Компанію рекламували в інтернет-спільнотах, пропонували старожилам тематичних форумів про риболовлю або автозапчастини безкоштовно скористатись сервісом і поділитись досвідом. Першим проданим товаром були свічки запалювання. Віз зрушився, хоча й повільно. Потік товарів був малий і доходів майже не було. Щоб якось зарадити ситуації, підприємці вирішили знизити комісію. На той час більшість конкурентів брали від 10 до 15% комісії від вартості товару, до того ж повсюдно практикувались комісії «за переказ грошей продавцю», «за консолідацію товару на складі», «за страхування посилок» тощо. Вони відчували, що максимальне спрощення комісій, як власне, і сервісу в цілому, це той напрямок, який дасть ZenMarket перевагу і стане відмінною рисою компанії.
«Ми першими відмовились від комісії у відсотках і зробили її сталою — 300 єн (трохи менше ніж $3). Це дозволило залучити клієнтів, яким було вигідніше купувати дорогі товари через нас, а не конкурентів. Крім того, ціну було виставлено таким чином, щоб вартість послуг була співрозмірною так званим mail forwarder, тобто сервісам, які займаються суто пересилкою товарів. На додачу ми покрили своїм коштом всі інші дрібні комісії, щоб максимально спростити процес купівлі. В майбутньому це принесло свої плоди й за кілька років майже всі конкуренти перейшли на схоже ціноутворення», — говорить В'ячеслав.
Та цього було недостатньо, все більше клієнтів звертались з проханням допомогти їм придбати щось з аукціону і певний час команда приймала заявки в ручному режимі. За кілька місяців пручання, довелось ще раз переглянути свою модель та додати автоматичні торги на аукціоні, систему балансів і таке інше. Звичайно, це зробило сервіс складнішим для користування, але й водночас гнучкішим.