15 вакансий для UI/UX-дизайнеров

1799

Мы собрали для вас дайджест из 15 вакансий для UI/UX-дизайнеров. Чтобы подписаться на новые вакансии по этому тегу — перейдите по ссылке, задавайте нужные фильтры, пока не останутся только подходящие вакансии, а затем нажмите на колокольчик.

[Kyiv/Remote] [Designer] Lead UX/UI Designer (mobile apps) (Tonti Laguna Mobile) @Netpeak Group

  • Опыт проектирования мобильных приложений под iOS и Android.
  • Опыт оформления страниц приложений в сторах.
  • Обязательное наличие мобильных приложений в сторах, сделанных по вашему дизайну.
  • Опыт работы с аналитикой, тепловыми картами и т.д.
  • Аккаунт на Dribbble, Behance или любом другом ресурсе с примерами работ именно по мобайлу.
  • Знание стандартов дизайна (Material, Apple Human Interface Guidelines и т.д.).
  • Английский на уровне не ниже Intermediate.

[Remote] [Designer] UI/UX Designer (Middle) @Zgraya 

  • Proven industry experience in web and mobile app design (SaaS, B2B, B2C) for 2 years or more. It’s important for us that you can fulfil tasks independently, make informed decisions and take responsibility for them.
  • Deep experience in creating structure, wireframes, user flows, user stories, and coming up with effective visual solutions.
  • Great knowledge of Figma – our main design tool.
  • Basic knowing of testing your design solutions (Interview, Usability testing, A/B testing).
  • Good written and spoken English – Intermediate and above, because sometimes our designers have to communicate with clients directly.
  • Knowledge of usability principles and practices.
  • Attentive eye and mind for composition details, typography, graphic styles, and visual perception.
  • Excellent and transparent skills in self-management and time management.

[Kyiv/Remote] [Designer] Middle, Senior mobile games 2D artist @Kalyna Games

  • Умеешь рисовать от руки (работа с планшетом).
  • Знаешь графические пакеты Adobe PhotoShop или др.
  • Имеешь опыт в создании графики для мобильных игр.
  • Больше года работаешь в похожем направлении.
  • Имеешь портфолио (ссылка на портфолио обязательно).

[Kyiv] [Designer] Product Designer (Holy Water) @Genesis 

  • Work with Figma;
  • have experience in designing mobile interfaces;
  • know how to work with interface animation and in the development team;
  • know English at the intermediate level and above.

[Kyiv] [Designer] Product Designer (Boosters) @Genesis 

  • Працюєш зі Sketch.
  • Маєш досвід проведення User interview.
  • Маеш досвід в проектуванні мобільних інтерфейсів.
  • Вмієш працювати з інтерфейсної анімацією та в команді розробників.
  • Знаєш англійську на рівні upper-intermediate і вище.

[Kyiv] [Designer] Game UI/UX Designer (OBRIO) @Genesis 

  • Strong design, drawing, colour, composition, and conceptual ideation abilities.
  • At least 2 years of similar experience.
  • Excellent knowledge of Photoshop and Illustrator.
  • Experience of working with prototyping services (Moqups, Balsamiq, Figma).
  • Quick sketching methods.
  • Resourceful with excellent follow-through skills.
  • Intermediate English.

[Kyiv] [Designer] Senior Graphic Designer @BETER

  • Наличие портфолио;
  • 5+ опыта работы с айдентикой, разработкой brand guidelines;
  • знание типографики и шрифтового дизайна;
  • знание основ допечатной подготовки макетов;
  • опыт в digital/web;
  • Adobe Creative Suite;
  • умение аргументировать собственные решения и презентовать свою работу коллегам;
  • чувство стиля, внимательность к мелочам;
  • большим плюсом будет любой опыт работы с 2D/3D-анимацией и умение рисовать.

[Kyiv] [Designer] Graphic Designer @The Gravity Agency 

  • Опыт работы в сфере гейм-дизайна от 1-2-х лет, но если ты знаешь, что сможешь разрабатывать интерфейсы будучи веб-дизайнером, отправляй CV;
  • прекрасное владение Photoshop, Illustrator;
  • чувство стиля, знание принципов UI, UX стандартов в играх;
  • опыт работы в создании баннеров, логотипов;
  • создание анимированных баннеров;
  • инициативность, самостоятельность, соблюдение приоритетов;
  • коммуникабельность и активная работа с командой;
  • умение критично оценивать собственную работу;
  • готовность к периодически возникающим срочным задачам;
  • желание всегда расти профессионально;
  • умение адекватно реагировать на критику;
  • уровень знания английского pre-intermediate и выше.

[Kyiv] [Designer] Promo designer @EvoPlay

  • Опыт работы графическим дизайнером от 3-х лет.
  • Знание Adobe Photoshop, Illustrator.
  • Наличие портфолио.
  • Умение отрисовывать персонажей, опыт работы с анимацией персонажей.
  • Понимание основ дизайна: композиция, освещение, цвета.
  • Приветствуется умение создавать дизайн для landing page. 

[Lviv] [Designer] Senior Product Designer @The Gradient

  • 6+ years of product design experience working with digital products of different scale.
  • A portfolio that shows your experience in both UX and UI skills.
  • UX expertise, specifically in the translating business requirements and user needs into robust UX strategy.
  • Extensive experience in prototyping and interaction design.
  • Fluent in translating UX and product strategy, user and market research into complex user flows, and simple and beautiful User Interface.
  • Ability to build complex and scalable design systems, supporting product growth and development for future iterations.
  • Excellent communication skills, and the ability to effectively communicate your design decisions in both external and internal contexts.
  • Addicted to learning and sharing your knowledge inside the team.
  • English skills of Upper-Intermediate or higher are required

[Lviv] [Designer] Design Director @The Gradient

  • A mix of excellent design skills and effective management.
  • At least 8+ years of hands-on product design experience with digital products of different scale.
  • At least 2+ years leading, mentoring, and coaching a team of product designers.
  • Solid understanding of product management and digital product life-cycles; You built a digital project from scratch before.
  • UX expertise, specifically in the translating business requirements and user needs into robust UX strategy.
  • Extensive experience in prototyping and interaction design.
  • Fluent in translating UX and product strategy, user and market research into complex user flows, and simple and beautiful User Interface.
  • Ability to build complex and scalable design systems, supporting product growth and development for future iterations.
  • Excellent communication skills, and the ability to effectively communicate your design decisions in both external and internal contexts.
  • Be active in the design community, representing our company and attracting new talent.
  • Willing to be a leader, listener, and a mentor for junior product designers. You can actively develop the skills of your team members to make them more successful in their careers.
  • English skills of Upper-Intermediate or higher are required.

[Kyiv/Remote] [Artist] UI artist @iLogos Game Studios

  • Опыт создания стилизованных под cartoon и stylized элементов интерфейсов и иллюстрированных иконок, pop-up’ов.
  • Понимание художественных стилей и стилей моб игр.
  • Понимание принципов создания стилизованной худ. иллюстрации в растре.
  • Умение рисовать от руки в cartoon стилях.
  • Знание колористики, типографики и шрифтовой композиции в логотипах.
  • Знание основных инструментов работы с графикой (Photoshop).

[Poltava] [Designer] UI/UX Designer @White Label Agency

  • Experience in web design (please send your portfolio together with your CV when applying).
  • Experience with vector graphics (development of logotypes, patterns, icons, etc.).
  • Excellent knowledge of Adobe Photoshop, XD, Illustrator, Acrobat.
  • Knowledge of the modern tendencies in web design (adaptability, flat design, typography).
  • Knowledge of Material Design Guidelines and iOS Human Interface Guidelines.
  • Experience with html and CSS.
  • Good English (written).
  • Attention to details.
  • Self-organization and time management.
  • Positive attitude.
  • Initiative and proactivity.

[Remote] [Designer] UI/UX Designer @Spaceberry Studio

  • Strong experience (minimum 2 years) in the design of web/mobile interfaces (dashboards, management systems, e-commerce).
  • Strong portfolio of web/mobile interfaces.
  • Good understanding of UX (user flow, prototyping, interactions, analytics).
  • Proficiency in Figma, or Sketch, or Adobe XD: components, styles, and font organization.
  • Ability to maintain a holistic approach to visual style through the whole project.
  • Ability to develop wireframe- and prototype-based visual styles.
  • Good knowledge of typography, excellent sense of color, understanding of composition.
  • Ability to justify design decisions taken.
  • Ability to meet deadlines is a must.

[Kyiv/Remote] [Designer] Game UI/UX Designer @Room 8 Studio 

  • Опыт работы в игровой индустрии.
  • Высокий уровень владения Photoshop, Illustrator и Flash.
  • Опыт в GUI/GUIX.
  • Умение работать в команде и ответственное отношение к дедлайнам.

Раздел Recruitika на AIN.UA был запущен в конце октября 2020 и за это время в нем опубликовано 700 вакансий в индустриях GameDev, FinTech, AdTech, TravelTech и сервисном бизнесе, которые собрали 120 000 просмотров.

Хотите, чтобы ваши вакансии тоже попали в один из еженедельных дайджестов? Зарегистрируйте компанию и добавьте вакансии, если еще этого не сделали, а затем пришлите самые горячие на [email protected]. Напоминаем, что вакансии на AIN.UA бесплатны и будут бесплатны, но для желающих получать от раздела максимум предлагается PRO-пакет.

Оставить комментарий

Комментарии | 0

Поиск