Rozetka-EVO інвестували у бразильську доньку маркетплейсу Shafa. Її розвитком займеться українська команда

Читати на RU

Об’єднана компанія Rozetka-EVO інвестувала в маркетплейс для купівлі і продажу речі, shafa.com.br в Бразилії. Про це AIN.UA повідомили представники Rozetka-EVO. Сума угоди не розголошується.

Що за сервіс

Shafa.com.br запустили творці української «Шафи» – shafa.ua, після її продажу компанії EVO у 2018 році. Нині бразильський маркетплейс має 500 активних продавців, які виставили 40 000 товарів. Товарообіг щорічно подвоюється.

Розробкою shafa.com.br продовжить займатися нинішня команда на чолі з Антоном Єрмоленком. EVO допоможе з технологіями та досвідом.

«Бразилія абсолютно новий для нас ринок і це серйозний виклик. Ми багато вкладаємо у розвиток підприємництва та побудову маркетплейсів тут, в Україні. Впевнений, цей досвід допоможе нам будувати значні проекти і далеко за її межами», — прокоментував угоду засновник Rozetka Владислав Чечоткін.

«Е-коммерс Бразилії зі щорічним оборотом понад $20 млрд входить до топ-10 найбільших у світі та швидко зростає. Shafa — один з найбільших і швидко зростаючих маркетплейсів України. Ми віримо, що нам вдасться перенести досвід розвитку проекту на новий ринок та побудувати проривний та затребуваний продукт», —сказав CEO компанії EVO Микола Палієнко.

Про Shafa.ua

Shafa.ua — сервіс для купівлі та продажу речей із фокусом на «усвідомлене споживання». Тут українці продають власні речі, як нові, так і уживані, або приходять за обновками. На «Шафі» продається одяг, взуття, аксесуари, косметика, парфумерія та товари для дому. Місія сервісу: мотивувати людей не викидати речі у хорошому стані, а передавати їх новим власникам.

  • У 2020 році на Shafa.ua продалося 21 млн товарів.
  • За рік маркетплейс відвідали 30 млн людей, з яких понад 200 тисяч стали продавцями.
  • Тільки за березень 2021 року Shafa.ua відвідало більше 9 млн. покупців, а для продажу було додано 3 млн. товарів.
Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук