Туроператори — на карантині. Але за цей час можуть підкачати свій маркетинг: поради

2534
3

У своїй статті Альона Дєньга, інтернет-маркетолог та засновниця тревел-проекту «Ветер дует», розглядає основні маркетингові кроки, які потрібно здійснити туристичному бізнесу під час карантину.


Зараз дуже складно або майже неможливо продавати певні товари чи послуги, пов’язані з подорожами, вся робота — на перспективу. Незважаючи на те, що ніша туризму буквально стала, сидіти склавши руки не варто.

В період карантину туристичному бізнесу варто сконцентруватися на підсиленні маркетингу та просування, щоб вийти в повній бойовій готовності. 

Через Telegram-канал «Ветер дует» пройшло кілька сотень рекламодавців. Якось ми опитали півсотні клієнтів, як вони оцінюють ефективність власного інтернет-маркетингу: 45% відповіли, що не задоволені ефективністью, близько 24% обрали відповідь «А що це таке?”.

Дві основні задачі: сформувати відкладений попит та зібрати аудиторії. Що для цього потрібно?

  1. Проведіть аудит. Зберіть дані про сайт, соціальні мережі, інші канали комунікацій, через які ви просуваєте свої послуги та товари, та спробуйте оцінити їх ефективність. Глобальне завдання — знайти зони росту.
  2. Проаналізуйте пошукові тренди. Щоб спрогнозувати, які продукти краще продавати після карантину, можна скористатися інструментом Google Trends та подивитися, як люди шукали різні тури тощо в період інших кризових моментів (2008-2009 роки, 2014-2015 роки).
  3. Зробіть сайт. Зараз багато хто просуває туристичні послуги виключено через Instagram або Telegram, збирає заявки на тур у Google-формах. На жаль, ці інструменти відсікають дуже багато можливостей для подальшої роботи з потенційними клієнтами. Наприклад, «повертати» через ретаргетинг всіх, хто просто дивився сторінку тура: так можна підвищити конверсію в кілька разів.
  4. Оптимізуйте сайт під пошукові системи. Всі хочуть в топ видачі Google. Почати можна з базових речей: налаштувати мобільну версію сайту, підвищити швидкість завантаження сторінок, попрацювати над meta-описами сторінок. 
  5. Під’єднайте Facebook Pixel до сайту. Якщо ви часто запускаєте рекламу в Facebook та Instagram та промотуєте сторінку сайту, без цього інструменту не обійтися. Саме завдяки йому можна збирати інформацію про відвідувачів різних сторінок та їх дії, та налаштовувати ремаркетинг.
  6. Створіть блог. Не бійтеся давати поради вашим потенційним клієнтам. Блог на сайті — хороший метод SEO-просування,  інструмент побудови впізнаваності бренду та збору аудиторії під ремаркетинг.
  7. Пропишіть контент-план. Блог на сайті, Facebook, Instagram чи Telegram без чіткого плану швидко зійде нанівець. Відштовхуйтесь від основних тем та періодичності виходу публікацій – частину з них можна написати вже зараз!
  8. Підготуйте шаблони. Це — гарний спосіб привести до ладу візуальні комунікації та оптимізувати роботу. Які шаблони можна зробити: для публікацій в соцмережах, для розсилки, для презентацій чи документів, тощо.
  9. Налаштуйте email-розсилки. Якщо ви ще не працюєте з власною базою, можна нарешті почати це робити. Додайте форми підписки на сайті, налаштуйте аутентифікацію, додайте welcome-лист та налаштуйте ланцюжки листів. Також можна налаштувати опцію «покинутий кошик», щоб нагадати про незавершене бронювання — це збільшує конверсію.
  10. Збирайте контакти потенційних клієнтів: підписки та взаємодії в Instagram, Facebook, підписки Telegram, відвідувачі сайту … що ще? Один з варіантів збирати базу email або контактів потенційних клієнтів: додати під турами форму підписки на сповіщення про відкриття напряму. 

Автор: Альона Дєньга, засновниця тревел-проекту «Ветер дует»

Оставить комментарий

Комментарии | 3

Поиск