«Клієнти платять за швидкість» – Святослав Кононець, співзасновник та СЕО агентства mirrolab

1821

Останні років 5 чи може й більше всі говорять, що швидкість — нова валюта. Це підтвердили факти. Люди оцінюють ролик перші 3-5 секунд і гортають далі, якщо їм не цікаво. Відеореклама скорочується під анскіп-формат в Youtube, довгі пости в Instagram ніхто не читає, бо всі десь поспішають і ритм все наростає. Тому країни з сієстами хоч і живуть красиво і щасливо, але кризують (кореляція не підтверджена, особисте художнє спостереження).

Святослав Кононець – співзасновник та СЕО агентства mirrolab 

Я завжди думав, що наша агенція працює швидко, у порівнянні з мастодонтами індустрії чи іншими локальними лідерами. Клієнти завжди відзначали це, бо не в усіх (ні в кого) є кілька місяців, щоб чекати на айдентику, стратегію чи рекламу. Тупо зависати на місці і вичікувати, поки з’явиться потрібне візуальне чи комунікаційне рішення. Тому ми і викладалися на роботі, щоб встигнути все вдвічі швидше, ніж решта. Хто знає, що там у конкурентів і може вже за тиждень-два рішення буде неактуальним і доведеться починати все знову і знову чекати. А бізнес має працювати вже.

Але прийшов карантин

Прийшов, посміявся і сказав — треба швидше. Ми поговорили з клієнтами і всі зійшлися в одному — грошей немає, часу немає. А говорити потрібно. Так, фраза «швидкість — нова валюта» перетворилася із чогось абстрактного, в дуже зрозуміле на практиці. Гроші клієнта залежать від швидкості наших рішень. А наша швидкість приносить гроші нам. Так вигадали нову послугу — швидкий креатив.

Креатив за 5 днів

Від брифінгу з клієнтом до готової до запуску рекламної кампанії 5-7 робочих днів. Це з продакшном. На виході клієнт отримує готові до ротації креативи. Команда витрачає менше часу на роботу, а значить бюджет в кілька разів менший від звичної ціни рекламної кампанії. Ми створили продукт, що ідеально підходить для швидких тактичних комунікацій. Після перших презентацій виявилось, що це саме те, чого потребують наші партнери. І понеслось.

8-бітне рішення за 2 дні

У перший день отримали замовлення на швидкий креатив. Для мережі супермаркетів «Рукавичка» розробили нестандартну комунікацію про правила поведінки в магазині. Ефір був переповнений інформацією про карантин, маски, заборони, правила. Ми хотіли додати трішки позитиву та допомогти людям переключитися. 

У форматі 8-бітної гри створили серію повідомлень про те, як і коли ходити в магазин, які продукти корисно купувати, що треба їсти більше вітамінів, пити воду та обов’язково навідувати бабусю з дідусем. Кожна публікація — мікроквест, за виконання якого можна отримати бонуси на покупки. 

Результати

  • 543 поширення;
  • 3 376 вподобань; 
  • 2 342 коментарів; 
  • 119 179 загальне охоплення.

Відчуй себе де завгодно

Інший наш партнер «Уманьпиво» вирішив підтримати людей позитивом і вперше розповісти про бренд Waissburg. За 5 днів ми розробили 2 ідеї комунікації для двох хвиль. А це 8 віжуалів, 2 інстамаски, відеоролик і флешмоб.

У першій ідеї вирішили перенести людей у місця, яких так не вистачає на карантині. Паб, ліс, концерт, відпустка, стадіон, вечірка. А щоб підтримати імідж бренду і передати німецький родовід Waissburg, додали дві особливі локації — Мюнхен і Октоберфест.

Ідею підтримали інстаграм-маскою, яка випадково показує одне з 8 місць, куди хотіла б потрапити людина. Результатом можна ділитися з друзями і таким чином запрошувати їх на сторінку Waissburg.

Результат

За перші 2 тижні 750 людей спробували маску.

Тримай дистанцію — бережи близькість

Наступну хвилю карантинної комунікації зробили соціальною. Хотіли нагадати — якими б не були заборони та обмеження, навіть на дистанції важливо берегти близькість. Швидко зняли ролик з акторами нашої агенції у головних ролях (кіт Шпек теж зіграв свою) і запустити флешмоб #бережублизькість. Ролик зняли на смартфони у повністю віддаленому режимі.

Результат

169 000 переглядів у Facebook, тоді як на сторінці всього 2 131 підписників.

А ще зробили першу у світі захисну маску, в якій можна пити пиво. Звісно віртуальну, щоб океан залишався чистим.

Результат 

За 2 тижні 3000 людей спробували маску. Тоді як на сторінці Waissburg в Instagram всього 2000 підписників.

Підсумки

Виявилось, що швидкий креатив актуальний не тільки під час карантину. Від запуску послуги ми створили для наших клієнтів вже понад 20 швидких креативів. А з послабленням карантину отримуємо ще більше нових запитів. Скоро створимо окремий розділ на сайті. Ринок потребує швидких рішень. І ми йому це даємо.

Автор: Святослав Кононець, співзасновник та СЕО агентства mirrolab

Оставить комментарий

Комментарии | 0

Поиск