Агрохолдинг МХП планує відкрити 150 «М’ясомаркетів» до кінця року. За останні 10 місяців компанія вже запустила 70 точок. 

Інфографіка: МХП

За словами основного власника МХП Юрія Косюка, «М’ясомаркет» прийшов на зміну застарілій «Нашій Рябі». Це магазин нового формату на ринку продуктового ритейлу.

Одна з головних фішок мережі – м’ясні сомельє, які навчаються у «Школі м’ясних сомельє» на базі МХП. Вони допомагають покупцям підібрати м’ясо і можуть безкоштовно замаринувати його прямо в магазині, розповідають в агрохолдингу. 

Крім франчайзингової мережі магазинів біля дому «М’ясомаркет», МХП також розвиває інші формати – Döner Market та гастростудію «Секрети Шефа». Таким чином агрохолдинг проходить процес трансформації з сировинної компанії в кулінарну.