Як стати хітом будь-якої конференції — досвід компанії Unicheck

1909
4

Сергій Ткаченко, CEO Unicheck, розповідає про те, як стенд української компанії з перевірки на плагіат підкорив найбільшу освітню конференцію в США, та як іншим компаніям повторити цей успіх.

Згідно з дослідженням, 80% маркетологів вірять, що участь у конференціях — критичний фактор успіху компанії, серед керівників цей показник ще вищий — 87%. 63% маркетологів планують збільшити бюджети на конференції, бо вважають участь у професійних івентах більш ефективним маркетинговим каналом, ніж онлайн-реклама, email та контент-маркетинг.

Виходячи з цього, компанії мають конкурувати не лише на ринку, але й безпосередньо на івентах. Звідси й з’являються неймовірні бюджети на участь, підготовку та маркетинг: дослідження Frost & Sullivan стверджує, що лише у 2014 компанії витратили на b2b-івенти більш ніж $500 мільярдів.

Що ж має зробити компанія, аби не тільки привернути до себе увагу учасників, але й конвертувати витрачені кошти в ліди, корисні контакти та плідні партнерства?

Минулого місяця Unicheck повернувся з конференції, організованої лідером на ринку систем управління навчанням — компанією Instructure. Івент проходив у штаті Колорадо протягом 3 днів та зібрав під своїм дахом 2500+ професіоналів в галузі освіти, 849 освітні заклади та 64 партнера, що співпрацюють з Canvas LMS.

За ці три дні Unicheck:

  • Встановив тісний контакт з двома третинами освітніх закладів, представлених на конференції.
  • Активував 130 тріал-акаунтів Unicheck для університетів та коледжів безпосередньо біля стенду.
  • Зібрав найбільшу аудиторію серед усіх партнерів, що виступали з презентаціями.

Після фактичного закінчення конференції ми ще 4 години не мали змоги зібратися через нескінченний потік відвідувачів. Як наш стенд зумів зацікавити відвідувачів заходу?

Темою цьогорічного Instructure був карнавал, тож серед розваг, що організатори влаштували учасникам, були й каруселі, й ковтачі шпаг, й навіть людина-гарматне ядро(!). Зважаючи на це, ми запропонували учасникам дещо більше, аніж просто демонстрація нашого софту.

Наша креативна команда у Києві розробила концепцію, за якою стандартний стенд перетворився на містичне шатро Ворожки. Самою ворожкою стала наша керівник з розвитку бізнесу. Вона була озброєна стилізованими картами Таро, що дозволяли всім охочим не лише отримати загадкове передбачення, але й значну знижку на Unicheck.

Ми відповідали на питання та показували роботу Unicheck, внаслідок чого багато представників навчальних закладів вирішували підключити тестовий аккаунт Unicheck прямо на місці. Інтерес відвідувачів до Unicheck вочевидь зростав: вони бачили, що наш софт може вирішити проблеми саме в їхніх університетах та школах.

Ми стали хітом Партнерської зали. Годинами до кожного з нас стояла довжелезна черга людей. Вони підходили за розвагами і залишались, бо бачили продукт, вартий уваги.

Ключові складові нашого концепту:

  • Стенд у вигляді шатра;
  • Яскрава стилізована вивіска Unicheck;
  • Продуманий образ ворожки з картами Таро та кришталевою кулею;
  • Продуктові брошури;
  • Флаєр-запрошення до нашого шатра;
  • Тріал-акаунти користувачів;
  • Брендовані стікери та цукерки.

Таким чином ми вразили публіку та організаторів конференції нашою підготовкою, ідеєю та ентузіазмом. Компаніям, які бажають зробити свою участь у професійних івентах успішною, я би порадив:

  • Демонструйте конкурентний продукт

Не має значення, наскільки класну концепцію ви придумали, якщо за нею немає сильного продукту та сервісу. Клієнти не затримуються, якщо розчаровуються в якості.

  • Відрізняйтеся 

Цей постулат знають всі, хто хоч раз стикався з маркетингом, але коли компанії починають підготовку до такої консервативної, на перший погляд, події як ділова конференція, ця істина чомусь забувається. Насправді, саме це правило і стане щасливим квитком, за допомогою якого ваш продукт помітять серед сотень інших.

  • Жартуйте та будьте чесними

Щирість та гарний настрій повинні стати основою будь-якої вашої активності.

  • Порушуйте правила

Не робіть того, чого від вас чекають. Це правило особливо важливе для конференцій, які проходять у класичному форматі. Замість нудних брошур, пригощайте цукерками та роздавайте брендовані наліпки. Замість того, щоб чекати, поки хтось зацікавиться вами, підійдіть першими.

  • Плануйте та імпровізуйте

Спробуйте передбачити всі варіанти та потенційні проколи, наприклад, що потрібно взяти декілька перехідників для вивіски та комп’ютера та покласти їх у різні місця 🙂 Але якщо раптом щось піде не так, не панікуйте — імпровізуйте.

Автор: Сергій Ткаченко, CEO Unicheck.

Оставить комментарий

Комментарии | 4

Поиск