Платформа TikTok For Business проведе в липні майстер-класи для українських підприємців. Це будуть 3 прямих ефіри по 45 хвилин. Представники соцмережі розкажуть, навіщо брендам розвивати TikTok і як креативний підхід допомагає розв’язувати завдання бізнесу. Зокрема, у програмі:

  • філософія, унікальність і тренди платформи;
  • безпека даних;
  • рекламні інструменти TikTok;
  • кейси СНД та міжнародних брендів;
  • поради для створення успішного перформанс-креативу.

Зареєструватися на вебінари можна на сайті. Перший стартує вже 6 липня. Наступні відбудуться 8 та 13 липня. Доступу до запису вебінарів не буде. 

Проєкт запускають за підтримки IAB Ukraine – організації, яка розвиває інтерактивну рекламу в Україні. 

«Команда IAB рада долучитися до освітнього проєкту TikTok для української аудиторії, адже сьогодні індустрія щиро зацікавлена в платформі. Та їй не вистачає знань про інструменти просування бізнесу й принципи створення креативних матеріалів», – говорить Анастасія Байдаченко, CEO IAB Україна.