У травні 2021 року у сервіса Recruitika від AIN.UA вже більше 4000 вакансій, які збирають 200 000 переглядів на місяць. У каталозі 2000 компаній запущено розділ з профілями анонімних кандидатів. Детально розповідаємо про новий дозвіл.

Анонімний пошук роботи

У попередньому анонсі ми розповіли про те, що сервіс Recruitika проектувався для рекрутерів, як майданчик, де вони зможуть монетизувати кандидатів із шорт-листа після найму – точнісінько як це зараз відбувається в публічних та особистих скайп/телеграм-чатах. Відразу після запуску ми зіткнулися з тим, що кандидати стали під виглядом рекрутерів публікувати себе.

Тому в цьому релізі ми додали можливість кандидатам викладати самостійно свої анонімні анкети, не прикидаючись рекрутерами. Кандидати вже можуть викладати профілі, отримувати пропозиції від рекрутерів не нижче заявлених зарплатних очікувань та відкривати контакти тільки якщо їх зацікавить пропозиція. Для кандидатів — більше конкретики в резюме і менше спаму, не кажучи вже про можливість шукати роботу не звільнившись з попередньої. Для рекрутерів – значна економія часу на контактах незацікавлених кандидатів.

Інша проблема, яку ми вирішили – криза вибору. Для кращого відгуку рекрутерів, кандидат часто не впевнений: писати CTO або TechLead, яку зарплату призначити, щоб і виграти, і не злякати, заточувати профіль на Product або Marketing якщо досвід є в обох, і так далі. Тепер у кожного анкет може бути декілька. Експериментуйте, а ми будемо публікувати добірки анонімних анкет із кращим рейтом відгуку з боку рекрутерів. Для того, щоб створити свій профіль і почати шукати роботу просто натисніть клавішу Шукати роботу анонімно.

Revenue share з кандидатами $100 у разі найму

Все просто: якщо ви опублікували анонімну анкету на Recruitika, вам написав рекрутер, ви відкрили контакти і все це завершилося наймом – сервіс отримає від компанії 20% від заявленої зарплати та поділиться з вами своєю виручкою. Щоб запросити свій чек, просто клацніть відповідну кнопку у внутрішньому чаті.

Recruitika створена людьми, які з 2011 року стосуються ринку рекрутингу. Навіть тоді ніхто не змінював роботу за $100 до поточної зарплати. На цей бонус не треба дивитися як причину міняти роботу. На нього треба дивитися як на подяку від сервісу за те, що обираєте нас, якщо вже вирішили міняти роботу з інших причин.

Джерело додаткового заробітку для рекрутерів можна порівняти з основним

Мінорні покращення відбулися і у вихідному наборі функцій — можливостях для рекрутерів монетизувати кандидатів, які залишилися після найму або тих, хто звернувся до перевіреного рекрутера з проханням підшукати нову роботу. На Recruitika рекрутер так само може:

  • Рекомендувати кандидатів на вакансії із зовнішньою реферальною програмою. Таких зараз 426, середній бонус від $500 до $2000
  • Опублікувати анонімні анкети кандидатів. Таких зараз близько 40, середній бонус від $1000 до $5000, в основному зараз це ліди та C-Левел

Для порівняння, середня ціна за найм в Україні у IT-компаній зі 100+ наймів/рік, згідно з дослідженням AIN.UA разом із Recruitika, становить $1500. Собівартість часу співбесідників подвоює цей чек. Рекрутингові агенції беруть від 15% до 25% річних, що в абсолютних значеннях за дуже середньої зарплати НЕ c-левела $1900 становить від $3420 до $5700 за найм. При цьому чеки за найм київських синіор-розробників, продактів та окремі типи performance based маркетологів нерідко перевалюють за $10 000.

У компаній в розділі ЗМІ новини не тільки з AIN.UA

Місяць тому Recruitika з розділу вакансій AIN.UA переїхала на власний домен. Зберігши перелінковку і дух видання, сервіс став все ж таки самостійним продуктом. Одне з топ-5 побажань компаній мати можливість виводити в розділ ЗМІ новини про компанію не тільки з AIN.UA.

З 3 червня це можливо, а скоро з’явиться можливість редагувати короткий текст в описі компанії для компаній, які ведуть свій профіль – публікують вакансії та відповідають на відгуки.