«Ми прагнемо зробити у Чернівцях свою Кремнієву долину» — бізнес-клуб СBG

1567

СBG — це чоловічий бізнес-клуб із принципами та цінностями, що об’єднує 73 підприємців з України, Молдови та Німеччини. Вже шість років представники клубу допомагають один одному розвивати бізнес, організовують спільні навчальні та просвітницькі заходи, а також займаються благодійністю. Президент СBG Павло Рудомьотов та виконавчий директор клубу Олександр Каланча розповіли, як клуб допомагає зростати бізнесам учасників, і як він може врятувати компанію від закриття.

Як все починалося

У 2014 році в Чернівцях організували спільний перегляд курсу Бізнес-молодість від Петра Осипова «Інтенсив для підприємців». Захід провели засновник компанії зі створення та просування e-commerce брендів ETG Валерій Чалий, засновник компанії з виробництва картин на холсті ARTFOUR і BrushMe Олександр Богачик, співзасновник мережі ресторанів Ozzy, Yoki, «5-те підземелля, «Столова №1» Дмитро Лукенчук та засновник мережі кав’ярень і виробництва свіжообсмаженої кави Bacara Coffee Василь Яворський.

Тоді в організаторів і гостей виникла ідея робити такі заходи постійно, щоб отримувати нові знання, обмінюватися досвідом та мотивувати один одного застосовувати їх у бізнесі. Саме це стало фундаментом для створення бізнес-клубу. 

«Не думай, що ти отримаєш, а думай, що можеш віддати» — лозунг СBG 

«СBG — спільнота, для якої важливим є алгоритм — спочатку ідея та цінність, гроші — вже як похідна складова. Звичайно, що ми підприємці та думаємо про гроші, але саме можливість співпраці та соціальна орієнтованість дає нам можливість розвиватися та примножувати прибутки», — переконаний президент клубу СBG Павло Рудомьотов.

За шість років підприємці клубу створили власну систему мотивації та внутрішній рейтинг, за яким зрозуміло, хто і як з учасників допоміг іншому. Хтось порадив, як перебудувати структуру компанії, хтось дав контакти для виходу на інші ринки, хтось допоміг перезапустити бізнес. До прикладу, два роки тому Олександр Богачик хотів закрити своє виробництво картин на полотні, але знайшов у клубі партнера, і за цей час ARTFOUR зросла в чотири рази.

До членів клубу належать 73 підприємці з України, Молдови та Німеччини з різних сфер. Наприклад:

  • засновники ІT-компанії Elogic — Ігор Яковлєв та Павло Охрем;
  • засновники транспортної компанії Transportlux — Поп Іон та Михайло Поп;
  • засновник компанії з виробництва меблів «Декс» — Kachanow Антон Качанов;
  • засновники сервісу для автівок Mercedes Bosch service «Мак-Авто» — Іван та Богдан Маковеї;
  • засновник компанії з організації освітніх програм для бізнесу «Соль» — Андрій Пивоваров;
  • засновники мережі шинних центрів і СТО «Магнат авто» — Сергій та Павло Рудомьотови;
  • засновник виробництва будівельних тачок Detex та рушникосушок «Поліварм» — Ігор Юрійчук;
  • засновник інтернет магазину Florium — Петро Тоненчук;
  • співвласник компанії «Світ Матраців» — Раца Ярослав;
  • співвласник будівельної компанії «Водограй» — Іван Зазуляк.

Як клуб допомагає зростати кожному з учасників 

«Не думай, що ти отримаєш, а думай, що можеш віддати» так мислять члени СBG. Кожен, хто вступає в спільноту, має зважити, чим його досвід та вміння можуть бути корисними об’єднанню. Це один з принципів об‘єднання і він мотивує учасників допомагати іншим.

Є три ключові цілі, які нас об’єднали: 

1. Взаємодопомога

Щодня перед нами постає безліч викликів. Учасники CBG — перші прийдуть на допомогу без зайвих запитань, адже впевнені: кожен готовий зробити завтра те саме один для одного. 

Одним із багатьох прикладів взаємодопомоги в клубі є історія від ресторатора Дмитра Лукенчука. Масштабуючи бізнес він разом з партнерами, реалізовували проєкт у Львові. Проте, коли там було заплановане відкриття їхнього закладу Yoki, на стадії початку робіт, генпідрядник відмовився від роботи. 

У такий складний момент на допомогу прийшли Юрійчук Руслан та Кохан Іван — співвласники архітектурно – будівельної компанії DaVinci, які також є учасниками клубу. Вони завершили будівництво за два місяці. Це було б неможливим, якщо б усі ці люди не вступили до клубу, і якби ще раніше Руслан та Іван не об’єднали свої будівельні компанії.

Ми ділимося перевіреними контактами або досвідом, що допомагають вирішувати певну задачу чи проблему. Про неї кожен може написати у закритому Telegram-чаті. Наприклад, один із підприємців просив порадити CRM-систему. Спеціалісти ETG проаналізували весь ринок CRM-систем і обрали найкращу. Ми організували зустріч-презентацію, де детально розповіли, чому варто користуватись саме цією системою, та відповіли на всі запитання.

2. Спільний розвиток

«Кожного дня ми прагнемо до кращої версії самих себе. Тому постійно навчаємося, ділимося досвідом та шукаємо підтримки після факапів. Клуб дає нам підтримку в першу чергу. Лише подумайте, у вас завжди є 72 людини, які завжди поряд», розповідає Олександр Каланча.

«Залізні четверги» — це закриті зустрічі для учасників клубу, на які ми запрошуємо відомих спікерів-підприємців або організовуємо аналіз кейсів, під час таких бізнес-розборів 5-7 підприємців готують список досягнень своїх компаній за останній квартал.

У 2018 і 2019 роках ми організували West Business Forum — наймасштабнішу бізнес-конференцію Буковини. Спікерами форуму виступили засновник креативної інвестиційної компанії Fedoriv Group Андрій Федорів, ресторатор Дмитро Борисов, співзасновник Ajax Systems Олександр Конотопський, маркетолог Дмитро Розенфельд, маркетинг-консультант Wonder Makers Євген Василенко, співзасновниця компанії Stekloplast Наталія Єремеєва.

Анатомія бізнесу — інструмент для зростання підприємця, коли він «вперся в стелю» або в нього є питання, на які він сам не може знайти відповіді. Щоб допомогти учаснику, збирається до 10 підприємців із різних підприємств і разом шукають відповіді на питання, та, можливо, показують людині іншу картинку сприйняття її проблеми. Анатомія тим і цінна, що можна проаналізувати кожну окрему історію, можна отримати фідбек та зрозуміти вектор, за яким потрібно далі рухатися. 

«6.90» — проєкт де проводиться робота із цілями. Дві цілі стосуються бізнесу, дві — особистісного розвитку, а ще дві — сім’ї. Людина ставить собі 6 цілей, які вона має реалізувати за 90 днів. Двигун до виконання цілей це «Ціна слова» — умова, яку учасник змушений буде виконати, якщо не досягне хоча б однієї із цілей. І тут мова не про гроші. Наприклад, пофарбувати бороду в рожевий колір і пройтися магістральною вулицею міста, або відмовитися від авто чи інших благ. 

Під час карантину ми також організували онлайн-зустрічі клубу із засновником «Карабаса» Максимом Плахтієм, співзасновником «Нової Пошти» В’ячеславом Климовим та співзасновником Unit School of Business Владом Ноздрачовим. 

3. Зміна світу навколо себе

Члени CBG є ініціаторами та партнерами акцій, що сприяють розвитку міста та його мешканців. Наприклад, учасники клубу втілили проєкт Pretty lights з освітлення історичних площ в центрі Чернівців — збір грошей організували шляхом краудфандингу. Також виступили титульними партнерами Chernivtsi Half Marathon.

Після початку пандемії ми стали партнерами з благодійної допомоги руху «Коронавірус Чернівці» — закуповуємо та привозимо засоби захисту, зокрема, до військового шпиталю, інфекційного відділення обласної лікарні, онкодиспансеру, слідчого ізолятору.

Створення можливостей для зростання — також одна з наших цілей. Тому ми займаємося просвітницькою діяльністю. Зараз наші підприємці діляться досвідом зі студентами Чернівецького національного університету, з яким ми підписали угоду про співпрацю.

Здорова конкуренція допомагає уникати конфліктів

«Навіть конфлікт інтересів для нас дуже відносна річ, адже ринку вистачить всім, просто треба намагатися бути кращим. Це стимулює і ми один одного ведемо до чогось більшого», — впевнений Павло Рудомьотов.

Для вирішення конфліктів у нас є «Мала рада», яка щорічно оновлюється. Рада складається з 13 людей, включно із президентом та віцепрезидентом клубу. Спірні питання можуть виноситися на розгляд ради. Сила нашого клубу саме в тому, що спірні чи неоднозначні ситуації ми можемо вирішувати разом. Навіть конфлікт інтересів для нас дуже відносна річ, адже ринку вистачить всім, просто треба намагатися бути кращим. Це стимулює і ми один одного ведемо до чогось більшого. 

Прагнемо до капіталізації бізнесу кожного учасника клубу в $100 мільйонів

Ми хочемо, щоб за 10 років кожен капіталізував свій бізнес до $100 мільйонів, зокрема і завдяки клубу. Також робимо все для того, щоб до CBG приєднувалося більше підприємців, які втілюватимуть місію клубу — будуть створювати середовище щирості, натхнення та можливостей.

Для цього ми ініціювали та створили асоціацію бізнес-спільнот України. До неї увійшли дев’ять бізнес-клубів з Києва, Львова, Чернівців, Миколаєва, Коломиї, Ужгороду, Хмельницького, Вінниці та Кишинева. Асоціація дасть змогу організувати платформу для спілкування між бізнесменами всієї України, а згодом і багатьох країн світу. 

Також, учасники клубу допомагали створити Буковинську організацію рестораторів «БОРщ», а наразі допомогли підприємцям Ужгорода порадами при створенні бізнес-клубу. До того ж CBG є співзасновником клубів YouKnow та Igen. YouKnow — спільнота для підприємців та топменеджерів. Igen — клуб для молодих людей, які в майбутньому прагнуть стати кращими в обраних професіях або ж розвивати власний бізнес. У нас існує все для того, щоб бізнесмен розвивався і змінював світ навколо себе, бо ми прагнемо зробити із Чернівців свою «Кремнієву долину» в яку входитиме 100 постійних членів нашого клубу. Саме на цифрі 100 ми завершимо приймати нових учасників, тому є ще 27 вакантних місць для охочих бізнесменів. 

Активний відпочинок та спорт  частина спільного дозвілля та розвитку

У клубі проводяться щорічні івенти, іноді це виїзні активності. Наприклад, яхтинг — подія, яка є популярною серед членів клубу, ще походи в гори, а також своєрідна триденна вилазка, де учасники без запасів їжі живуть в природному середовищі. Так, як більшість із нас прихильники активного дозвілля, то актуальними є щотижневі спортивні активності футбол, волейбол та ін. 

Поради від президента CBG тому, хто вагається відкривати бізнес:

  • Зібрати якомога більше інформації про «його» сферу, про те, що вже є, чого ще немає, що могло б бути цікавим потенційному клієнту.
  • Проаналізувати власний досвід і знання.
  • Піти стажуватися у компанію, яка для вас є взірцем.
  • Завжди пам’ятати про ризики, бачити їх і бути готовим до того, що можна програти.
  • Вчитися приймати не лише перемогу, а й поразку, але знаходити сили йти далі.
Оставить комментарий

Комментарии | 0

Поиск