Агрохолдинг МХП планує відкрити 150 «М’ясомаркетів» до кінця року. За останні 10 місяців компанія вже запустила 70 точок.
За словами основного власника МХП Юрія Косюка, «М’ясомаркет» прийшов на зміну застарілій «Нашій Рябі». Це магазин нового формату на ринку продуктового ритейлу.
Одна з головних фішок мережі – м’ясні сомельє, які навчаються у «Школі м’ясних сомельє» на базі МХП. Вони допомагають покупцям підібрати м’ясо і можуть безкоштовно замаринувати його прямо в магазині, розповідають в агрохолдингу.
Крім франчайзингової мережі магазинів біля дому «М’ясомаркет», МХП також розвиває інші формати – Döner Market та гастростудію «Секрети Шефа». Таким чином агрохолдинг проходить процес трансформації з сировинної компанії в кулінарну.