РІВЕНЬ WIN-WIN
Як «Оплата частинами» збільшує продажі на 40%
Кризовий 2020 похитнув українських підприємців. Кожен крок довелося продумувати в декількох площинах, адже передбачити подальші рішення влади щодо обмеження бізнесу — не легко. А прискорення темпів діджиталізації та відмова від готівки сприяли переходу на онлайн-платежі. Тому, 86% операцій були проведені платіжними картами. Це на 18,6% більше, ніж у 2019.

«ПриватБанк» запровадив послугу «Оплата частинами». За допомогою послуги кредитної картки банку покупець-власник може оплачувати на суму вище, ніж планувалося спочатку перебуваючи на сайті. Користь клієнту очевидна – річний відсоток 0,24%, клієнт сам обирає термін і розмір першого внеску. Але чи виграє від цього бізнес? Давайте докладніше.
Плюси «Оплати частинами» для бізнесу
«Якщо у вас є $ 1 — витратьте його на рекламу». Цитата відома для часів Генрі Форда, але не для ХХІ століття. Досі комунікації збільшують продажі. Але обмежуватися тільки цим — собі в збиток. Для цього є декілька варіантів: аналіз відтоку клієнтів, збільшення середнього чека та якість сервісу. Останній пункт — головний для споживача. Це його емоції від процесу. Якщо емоції клієнта залишилися негативними — це зашкодить навіть популярному продукту.
Зручність для клієнта
прибирає зайву ланку — кредитного менеджера;
спрощує процедуру покупки в кредит, адже документи й відомості вже знаходяться в банку;
надає клієнту вибір кількості платежів;
Важливо вдосконалювати якість сервісу. За ним до бізнесу прийдуть покупці, здійснять покупку, стануть лояльними й приведуть друзів.

«ПриватБанк» пропонує інструмент сервісу «Оплати частинами»:
залишається натиснути на кнопку і провести оплату.
001
002
003
004
Вигода бізнесу
Можливість купити більше спонукає купувати більше. Цей закон працює як у випадку з комплектами «зубна паста + щітка», так і з дорогою продукцією.

Після впровадження «Оплати частинами» бізнес-клієнтам банку вдалося підвищити продажі на 23%. Для середнього магазину квартальні продажі в сумі зростають на 30%.

Сума послуги обмежена кредитним лімітом карти покупця, мінімальна — 300 гривень. Якщо стандартний ліміт становить 20 000 гривень, то при «Оплаті частинами» людина купує товарів на суму у два рази більше — 40 000 гривень.

У власників 3-х видів карт сума кредитних лімітів — різна:
A
Карта «Універсальна»
до 50 000 грн
B
Карта «Універсальна Gold»
до 75 000 грн
C
Премиальні карти
до 100 000 грн
З огляду на те, що ⅔ покупок споживачів — емоційні, таке правило і суми тільки вигідні бізнесу. Послуга «Оплата частинами» допомагає клієнту інтернет-магазинів краще розуміти, наскільки він зможе збільшити кількість товарів. Для офлайн-підприємств — з грамотною консультацією продавців. В результаті клієнтові простіше підібрати товари на суму вище ліміту.
Зручність для бізнесу
На рахунок юр./фіз.особи гроші заходять протягом доби, інші клопоти з клієнтом — вже на стороні банку. Однак важливо пам'ятати про еквайринг: для офлайн-магазинів складе 2%, а для e-commerce — 2,75%.

Увімкнути «Оплату частинами» просто. Тим, хто продає онлайн, пропонуємо додати кнопку «Оплати частинами» на сайт. Інтернет-магазини додатково підключають API. Також бізнесу для роботи з послугою відкривають рахунок IBAN.
Для ФОП, які не користуються терміналами оплати, «ПриватБанк» пропонує під'єднати послугу «Інвойс Оплата частинами». Для цього покупець сканує QR-код і робить покупку залишаючись на місці. Коли клієнт реєструється в Особистому кабінеті «Оплати частинами» у нього відразу є доступ до Інвойсу, а API необхідно інтегрувати. Також Інвойс можна виставити і через Telegram-бот.
клієнт купує товар на суму вищу, ніж міг би собі дозволити;
завдяки послузі стане простіше здійснювати спонтанні покупки;
клієнт не відчує удар по гаманцю.
Розвивати бізнес можна тисячами способами. Але завжди — на вигідних клієнтові умовах:
«Оплата частинами» від «ПриватБанку» це довела: за час існування послуги нею скористалися 2 мільйонів покупців на суму 40 мільярдів гривень.
Дізнатися більше
001
002
003
ТЕКСТ
Андрій Смірнов
ПАРТНЕР
Матеріал підготовлено за підтримки «ПриватБанк»
Що це означає?
ВЕРСТКА
Дарія Корнєєва
ПРОДЮСЕР
Олександра Герт
Оксана Смакова
ПРЕДСТАВНИК «ПРИВАТБАНК»
Матеріал виготовлено за підтримки рекламодавця
Під час використання матеріалів сайту обов'язковим є наявність гіперпосилання в межах першого абзацу на сторінку розташування вихідної статті із зазначенням бренду видання AIN.UA. Матеріали з позначками «Новини компаній», PR, «Спецпроект», «Промо» і «Блоги» публікуються на правах реклами.
© 1999-2021 AIN.UA