прислать материал
AIN.UA » Коллекции, Колонки, Мнения, Электрокары и дроныПодорож Київ-Одеса на електромобілі Nissan Leaf: наскільки зручно і скільки коштує

Подорож Київ-Одеса на електромобілі Nissan Leaf: наскільки зручно і скільки коштує

8311 14

Cудячи з даних реєстрації авто, в Україні електрокари тільки набувають популярності. Власники таких машин вже ділилися своїми враженнями від дальніх подорожей на такому виді транспорту, цього разу про подорож із маленькою дитиною на Nissan Leaf з Києва до Одеси розповів Любомир Остапів, засновник соціального проекту «Сімейний Бюджет» та партнер iPlan.ua

З семимісячним малюком і його речами досить важко подорожувати потягом, тому для маршруту Київ – Одеса ми обрали авто. Була ідея помінятися машинами з власником Шкоди Октавії, але глянувши на 495 км я подумав: «та, за 8 годин доїдемо». По факту дорога Київ (Ірпінь) – Одеса (Аркадія) на електрокарі Nissan Leaf зайняла 11 год 58 хв.   

Не вірте тим, хто каже що на Leaf подорожувати дешевше, бо економію на бензині ви в прямому сенсі “з’їдаєте і випиваєте”, очікуючи на зарядках. По грошах за всі зарядки поїздка обійшлася в 435 грн, тобто майже 1 грн/км. Так, компанія «Електроентерпрайс» збудувала інфраструктуру (всі зарядки – їхні), і тепер змінила структуру тарифів, очевидно, щоб окупити інвестиції. Це справедливо, і єдине, що допоможе зниженню тарифів – це конкуренція.

В цілому на дорогу пішло 7 годин 40 хв, більше 4 годин – це зарядки. Їх вистачає по трасі, але по факту в середньому кожні 100 км треба заряджатися, бо відстань між ними не ідеальна для маршруту. У нас вийшло 5 швидкісних CHAdeMO-зарядок: «Фора» (Глеваха), Glusco (Кривець), WOG (Умань), WOG (Криве Озеро), «Мисливець Автогриль» (Старі Маяки). Всі вони працювали і на жодній не було черги. 

Зазначу, що швидкісна зарядка, це коли авто можна зарядити за 30 – 60 хвилин.

На Nissan Leaf останні 20% батареї заряджаються повільніше, тому я одразу планував: якщо 100% – це 140 км, то 80% – це 100+. Але по факту деякі зарядки працювали повільніше. До того ж, в дощ на мокрому асфальті батареї розряджаються трохи швидше.

Із неочікуваного: довга поїздка на електрокарі чудово тренує нервову систему.

Коли в машині втомлене немовля, за бортом – злива, а на приборній панелі світиться жовтим низький заряд впритул до планової зарядки, витримка потрібна ще та. Два рази навіть доводилося скидати швидкість до 70 км/год, щоби точно дістатися до заправки. Але в цілому мені комфортно було їхати 90 км/год, враховуючи погодні умови.  

Семимісячний Ярослав достойно переніс дорогу, благо часті зупинки зробили подорож менш виснажливою. Плюс Nissan Leaf дуже плавно їде, по комфорту можна порівняти зі звичайною машиною преміум-класу.

Висновок: Nissan Leaf називають машиною для міста, і ця історія ілюструє, чому саме.

Про вартість такої поїздки я писав, по швидкості – думаю, на бензиновому авто було би десь вдвічі швидше добиратись. До речі, дорога назад Одеса (Аркадія ) – Київ (Ірпінь) зайняла 12 годин 07 хвилин. По зарядкам – все те саме, було закуплено 81,3 кВт*год. Із врахуванням 25% знижки в «Автоентерпрайс» це коштувало 478 грн.

Автор: Любомир Остапів, засновник соціального проекту “Сімейний Бюджет” та партнер iPlan.ua

Заметили ошибку? Выделите ее и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить нам.

Добавить комментарий

Такой e-mail уже зарегистрирован. Воспользуйтесь формой входа или введите другой.

Вы ввели некорректные логин или пароль

14 комментариев

по хронологии
по рейтингу сначала новые по хронологии

Привезем вам электромобиль из Америки, дешевле на 30-40% cars24.com.ua

Yuriy Buryak

Сами на нем и катайтесь в Одессу 🙂

не надо

І все зекономлене на Аркадії спустив 😉 Молодець!

А якщо серйозно, то в наступній поїздці вже не будете так переживати, бо знаєте вже можливості машини і є попередній досвід.
Теж хочу електромобіль, але щось новіше за Ліф, краще трохи почекати і купити нове, ніж попасти на когось чи якусь погану стару машину, яку потім продавати буде задешево.

Milan Noise

Объясните, зачем на автомобиле который предназначен по батарейке для города - ездить в Одессу? У вас всё в порядке с головой?

Yuriy Buryak

Объясните, зачем нужен автомобиль по батарейке для города, если всё равно придется покупать еще один нормальный.

И часто катаешься из одного города в другой? Каждому по потребностям.

А если два водителя в семье, то уже надо две машины. Одна из-них электро - чем не вариант?

Yuriy Buryak

А если еще и кот водит, то уже три надо! Давайте еще больше частных случаев

Експеримент, нє?
І як би ви дізнались як воно, якби хтось не пробував.
Мені його досвід був корисним.

Milan Noise

Ну можно на велосипеде поехать в Одессу, но зачем?

Щоб сказати вам потім що не потрібно їхати на велосипеді

Oleksandr Sharov

Использую для города. весьма удобно. ПОехал загород 58км в одну сторону. пришлось дозаряжаться ( . на обратном пути. Ну или иначе тошнить по трассе 50км в час.
Автономии в 100км мало для дальних поездок. Тесла - уже ок . На 100квт/ч емксоть батареи переломный момент будет . and it's coming..

Поиск

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: