі скачували з безкоштовних банків? Якщо малювали самі — втратили час. Треба було брати перші -ліпші безкоштовні. До речі, з наведених прикладів один може очікувати судового позову від однієї великої транснаціональної корпорації
    4. Давайте порівняємо зі стилем для останньго українського Євробачення. Там інше завдання. Та там була сучасна Україна, смілива і яскрава.
    Тут Україна — це два кольори? Погугліть символіку країн — в нас немає монополії на просте поєднання жовтий і блакитний. Потрібно ще щось, що буде впізнаватися.
    От у Діскавері простий прямокутник. Подивіться, як він обігрується у використанні. Його неможливо сплутати з іншими прямокутниками інших ЗМІ чи каналів.
    А ваш варіант з ходу плутається і забувається

  • Я слабо понимаю, почему их тролят. Да, десигнеры постарались сделать «как у них где-то», но в принципе вышло неплохо. Местами симметрия гуляет, но оно не сильно бросается в глаза. Мне нравится, я бы таскал такое на сумке, телефоне и тд

  • Чому не на державiй мовi?

Поиск