УСІ НА БОРТ!
УКРАЇНСЬКИЙ СТАРТАП REFACE ШУКАЄ ПІРАТІВ НА СВІЙ ШАТЛ
Є вакансії у напрямках BizDev, Tech і Product. Спробуєш?
Минулого року Reface увірвався у міжнародні новини і став найобговорюванішим українським стартапом у світі. За пів року команда виросла з 20 до 160 людей, і зараз відкриває другу хвилю набору. Шукають спеціалістів у продуктовий, технічний та бізнес-напрямок, які допоможуть побудувати космічний шатл у світ майбутнього нейромереж.
ХТО ТАКІ REFACE?
Купка ML-інженерів з України, які створили унікальну технологію світового рівня
Додаток переносить ваше обличчя у будь-яке відео, фото або GIF. Завантажте одне селфі – і ось ви вже у новому кліпі Снуп Дога
Серед інвесторів — Трей Паркер і Метт Стоун, які створили мультсеріал «Південний парк»
Досягли 100М завантажень за 14 місяців. TikTok зробив це саме за 31, а Snapchat за 28
Отримали terms sheet від фонду Andreessen Horowitz через 26 годин після знайомства
ОБИРАЙ НАПРЯМ
Тисни на напрям, щоби познайомитися з одним зі співзасновників і поговорити
PRODUCT
співзасновник і CPO/СОО Reface, за останній рік особисто провів 100+ співбесід. Відповідає за продуктову стратегію, культуру компанії та глобальний бренд Reface.
«Ми поставили собі настільки амбітну мету, що її складно досягти без божевільних (у хорошому сенсі) людей. Ми хочемо похитнути позиції великих корпорацій на ринку соціальних медіа. Якщо ви очікуєте від роботи лише спокою, діскаунтів, плюшок і стабільності — то це не про нас. Ми йдемо захоплювати світ і нам потрібні пірати, яким це в кайф».
ІВАН АЛЦИБЄЄВ
ЯКІ ВИКЛИКИ ЧЕКАЮТЬ МАЙБУТНІХ ЧЛЕНІВ КОМАНДИ ВАНІ?
Перетворити фановий додаток на соціальну платформу
Зараз всі користуються Reface як інструментом – зайшов, пофанився, надіслав друзям. Однак найближчий рік нам потрібно запустити нові механізми і функції додатку, які мотивуватимуть користувачів залишатися з нами довше. Так, ми будуємо соцмережу. Середній показник ретеншну соціальних мереж дуже високий – 20-30% на 30-ий день. Створити продукт, до якого люди хотіли б повернутися через місяць, – дуже непростий челендж. Але у нас є ціль розсунути вищу лігу і стати поруч з TikTok, Snapchat, Instagram і т.д.
Будувати продукт не на референсах, а на основі власних досліджень
Більшість фіч, які ми запускаємо, не мають референсів. Ми не будуємо додаток для медитації чи бігу, і не можемо підглянути досвід інших успішних стартапів. Для того, щоб збудувати Reface 2.0 знадобиться багато креативу і досліджень. Щомісяця ми проводимо по 50 інтерв'ю з користувачами з усього світу, вручну перевіряємо всі гіпотези і проводимо по кілька десятків А/Б тестів.
Закопатися у продуктову аналітику і стати pro в роботі з інструментами
Ми користуємося найкращими інструментами для продуктової і маркетингової аналітики. Серед кількості наших даних можна легко загубитися, але для тих, хто хоче навчитися працювати з Amplitude, AppsFlyer, Braze – це реальний шанс попрактикуватися і стати pro спеціалістом в аналітиці.
ЗАХОДЬ У МІТІНГ-РУМ ДО ВАНІ НА СПІВБЕСІДУ
ТИ:
Ми вважаємо, що це завдання співробітника, а не роботодавця, — запропонувати найоптимальніший режим, графік і інструменти для роботи, з якими він/вона принесе найбільше користі. Будь-то ремоут, стоячий стіл, нова програма, дієта або музика для роботи — пропонуй і аргументуй, наше спільне завдання зробити так, щоб всім було комфортно.
А який графік роботи? Я можу працювати інколи з дому?
ВАНЯ:
Вас 160+ людей у компанії. Це вже корпорація, а не стартап?
ТИ:
Хоч нас і багато, але ми продовжуємо підтримувати цінності стартапу. У нас досить гнучка система прийняття рішень і відносно горизонтальна структура. Кожні два тижні ми проводимо мітинг на всю команду, де C-level ділиться апдейтами по стратегії розвитку компанії, після чого збираємо фідбек команди за допомогою опитувальника.
ВАНЯ:
ЦІКАВО? НАДСИЛАЙ РЕЗЮМЕ
Якщо хочеш обрати інший напрям – натискай на «BizDev» або «Tech»
TECH
співзасновник і CTO Reface, займається machine learning з 2011 року, зібрав команду найсильніших інженерів України в одній кімнаті, вміє заражати людей своїми футуристично-філософськими ідеями про технології.
«За допомогою нейромереж ми хочемо розбити контент на атомарні елементи — асети. І автоматизувати роботу з цими асетами в рамках нашої платформи. Асетом може бути музика, текст, комбінація виразів обличчя, унікальний набір рис, танець, поза, певний арт-стайл. Усі ці елементи можна буде міняти місцями, міксувати, додавати і віднімати у будь-якому візуальному контенті».
ОЛЕСЬ ПЕТРІВ
ЯКІ ВИКЛИКИ ЧЕКАЮТЬ МАЙБУТНІХ ЧЛЕНІВ КОМАНДИ ОЛЕСЯ?
Працювати з highload-проектом
Сьогодні ми маємо мільйон активних користувачів на день, а йдемо до десятків, а то й сотень мільйонів. Забезпечити стабільну роботу такої кількості процесів і розробити інфраструктуру для пікових навантажень — справжній виклик для команди back-end і DevOps-спеціалістів.
Розробляти нові ML-механіки для персоналізації контенту
Наші нейромережі вміють робити найреалістичніший і найшвидший фейс-своп в історії розвитку машинного навчання. Це унікальна технологія, з якою ML-спеціалісти можуть попрацювати лише у нас. Зараз ми щодня працюємо над розробкою нових механік персоналізації контенту. Деякі із них ще ніколи ніким не були реалізовані.
Експортувати процесинг нейромережі на девайс
Одна з наших цілей на рік — експортувати процесинг нейромережі на смартфон. Зараз усе найцікавіше відбувається на сервері, але ми хочемо частину процесу перенести на мобайл. Це великий челендж для мобільних розробників, адже мало компаній в Україні працюють з МL-механіками на девайсах.
ЗАХОДЬ У МІТІНГ-РУМ ДО ОЛЕСЯ НА СПІВБЕСІДУ
ТИ:
Для отримання реалістичних зображень наша технологія використовує передові методи машинного навчання, включно з GAN (генеративна змагальна мережа) — єдина на сьогоднішній день технологія, яка може досягти високої роздільної здатності при генерації зображень.
Які технології використовуєте в роботі?
ОЛЕСЬ:
Що унікального у вашій технології?
ТИ:
Ми створили одну універсальну нейронну мережу, щоб міняти місцями будь-які людські обличчя. Фотографію людини ми перетворюємо на face embedding — анонімізований набір цифр, що описує риси обличчя, які відрізняє його/її від інших.
ОЛЕСЬ:
ТИ:
Над чим доведеться працювати?
ОЛЕСЬ:
Наш роадмеп нових розробок і ML-механік розписаний на кілька місяців вперед. Із найсвіжішого — готуємо до запуску ліпсінк (так, ваше обличчя зможе заспівати будь-яку пісню). І ще ми розробляємо власний діпфейк-детектор.
ЦІКАВО? НАДСИЛАЙ РЕЗЮМЕ
Якщо хочеш обрати інший напрям – натискай на «BizDev» або «Product»
BIZDEV
співзасновник і CEO Reface, займається розвитком бізнес-напрямів, уміє отримати договір від топових американських інвесторів за 26 годин з моменту пітчингу
«Ми хочемо створити платформу персоналізованого контенту — місце, де кожен може стати ким завгодно. Користувачі матимуть змогу редагувати відео за допомогою різних ML-інструментів: зміни тла, вбудовування нового об'єкта, ліпсінк тощо».
ДІМА ШВЕЦЬ
ЯКІ ВИКЛИКИ ЧЕКАЮТЬ МАЙБУТНІХ ЧЛЕНІВ КОМАНДИ ДІМИ?
Змінити логіку монетизації контенту у світі
Людство створило терабайти контенту: фільми, серіали, ігри, фотографії, які лежать на запилених складах. Ми прагнемо дати старому контенту нове життя, а правовласникам — новий спосіб монетизації. Челендж для бізнес-команди полягає в тому, щоб партнеритися зі світовими контент-холдерами, як-от Universal Pictures чи Warner Bros.
Трансформувати ринок інфлюенс-маркетингу
Ми вважаємо, що цей ринок недосконалий. Ми хочемо створити новий вид співпраці — зіркам достатньо буде дозволити використовувати своє обличчя, одяг, фігуру чи кадр із кліпу в рекламному контенті, а наша технологія все зробить за них.
Запустити «Asset store»
Магазин на кшталт Shutterstock, у якому будуть продаватися асети — набори параметрів, якими можна персоналізовувати контент (наприклад, обличчя, тіла, стилі зйомки, монтаж, погода). Захотів використати фірмову усмішку Мони Лізи на своїй новій аватарці — зайшов, купив форму її усмішки і наклав на свій портрет.
ЗАХОДЬ У МІТІНГ-РУМ ДО ДІМИ НА СПІВБЕСІДУ
ТИ:
Дивись, приходить до нас Coca-Cola і каже: «У нас дизайн нової пляшки. Як про це креативно розповісти?». Ми беремо асет нової пляшки, додаємо її у свою платформу і запускаємо челендж серед креаторів всього світу — створіть контент із цією пляшкою. І ось вже несуться відео, як Герміона Грейнджер випиває оборотне зілля з нової пляшки Coca-Cola. За кожні 1000 лайків бренд платить $5. Новий дизайн бачать мільйони користувачів, митці заробляють, а ми отримуємо комісію як платформа.
Вибачте, я щось нічого не зрозумів. Що ви продаватимете брендам?
ДІМА:
Якщо ви — стартап, то за півроку у вас закінчаться гроші?
ТИ:
Ні, не закінчаться. Крім того, що у грудні ми підняли інвестиції від фонду Andreessen Horowitz (прим. ред. — американський венчурний фонд, що інвестував у Facebook, Twitter, Airbnb), ми ще й фінансово успішний стартап. Наш runway-термін дозволяє нам стабільно працювати і розширювати команду найсильнішими гравцями.
ДІМА:
ТИ:
А де ваш офіс? Ви ж зареєстровані в США?
ДІМА:
Так, ми український стартап з американською пропискою. Ми працюємо на міжнародний ринок і наводимо там галасу, сидячи в київському офісі на «Олімпійській».
ЦІКАВО? НАДСИЛАЙ РЕЗЮМЕ
Якщо хочеш обрати інший напрям – натискай на «Tech» або «Product»
Ніка Пономаренко
ІЛЮСТРАЦІЇ
Reface, GIPHY
ВЕРСТКА
Мирона Зулгаріна
ПРОДЮСЕР
Яна Проценко
СЕЙЛЗ-МЕНЕДЖЕР
Олександр Лінник
ПРЕДСТАВНИК REFACE
Тетяна Репецька
ПАРТНЕР
Матеріал підготовлено за підтримки Reface
Що це означає?
При использовании материалов сайта обязательным условием является наличие гиперссылки в пределах первого абзаца на страницу расположения исходной статьи с указанием бренда издания AIN.UA. Материалы с пометками «Новости компаний» и PR публикуются на правах рекламы.
© 1999-2021 AIN.UA