Як працювати з Huawei AppGallery?
Розповідаємо на досвіді розробників MEGOGO, BetterMe та Opti
Сьогодні у магазині AppGallery від Huawei нараховується майже 100 000 застосунків і їхня кількість постійно зростає. В AppGallery вже понад 450 українських застосунків. Лише цієї осені до списку додалися PRIDE (WOG), Raiffeisen Online, Parking UA, Memasik, Prana Breath: Calm & Meditate, Tunnel Light — Free VPN 360 Proxy & Hotspot Master, Time Trap — Hidden Object Adventure Games for Free, Kabanchik, Better Me, Opti, YouTV, Sportbank, Volia TV, «Ліки Контроль», «БРСМ PLUS», Raiffeisen Online, Pumb Online. Найближчим часом компанія запланувала ще кілька релізів.

Приваблює розробників в AppGallery низька комісія та безкоштовне просування, адже застосунок зможуть побачити майже 650 млн користувачів пристроїв компанії. Серед переваг магазину застосунків від Huawei також локальна підтримка розробників — на кожному ринку працює місцева команда Huawei. Українська знаходиться в Києві, вона й супроводжує розробників — від етапу реєстрації до фінальної публікації застосунку з усім пакетом сервісів Huawei.

Одними з найперших в українському сегменті AppGallery розмістили свої застосунки медіасервіс MEGOGO, застосунок для здоров'я та фітнесу BetterMe та Opti. Компанії розповідають, чому вони обрали для розміщення саме AppGallery і які переваги магазину застосунків від Huawei.
Для користувачів платформи AppGallery доступний один з найбільших в Україні медіасервісів з каталогом з популярних кінофільмів, мультфільмів і серіалів. Керівник департаменту MEGOGO по роботі з виробниками техніки Костянтин Сафонов пояснює, що головна мета сервісу — бути представленим на максимальній кількості пристроїв. Тому присутність в AppGallery для MEGOGO — важлива та необхідна. Враховуючи, що нові смартфони Huawei виходять на ринок без сервісів Google, присутність MEGOGO в Huawei AppGallery — єдина можливість для користувача отримати застосунок офіційним шляхом.

Як запевняють в компанії, сьогодні MEGOGO адаптували застосунок для того, щоб користувачів смартфонів і планшетів Huawei не турбувала наявність або відсутність сервісів Google на їхніх пристроях. Відтепер вони мають доступ до сервісу MEGOGO з будь-якого пристрою Huawei.

З доопрацюванням застосунка для пристрою без сервісів Google у команди проблем не виникло, всі питання, які виникали в процесі роботи, вирішувалися оперативно. Тести для виходу в магазин застосунків зайняли з боку Huawei всього лише кілька днів.
MEGOGO
Говорить керівник департаменту MEGOGO по роботі з виробниками техніки Костянтин Сафонов
Якщо говорити про допомогу з боку команди Huawei, то у MEGOGO відзначили підтримку розробників, які створюють застосунки спеціально для смартфонів Huawei та Honor. Крім того, Huawei допомагає просувати готові мобільні застосунки в AppGallery.

«Це виражається в активному консультуванні з боку Huawei, інформуванні розробників про нові функції та можливості, спільні акції та промо для користувачів смартфонів. Наприклад, зараз усі нові користувачі смартфонів Huawei й Honor можуть отримати передплату «ТБ і Кіно: Стартова» (деталі у магазині застосунків Huawei AppGallery). Це дає користувачеві доступ до більш ніж 11000 фільмів, 240 каналів, тисяч аудіокниг і подкастів», — розповідає керівник департаменту MEGOGO по роботі з виробниками техніки Костянтин Сафонов.

У 2020 році частка завантажень програм, яка припадає на Huawei AppGallery, вже дає можливість говорити про цей магазин застосунків як про помітного і сильного гравця на ринку дистрибуції мобільних застосунків.

Костянтин Сафонов відмічає, що застосунок MEGOGO доступний для завантаження на безкоштовній основі для всіх користувачів, незалежно від їхньої країни. У застосунку доступний як платний, так і безкоштовний контент.

У планах MEGOGO — не зупинятися на досягнутому і розширювати співпрацю шляхом нових спільних проєктів, які в майбутньому подальшому були б цікаві користувачам.
У Huawei очікують, що до кінця року в AppGallery буде 500 українських застосунків, адже головна мета платформи — дати клієнтові вибір у кожній категорії застосунків. Тому вже зараз Huawei працює над безконтактними оплатами. Партнером виступить українська фінтех компанія EasyPay, застосунок якої також можна завантажити в AppGallery.

Якщо ви хочете розмістити свій застосунок в AppGallery та не знаєте як, ми підготували для вас інструкцію
Для занять спортом вдома користувачі пристроїв Huawei можуть завантажити в AppGallery застосунок BetterMe: Home Workout & Diet.

Як пояснюють в компанії BetterMe, присутність в AppGallery для розробників застосунку — це можливість для розширення власних каналів збуту.

«Розробники мобільних застосунків безпосередньо залежать від виробників мобільних телефонів. Ніколи не знаєш, з якими обставинами можна зіткнутися завтра. Тому ми прийняли рішення розширювати свою присутність на всіх доступних маркетплейсах, щоб мінімізувати ризики і підвищити бізнес показники», — стверджує продакт-менеджер компанії Ангеліна Липінська.

Оскільки смартфони Huawei не підтримують Google-сервіси, BetterMe адаптувала застосунок під екосистему AppGallery. Компанія не розробляла новий застосунок з нуля, а адаптувала наявний продукт BetterMe: Home Workout & Diet. Безпосередньо на адаптацію пішло близько двох місяців роботи.
BetterMe
Розповідає продакт-менеджер компанії Ангеліна Липінська
«Було незвично працювати з новими сервісами екосистеми Huawei Mobile Services, а також набором інструментів для розробників, які дозволяють швидше інтегрувати функції програми. Однак з нами постійно контактували представники компанії. Вони були відкриті до будь-якої комунікації, з усіх питань були на зв'язку. Крім того, ми отримуємо підтримку в розробці й промо BetterMe в AppGallery. Зокрема, в перший рік BetterMe не платить комісію за покупку кожного користувача», — розповідає Ангеліна Липінська.

Сьогодні компанія розмістила в AppGallery лише один застосунок — BetterMe: Home Workout & Diet. Але вже найближчим часом планує розширити свою присутність і додати BetterMe: Meditation & Sleep і BetterMe Walking.

«Ми працюємо над просуванням застосунків в AppGallery в Україні, а також плануємо виходити разом з Huawei на нові ринки Європи та Азії. У нас у планах розширювати географію діяльності, в тому числі й на Китай. Але це дуже закрита країна і без досвідчених партнерів там складно вести бізнес», — стверджує продакт-менеджер компанії.
В компанії очікують, що нові можливості допоможуть вивести платформу на новий якісний рівень і нагадують, що щомісячна кількість користувачів AppGallery в Україні складає 786 000 осіб і їхня кількість постійно зростає. Тому розробка застосунку для AppGallery — це чудова можливість для розробників, що планують збільшити свою аудиторію.
Користувачі смартфонів Huawei можуть викликати таксі за допомогою мобільного застосунку Opti, який є в AppGallery.

«Наш застосунок є в Google Play і в App Store. В AppGallery ми прийшли, бо бачимо перспективи співпраці та плануємо розширювати свої ринки та канали залучення клієнтів. Зараз для нас було важливо залучити користувачів смартфонів Huawei, які не можуть замовити наші послуги в Google Play і в App Store», — пояснює технічний директор компанії Дмитро Паргачов.

Як пояснює Дмитро, активна фаза розробки застосунку зайняла два місяці. З інтеграцією Huawei Kit труднощів не виникало, однак довелось переосмислювати архітектуру застосунка, тому що не планували одночасно використовувати сервіси різних провайдерів.
Opti
Говорить технічний директор компанії Дмитро Паргачов
«Команда допомогла і допомагає на всіх етапах. Це стосується як розробки застосунку, так і його просування. У моїй практиці це один з кращих проєктів з точки зору злагодженості всіх процесів. Співпраця з Huawei відбувається на рівні команда-команда: всі процеси відбуваються дуже швидко, проблеми вирішуються за лічені хвилини», — розповідає Дмитро Паргачов.

Застосунок в AppGallery знаходиться на безкоштовних умовах. За перше завантаження користувачі можуть отримати 100 бонусів.
Як зазначають в компанії, Opti планує і надалі співпрацювати з Huawei. Серед переваг AppGallery Дмитро Паргачов виділяє низьку комісію і зручні інструменти для розробників застосунків.

«Радує, що у світі з'явився конкурент, який вступив в бій з монополією Apple і Google. На мою думку, вони обрали правильну стратегію, тому успіх не за горами», — резюмує технічний директор Opti.
ТЕКСТ
Наталія Міняйло
ПАРТНЕР
Матеріал підготовлено за підтримки Huawei AppGallery
Що це означає?
ВЕРСТКА
Дарія Корнєєва
ПРОДЮСЕР
Яна Проценко
МЕНЕДЖЕР
Наталія Оліферович
ІЛЮСТРАЦІЇ
Катерина Попова
ПРЕДСТАВНИК HUAWEI APPGALLERY
Матеріал виготовлено за підтримки рекламодавця
Під час використання матеріалів сайту обов'язковим є наявність гіперпосилання в межах першого абзацу на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням бренду видання AIN.UA. Матеріали з позначками «Новини компаній» і PR публікуються на правах реклами.
© 1999-2020 AIN.UA