OVO – київський сервіс доставки свіжих овочів, фруктів і зелені, яким користується до 9000 українців. Щодня компанія обробляє близько 190 замовлень із середнім чеком 700 грн. 

Редакція AIN.Business розповідає, як стати постачальником OVO і хто може це зробити.

Що таке OVO?

OVO запустився в Києві як сервіс доставки свіжих овочів, фруктів і зелені минулого року. Передусім, компанія робить ставку на зручну та дешеву доставку. Товари привезуть клієнту в будь-який день у будь-яку точку столиці за 39 грн. При цьому на замовлення від 500 грн доставка безкоштовна.

OVO-1
Фото: OVO / FB

Друга фішка – якість. На початках OVO співпрацював з одним постачальником. Згодом така модель тріснула через великий відсоток браку. Зараз у компанії є так званий dark store – склад на 100 кв. м, де працівники перевіряють якість продукції та фасують замовлення. Наступного тижня відкриють ще один склад. Замість єдиного великого постачальника тепер 15 локальних: OVO орієнтується на унікальність, крафтовість продукту. У компанії очікують, що до кінця липня постачальників буде удвічі більше.

Обсяги продажів зовсім різні й залежать від продукту. Наприклад, щодня в сезон полуниці замовляють до 50 кг, помідорів – до 40 кг, а кавунів – до 100 кг.  

Хто може стати постачальником OVO?

Овочебази, фермерські господарства та компанії з переробки продукції. Наприклад, ті, що пропонують очищену картоплю у вакуумі, напівготові салати, овочеві та фруктові нарізки тощо.

Які продукти потрібні?

  • фрукти;
  • овочі;
  • зелень;
  • ягоди;
  • горіхи;
  • мед;
  • бакалія, зокрема варення й джеми;
  • кінцеві й готові продукти: олія, сік, смузі, хумус, крафтові солодощі тощо.

Можливо, згодом в асортименті з’являться сири.

Які вимоги до партнерів?

Обов’язкових вимог до розміру виробництва та геолокації немає. Головний критерій – якість. В усієї продукції повинні бути документи про відповідність стандартам виробництва.

Постачальникам можуть відмовити, тому продукція поганої якості, не відповідає ціні або в чомусь поступається конкурентам. 

Як стати постачальником OVO?

Звернутися за вказаними на сайті контактами або написати на пошту [email protected]. З постачальниками укладають договір – зазвичай, на один рік. У документі вказують найменування продукції, головні вимоги до якості чи складу, термін оплати та інші права й обов’язки.

У чому переваги співпраці з OVO?

«Постачальник отримує надійний канал збуту та просування своєї продукції. Ми поважаємо норму прибутку, якої прагнуть наші партнери, і не намагаємося зазіхати на її частку, якщо це не суперечить ринку», – пояснюють у компанії. 

Крім того, в OVO відстрочка платежу триває до двох тижнів на відміну від торговельних мереж, де постачальникам за продукти платять через місяць-півтора. 

Ціну встановлює сам постачальник. «Звісно, потім ми можемо її скоригувати під впливом інших факторів: ринкової кон’юнктури, логістики, умов оплати тощо», – зазначають в OVO.

Як відбувається процес співпраці? 

Компанія розраховує норму запасу продукції та узгоджує графік постачання з партнером. За логістику відповідає постачальник. Загалом схема така: 

  1. Постачальник привозить продукти.
  2. OVO перевіряє їхню якість.
  3. Відбувається оплата.
  4. Продукти з’являються на сайті.
  5. Їх замовляють клієнти.
  6. OVO збирає, пакує та доставляє замовлення покупцям. 

Якщо на продукцію з’являються скарги, її повертають: «За якість відповідає постачальник. Зазвичай, він дорожить своїм ім’ям, як і ми, тому замінює товар». 

Раніше AIN.Business розповідав, як підключити ресторан до служби доставки Rocket.