Як перевести компанію на дистанційну роботу? Розкажуть відомі підприємці на онлайн-конференції «Шо робити?»

795

Що робити? Це одне з найпопулярніших питань, які цікавлять бізнес зараз. Як працювати? Чи варто змінювати діяльність? Що допоможе швидко переорієнтуватися? 

Рішення є! Ними поділяться провідні експерти з управління бізнес-процесами, цифрових технологій, маркетингу і продажів – 24 квітня на першій онлайн-конференції про дистанційну роботу «Шо робити?». Початок – о 10:00.

На конференції ви дізнаєтесь:

  • Як швидко перевести компанію на роботу з дому й не втратити ні мотивації, ні ефективності.
  • Які юридичні особливості треба при цьому врахувати.
  • Як бути першокласним керівником для команди, що вимушена раптово змінити офіс на дім.
  • Які інструменти допоможуть налагодити роботу і трансформуватися без шкоди для бізнесу.
  • Як перевести всі офлайнові заходи компанії в онлайн.

Досвідом та порадами про організацію якісної командної роботи у віртуальному офісі поділяться ті, кому це вже вдалося! Спікери онлайн-конференції «Шо робити?»:

  • Лера Бородіна – засновниця сервісу оренди суконь Oh My Look!, співзасновниця G-Bar та SO DODO;
  • Анже Єреб – регіональний виконавчий креативний директор BBDO Ukraine & Central Asia;
  • Кирило Куницький – бізнесмен, засновник міжнародної освітньо-консалтингової компанії «Бізнес-Конструктор», автор комплексної методології по систематизації бізнесу;
  • Дмитро Деркач – співвласник «Планети кіно» та Pumpidup;
  • Андрій Шатирко – засновник SHATYRKO Academy та SHATYRKO Agency;
  • Аліна Качоровська – СЕО та співвласниця бренду Kachorovska;
  • Тетяна Пашкіна – HR-експертка, Robota.ua;
  • Віра Черниш – СЕО та управляючий редактор MC.Today;
  • Дмитро Суслов – директор українського «Бітрікс24»;
  • Михайло Притула – засновник Mike Pritula Academy;
  • Анна Кравчук – патентний повірений, адвокат, партнер юридичної агенції «Синергія»;
  • Антон Воронюк – засновник Академії інтернет-маркетингу WebPromoExperts.

Отож, спікери, яким вже вдалося організувати роботу своїх команд у віртуальних офісах. 8 годин конкретних порад, які допоможуть комфортно й швидко перейти в онлайн. 12 тем про організацію роботи з дому для різних відділів компанії з урахуванням специфіки та реальні кейси, а також чеклісти з переліком конкретних дій по завершенню доповідей. Усе це чекає вас 24 квітня на онлайн-конференції — «Шо робити?».

Участь безкоштовна за умови попередньої реєстрації. Дізнатися більше та зареєструватися можна за посиланням.

Слідкувати за новинами конференції можна у фейсбуці та телеграмі.

Організатор конференції — команда «Бітрікс24». Продукт компанії – набір інструментів для управління бізнесом, який допомагає налагодити комунікацію між співробітниками, вести проекти, управляти відносинами з клієнтами й продажами та створювати сайти. Загалом сервісом користуються понад 80 тисяч працівників із більш ніж 10 тисяч українських компаній, а CRM-система «Бітрікс24» – №1 в Україні (за даними дослідження GfK Ukraine). 

Оставить комментарий

Комментарии | 0

Поиск