Залишаю заявку на нетермінове завдання, фотографую уже рідну дірку в стіні й додаю опис до замовлення: «Телевізор упав, тому що болтик був занадто короткий, а ще цеглинка відпала від стіни, тепер там дірка». Одного разу Гемінгвей написав найкоротшу та найсумнішу розповідь — і вона звучала саме так.
Насправді це дуже зручно, що до замовлення можна додати фото, а не пояснювати на пальцях свою проблему. Фото дозволяє оцінити масштаби лиха й зрозуміти, які інструменти й матеріали знадобляться майстру. Відразу вводжу дані платіжної картки та свою адресу. Великий плюс для інтровертів — не доведеться дзвонити n-ій кількості незнайомців і багато разів пояснювати проблему, поки знайдете потрібного майстра, який готовий приїхати, досить відповісти на кілька запитань у коментарях під замовленням — вам призначать майстра й розберуться з проблемою самі.
До речі, для інтровертів у додатку реалізована купа зручних штук, що дозволяють отримати послугу без зайвих розмов: майстри не дзвонять і не питають, як потрапити в будинок, якщо вказати в завданні інформацію про консьєржа, домофон і т.п. — майстер отримає цю інформацію, прибуде вчасно й не буде набридати дзвінками.
На всі послуги компанії діє гарантія. Від випадків, якщо під час монтажних робіт вам пошкодили паркет, до випадків, якщо від кухонної тумбочки, яку встановили майстри, щось відкрутилося. Логічно, що у випадках, коли у вас стався потоп, а меблі здулися, або на дверну ручку повісили пакет із продуктами вагою 15 кг і вона відламалася — гарантія не діє.