- Бренд: Casper
- Рік заснування: 2013
- Річний оборот — $80 млн
- Продукція: матраци
Індустрія матраців в США становить $15 млрд на рік. Хоча в ній працюють сотні виробників, різноманітних брендів та величезна пропозиція, — з’явився проект, який повністю ламає коленкор. Із виробництвом матраців не все так однозначно, як може здаватися. Чому деякі коштують $1000-$2000, а інші — $300?
У 2013 році п’ятеро друзів в одному бізнес-інкубаторі приймають рішення запуститися на ринку матраців:
Замість тисячі моделей ми вирішили виготовляти одну єдину. Замість тисячі консультантів в офлайн-магазинах – вирішили продавати готову продукцію лише онлайн. Замість націнки на логістику, грошей на консультантів і склади – ввели народну ціну.
Найголовнішою і вирішальною фішкою компанії стало вирішення проблеми транспортування матраців. Вони придумали технологію, завдяки якій матрац можна скрутити в трубочку, помістити в зручну і компактну коробку, та з легкістю доставити додому. Плюсом стала можливість протягом 100 днів повернути товар назад, якщо він не сподобався під час використання.
За перший рік роботи засновники Casper планували заробити $1,8 млн. Цієї мети вдалося досягнути всього за 60 днів. Кожну вільну хвилину хлопці приділяли клієнтам.
Підприємці переписувалися з клієнтами, навіть приходили до них додому, щоб подивитися як вони використовують продукцію. На сайті була кнопка, натиснувши на яку, можна було поспілкуватися із засновниками. Клієнти не відмовляли собі в такому задоволенні.
Casper дуже багато витрачає на маркетинг — річний бюджет становить $80 млн. У маркетинговому відділку працює 25 людей, які займаються рекламою у Facebook, Instagram та іншими маркетинговими активностями. Маркетинг є основним фокусом компанії, та саме він допоміг вивести продукцію бренду на ринок і голосно заявити про себе.
Вже в 2017 році компанія продала матраців на $370 млн, а оцінка перевищила $750 млн. Сьогодні Casper — публічна компанія, акції якої можна придбати на Нью-Йоркській фондовій біржі.