Як за допомогою Product Hunt отримати +$38 000 в продажах та пропозиції продати компанію

2860

CEO Lemon.io Олександр Володарський у статті для AIN.UA розповідає, що компанії може дати Product Hunt, як за допомогою цього майданчика вдалося виростити трафік та продажі.


COVID-19 дуже нашкодив нашому бізнесу. Ми втратили 40% нашого GMV (валова вартість товару) з початку березня 2020 року (близько $85,000 у щомісячних платежах від клієнтів).

Фото — Facebook Олександра Володарського

Ми змогли відновитися значною мірою завдяки двом запускам на майданчику Product Hunt (PH), що призвело до значних стрибків трафіку і продажів.

Що і як ми запускали на PH

У квітні ми запустили антикризову ініціативу на PH. Ми дали знижку до 55% за перші 60 днів роботи для стартапів, які постраждали від пандемії. Результати кампанії:

  • 683 нових відвідувачів сайту;
  • 22 демо;
  • +4 клієнта;
  • +$17 000 щомісячного GMV.

У червні ми запустили на PH наш новий бренд. Результати:

  • 1286 нових відвідувачів сайту;
  • 35 демо;
  • +6 клієнтів
  • +$21 000 щомісячного GMV.

Обидва стрибки трафіку на цьому графіку — це тижні, коли ми запустили кампанії:

Календар нашого менеджера з продажу тиждень до та після другої кампанії виглядав так:

Крім того, ми отримали 2 дзвінки щодо можливого продажу компанії (що для нас поки дуже рано), 3 партнерські пропозиції та багато повідомлень від інвесторів.

Ми використовували стандартний план дій:

1. Підготуй основні матеріали

Приклад наших матеріалів можна подивитись тут. Серед них мають бути:

  • Слоган.
  • Опис.
  • Thumbnail.
  • Зображення.
  • Перший коммент від мейкера.

Для першої кампанії ми зробили домашнє відео, на зйомку якого пішло багато годин. Але було неймовірно весело і його оцінив навіть засновник Product Hunt.

2. Створи пропозицію для ком’юніті

Перший раз ми запропонували знижку до 55% на розробку в перші 60 днів роботи з нами. В той час дуже багато проектів закривалися, а розробники втрачали роботу. Ця ініціатива дозволила обом сторонам продовжити працювати.

Ми відмовилися від своєї комісії на цей час. Але найбільша складова рейту це зарплата розробника і ця знижка стала реальною завдяки розробникам, які знизили свій рейт на перші 60 днів роботи з клієнтами.

Під час другої кампанії ми запропонували клієнтам, які прийшли до нас з Product Hunt, пожертвувати гроші на обрану ними благодійність від їх іменем.

Більшість продуктів пропонують знижки або безкоштовне використання продукту користувачам PH, оскільки саме на це вони «полюють». Але я не думаю, що це резонує нашим клієнтам, і ми вирішили піти на щось, що відповідає духу Lemon.io та сучасним подіям у світі.

3. Знайди хантера

Перший раз, я попросив свого друга-активного користувача PH, запостити нас, вдруге я зробив це сам. Обидва рази ми не попали на головну сторінку відразу. Тим не менше, під час обох запусків ми потрапили у топ-8 дня.

Щоб від самого початку з’явитись на головній сторінці, ваш проект має сабмітнути хантер, якому довіряє платформа, або вас може просунути модератор PH.

Щоб перевірити, чи PH довіряє обраному вами хантеру, перевірте останні 10 публікацій. Якщо всі вони були featured, ви можете звернутися до нього чи неї, і попросити захантити вас.

Ці користувачі отримують багато запитів і зачасту розміщують в день тільки одну кампанію, і, можливо, вам доведеться довго чекати. Якщо ви не хочете чекати, ви можете зробити наступне:

  • Розмістіть свій продукт самостійно.
  • Зберіть 40+ апвоутів та коментарів за допомогою своїх знайомих
  • Обережно зверніться до саппорта та розкажіть, що ви поділились своїм запуском із своїм нетворком і хочете, щоб і спільнота PH теж побачила його.

4. Запустись

В день запуску ми:

  • Розмістили інформацію о 00:01 PT.
  • Попросили своїх друзів підтримати.
  • Написали листа клієнтам, лідам, котрі до нас звертались раніше, розробникам.
  • Приєдналися до всіх ком’юніті, де мейкери підтримують один одного, і попросили допомоги.
  • Відповідали на кожен комент. Виглядає що активні обговорення можуть бути не менш ефективні, ніж апвоути.

Під час другої кампанії попали у щоденну розсилку, що дало додаткову підтримку.

Це обман чи ні?

Обидва рази нас закидали фальшивими відгуками та коментарями. Відстежити замовника виявилось легко, оскільки ті самі акаунти апвоутили конкурента, який запустився тижнем тому.

Під кінець дня у нас було понад 100 негативних відгуків із загальним балом 1,3. Підтримка PH видаляла фейкові коментарі, але рейтинг змінити не змогла.

Ми поважаємо ком’юніті і граємо за чесними правилами. З іншого боку, ми не могли залишити оцінку з підробленими 1.3 балами на сторінці, яка знаходиться у топі пошуку Google.

Оскільки ми побачили, що жодних наслідків за нечесну гру не було для інших, ми вирішили придбати підроблені позитивні відгуки, щоб вирівняти рахунок.

Ми не закликаємо робити те ж саме, і ми вважаємо, що купувати голоси або відгуки на PH — це asshole move. Але ми також вважаємо, що треба стояти за себе, коли вас булять.

Скільки це коштувало?

Вартість обох кампаній — $1700

  • Контент-команда — 50 годин роботи.
  • Дизайн — 12 годин.
  • Моя робота — 20 годин.
  • 100 позитивних ревью.

Враховуйте, що ви можете запускатись на PH лише раз на 6 місяців.

Ми завершили ребрендинг якраз на початку пандемії. Але замість того, щоб хвалитися їм на PH, ми створили ініціативу, яка допомогла розробникам зберегти свої робочі місця, а стартапам — продовжити працювати попри скорочення бюджету.

Тоді ми були майже впевнені, що не зможемо вдруге запустити PH з новим брендінгом. Тим не менше, я звернувся (я завжди це роблю) до служби підтримки PH, і вони дозволили нам провести ще одну кампанію.

Якщо ви уважніше придивитесь до PH, то побачите, що стартапи запускають:

  • сайд-продукти;
  • додаткові функції;
  • еmail-розсилки;
  • книжки;
  • вайтпейпери, ринкові звіти та інший контент.

Запуск наступних кампаній на Product Hunt

Під час обох кампаній ми спостерігали стрибки у трафіку та зріст конверсії також в інших каналах. Наприклад, наш пошуковий трафік подвоївся. З цієї причини ми вирішили запустити більше сторонніх продуктів, щоб привернути увагу до Lemon.io.

Звичайно, немає сенсу створювати продукт спеціально для запуску, але має сенс розглядати речі, над якими ви працюєте, з точки зору того, чи можете ви їх запускати на PH чи інших майданчиках збудованих навколо ком’юніті.

Список продуктів, які ми збираємось запустити протягом наступних 2 місяців:

  • Ринкове дослідження про те, як компанії працюють з фрілансерами.
  • Книга про наш досвід ребрендингу.

Так як це — сторонні продукти, нам сказали не очікувати, що вони принесуть стільки ж нового бізнесу, як перші. Сподіваюсь, що ми доведемо, що вони помиляються.

Про більше експериментів, досягнень та провалів компанії я ділюся на SubStack та Telegram-каналі.

Автор: Олександр Володарський, CEO Lemon.io

Оставить комментарий

Комментарии | 0

Поиск