Як відправляти та отримувати посилки через поштомати Meest: інструкція з користування

4267

Друга хвиля пандемії зробила безконтактну відправку — одним з головних трендів року. Відправляючи документи та бандеролі по роботі або подарунки близьким, люди більше не хочуть стояти в черзі до відділення. Спілкуванню з кур’єрами також довіряють не всі. Який з цього вихід? Безконтактна відправка через поштомат. 

Перші поштомати з’явились на поштовому ринку ще на початку століття, і відтоді серйозно вкоренилися в багатьох країнах світу. Зокрема, в Західній Європі, Північній Америці та Азії. Наприклад, дві великі китайські компанії, JD.com і Hive Box (Alibaba) керують мережею у понад 200 000 поштоматів. А от для України ця послуга і досі здебільшого нова й незнайома. На нашому ринку поштамати з’явилася зовсім нещодавно. Першою розвивати інноваційний сервіс почала глобальна група компаній Meest — зараз вона має найбільшу в Україні мережу, що нараховує понад 1500 автоматизованих пристроїв. Зараз технологію користуються переважно молоді диджиталізовані клієнти, які, зазвичай, отримують посилки з інтернет-магазинів, а також обмінюються документами, одягом й подарунками. Кількість посилок з-за кордону, отриманих саме через поштомат Meest, за даними компанії, зростає в середньому на 20% щомісяця. 

По-перше, це комфортно та безпечно, бо позбавляє зайвих контактів з людьми. По-друге — зручно — поштомати працюють допізна або цілодобово, тому не потрібно підлаштовувати свій графік під час їхньої роботи. По-третє, відправка або отримання посилки через поштомат займає кілька хвилин. 

Наразі поштомати Meest — єдині в Україні, що працюють не лише на доставку посилок, а й на їхнє відправлення. Розповідаємо як ними користуватися.

Завдяки великій карті покриття , скористатися поштоматами Meest можна будь-де — поруч із домом, дорогою на роботу, на заправці, у спортклубі, у магазинах, тощо. 

Зараз у компанії діють кілька видів відправлення:

  • Швидка доставка за 5 годин. Поки що послуга доступна лише по Києву. Щоб скористатися нею потрібно вкласти посилку в поштомат до 11:00. До 1 грудня цей вид відправки — безкоштовний. 
  • Доставка за 24 години з Києва до обласних центрів. Щоб скористатися цим видом доставки посилку потрібно вкласти у поштомат до 15:00. 
  • Стандартна доставка через поштомат. Щоб скористатися послугою, вкласти посилку у поштомат можна в будь-який зручний час, її буде доставлена адресату за один-два дні, залежно від відстані. 

Як працює поштомат? 

Відправка

Для того, щоб відправити посилку через поштомат, потрібно завантажити додаток Meest для iOS, Android, або додати до своїх контактів нового чат-бота компанії у Telegram (назва для пошуку «Поштомат Meest»). Далі вони будуть головними помічниками у створенні відправлення.

Щоб відкрити поштомат, потрібно відсканувати QR-код, який розташовано на його поверхні. Зробити це можна за допомогою мобільного додатку або використавши відповідну команду у телеграм-боті.

Далі потрібно створити у мобільному додатку відправлення та заповнити усі необхідні параметри. У разі, якщо ви використовуєте чат-бота — потрібно відправити йому всю необхідну інформацію, користуючись підказками:

  • вагу та розмір відправлення;
  • опис і цінність посилки;
  • ім’я та контактні дані відправника й одержувача.

Коли онлайн-відправлення створено, оберіть у системі поштомат в який ви хочете відправити свою посилку. Зробити це можна скориставшись картою в додатку, або відправивши боту в Telegram назву потрібної вулиці в місті одержувача.

Вкладіть посилку до поштомата та закрийте комірку. За секунду поруч з вашим відправленням у додатку з’явиться статус — «відправлено», якщо ви робили відправлення за допомогою чат-боту, подивитися необхідну інформацію про посилку в чаті можна буде скориставшись підказками.

Обрати, хто саме сплачує доставку (відправник чи одержувач) потрібно на етапі її онлайн-оформлення. Якщо платником є відправник, оплатити послугу він може за кілька хвилин за допомогою додатку чи чат-боту, або згодом — у найближчому терміналі самообслуговування.

Отримання

Отримання посилок через поштомат також здійснюється з використанням додатку або чат-боту. Коли посилка прибуває за вказаною адресою, одержувач отримує відповідне повідомлення: у ньому зазначено адресу поштомата, в якому знаходиться відправлення, а також уся інформація — потрібно сплатити послуги з доставки або це вже зробив відправник.

Якщо платник послуги одержувач — сплатити посилку він може таким саме чином, що й відправник — через додаток або телеграм-бот чи у найближчому терміналі за номером відправлення.

Для того, щоб відкрити поштомат та забрати посилку, потрібно відсканувати через додаток QR-код, що знаходиться на його поверхні, або задати чат-боту команду — «відкрити поштомат». Коли поштомат буде відкрито, а відправлення отримано — статус посилки і в додатку відправника, і в додатку одержувача автоматично зміниться на «отримано». Таку саме інформацію надасть й телеграм-бот.

Обмеження ваги для всіх видів відправлень стандартні — до 10 кг.
Дізнатись про послугу більше, а також про акції компанії можна на офіційному сайті Meest

Довідка

Meest – міжнародна група компаній, яка з 1989 року надає поштово-логістичні послуги в більш ніж 20-ти країнах світу, серед яких: Україна, США, Канада, Австралія, Німеччина, Велика Британія, Франція, Італія, Іспанія, Греція, Португалія, Чехія, Польща, Угорщина, Румунія, Словаччина, Китай, Казахстан, Грузія, Узбекистан, Вірменія, Азербайджан, Ізраїль та інші. Основні напрямки діяльності компанії – це міжнародні поштово-логістичні та фінансові послуги для компаній і фізичних осіб.

Оставить комментарий

Комментарии | 0

Поиск