Чому вас обженуть конкуренти, або Лідер завжди на крок попереду — семінар «Анатомія бізнесу»

2852
2

Топ-менеджери з компаній «ПриватБанк», «Бізнес Конструктор», Lenovo Ukraine, 1+1 media, ROZENFELD OFFICE, «Бітрікс24» та PrimeLab 29 травня у Києві на безкоштовному семінарі «Анатомія бізнесу» поділяться своїми знаннями й інструментами у створенні та розвитку клієнтоорієнтованого бізнесу.

Програма буде цікава підприємцям, власникам бізнесу, керівникам підрозділів та маркетологам. «Анатомія бізнесу» — це майданчик для оновлення та доповнення своїх знань, обміну досвідом, отримання інсайтів та ознайомлення з трендами.

Участь безкоштовна, але потрібна попередня реєстрація.

На семінарі ви почуєте доповіді:

  • «Панк і діджитал-маркетинг у «ПриватБанку», Єгор Аветисов та Микола Дмитренко, «ПриватБанк»
  • «3 інсайти, які ви зможете застосувати вже завтра і підвищити прибуток компанії», Вікторія Константінова, Lenovo Ukraine
  • «Репутаційний менеджмент: як репутація впливає на ваш проект», Світлана Павелецька, 1+1media
  • «Командоутворення», Кирило Куницький, «Бізнес-Конструктор»
  • «Продажі складним клієнтам», Дмитро Розенфельд, Rozenfeld Office
  • «Управління клієнтським досвідом — як збільшити дохід», Михайло Городецький, працював у Cisco, IBM, Samsung, Beeline
  • «5 ворогів вашого бізнесу: знайти та знешкодити», Костянтин Павленко, «Бітрікс24»
  • «Топ-5 фейлів при впровадженні CRM», Захар Касьяненко, Prime Lab

Додаткову інформацію про семінар ви можете отримати в компанії PrimeLab за телефоном +38 (099) 636 58 88 або e-mail [email protected].

Дата: 29.05.18
Час: 10:00 — 16:30
Місце: готель «Хрещатик» (Київ, вул. Хрещатик, 14)

ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ

Оставить комментарий

Комментарии | 2

  • Это событие обещает быть интересным, хотелось бы тоже поучаствовать, потому, что занимаюсь своим бизнесом, и хочу быть в курсе всего нового. Спасибо.

  • Классный наверное будет семинар, да еще и бесплатный!) Обязательно зарегистрируюсь. Вообще насколько знаю, привлечь клиентов можно довольно многочисленными методами, например начать можно с того, что дать контекстную рекламу в интернет. Я именно так и делаю. А еще хороший способ дать о себе знать — это реклама в на общественном транспорте, которую мы вот здесь постоянно заказываем https://priisk.ua/reklama_na_transporte/ . Данный метод очень здорово работает, а учитывая, то что мой бизнес связан с автотранспортом, то будет работать еще лучше.

Поиск