Служба доставки Glovo відкриватиме dark stores, щоб розвивати Q-Commerce та доставляти товари за 10 хвилин. До кінця серпня в Києві з’явиться 12 таких локацій. Першу запустять уже 12 липня. Ближче до осені склади-магазини також з’являться у Харкові, Дніпрі, Одесі та Львові – загалом відкриють 30 dark stores. 

Що таке Q-Commerce

Це швидка доставка чого завгодно менш ніж за пів години. Glovo почав розвивати цей напрям минулого року. Для швидкої доставки компанії потрібні мікрофулфілмент центри, або так звані dark stores. Це магазини-склади, куди приїжджають кур’єри, щоб зібрати замовлення. Швидка доставка вже працює в Барселоні, Мадриді та Лісабоні. Наприкінці червня її запустили в Мілані й Турині. 

Ідеться не лише про доставку продуктів. У планах компанії – стати таким же маркетплейсом, як Amazon або Rozetka, тобто доставляти споживачам усе: техніку й електроніку, одяг, ліки, товари для краси та догляду. Наприклад, у Румунії Glovo вже доставляє товари з IKEA. 

«Ми хочемо, щоб користувач у додатку міг замовити що завгодно буквально в останню хвилину. Наприклад, квіти на день Святого Валентина або потрібний для страви інгредієнт у вечір п’ятниці», – зазначає Данієль Алонсо, віцепрезидент підрозділу Q-Commerce Glovo.

Як працює доставка за 10 хвилин

Швидка доставка вже працює в Іспанії під назвою Glovo Express. Можна замовити різні категорії продуктів: хліб, м’ясо, солодке, а також товари від постачальників, наприклад, від Unilever або Coca-Cola. 

Скріншот: Retailers

У Барселоні замовлення доставляють у середньому за 12 хвилин. Є 6 локацій, на одній близько 2000 товарів кожної позиції в запасі. Доставка безкоштовна незалежно від суми замовлення. У Києві доставка замовлення до 250 грн коштуватиме стандартні 40 грн. На замовлення від 250 грн – безкоштовна.

Кур’єри в Києві доставлятимуть замовлення на мопедах. Один кур’єр зможе привозити 4-6 одиниць товару.

«Інвестиції в розвиток Q-Commerce в Україні складають 15 млн євро. Сюди входить оренда й оновлення приміщень. Щоб забезпечити швидку доставку, dark stores повинні покривати 80% міста в радіусі 2 км від користувача. Для доставки до 10 хвилин потрібен радіус до 1 км», – розповідає Данієль Алонсо.

За його словами, ультрашвидка доставка росте на 25% в місяць. Запустили сервіс у січні. У червні кількість замовлень у містах, де послуга доступна, збільшилася майже удвічі порівняно з моментом запуску – до 2000. До кінця року Glovo хоче запустити 175 локацій і досягти 1 млн замовлень у світі. 

У компанії переконані, що доставка продуктів – усе ще новий напрям в e-commerce. В Україні вона займає менше 1%, в Іспанії – 2%. Glovo бачить у цьому перспективи для розвитку.


Раніше AIN.Business розповідав, як підключити ресторан до служби доставки Rocket.