CRM-систему Creatio третій рік поспіль названо лідером у Магічному квадранті Gartner в категорії SFA

Міжнародна дослідницька компанія Gartner опублікувала Магічний квадрант у категорії рішень для управління продажами — Gartner Magic Quadrant for Sales Force Automation, 2021. CRM-система Creatio від Terrasoft Ukraine вже вшосте представлена в цьому рейтингу і третій рік — у секторі лідерів. Ознайомитися з повною версією звіту Gartner ви можете на сайті вендора.

Згідно зі звітом Gartner, ринок технологій для управління продажами (Sales Force Automation, SFA) продовжує зростати, в 2020 році зростання склало 10,9%. Ключовою тенденцією розвитку SFA-ринку названо розширення можливостей технологій AI та віртуальних продажів. При цьому функціональність для віддалених продажів з використанням інструментів командної роботи та універсальних засобів комунікацій стає невід’ємною частиною стека SFA-технологій. В цілому аналітики відзначають, що інструменти для автоматизації продажів все більше трансформуються від систем фіксації даних до систем взаємодії та аналітики. 

У Магічний квадрант Gartner 2021 відібрані 16 ключових гравців ринку рішень для управління продажами. Рейтинг дозволяє оцінити позицію та репутацію вендорів, враховуючи не лише можливості продуктів, але й стратегію компанії, процеси роботи та використовувані технології. Завдяки високим оцінками експертів і клієнтів CRM-систему Creatio включено в сектор лідерів рейтингу. Готові інструменти для управління повним циклом продажів у сукупності з low-code/no-code технологіями платформи Creatio дозволяють прискорювати роботу компаній будь-якого розміру і моделі бізнесу.

«Магічний квадрант Gartner у категорії рішень для автоматизації продажів вважається одним із ключових в аналізі та оцінці світового CRM-ринку. Для нас велика честь бути на лідерських позиціях у цьому рейтингу. Ми вдячні клієнтам, партнерам, аналітикам Gartner за визнання і зворотний зв’язок. І ми дуже раді, що все більше компаній по всьому світу обирають low-code/no-code технології Creatio для прискорення процесів продажів, маркетингу, сервісу та будь-яких інших бізнес-процесів організації», — зазначила Катерина Костерева, CEO Terrasoft Ukraine.

Повна версія звіту Gartner Magic Quadrant for Sales Force Automation, 2021 (англійською мовою) доступна на сайті Terrasoft Ukraine.

Технології Creatio допомагають тисячам компаній по всьому світу автоматизувати та прискорювати повний цикл продажів: від ліда до повторних замовлень. В основі Creatio лежить потужна low-code/no-code платформа, яка надає користувацькі інструменти для побудови, автоматизації й оптимізації процесів продажу. Ціла низка готових розширень і шаблонів, створених партнерським співтовариством і користувачами Creatio, дозволяють використовувати кращі практики продажів і швидше впроваджувати нові інструменти в роботу компанії для досягнення виняткових бізнес-результатів. 

Довідка

Terrasoft Ukraine — провідний виробник корпоративного програмного забезпечення класу low-code, BPM і CRM. Технології Creatio допомагають тисячам великих та середніх компаній з усього світу оптимізовувати й прискорювати процеси продажів, маркетингу, сервісу та операційні процеси організації. Terrasoft Ukraine входить до міжнародної групи компаній Creatio, штат якої налічує 600+ співробітників, а клієнти представлені в 110+ країнах світу. За оцінками Gartner і Forrester, програмні продукти Creatio займають провідні позиції на різних ІТ-ринках. Докладніше за посиланням.

Gartner — міжнародне аналітичне агентство, що спеціалізується в галузі аналізу інформаційних технологій і консалтингу. Компанія проводить дослідження, які допомагають приймати управлінські рішення IТ-директорам, інвесторам і керівникам понад 10 000 різних підприємств по всьому світу. Детальніше — за посиланням.

Disclaimer: Gartner не надає підтримку ніяким постачальникам, продуктів або послуг, описаним у своїх публікаціях, і не радить користувачам обирати постачальників з найвищими рейтингами чи іншими характеристиками. Публікації Gartner висловлюють думку дослідницької компанії Gartner і не повинні тлумачитися як констатація факту. Gartner не дає ніяких гарантій, явних або тих, що маються на увазі, щодо даного дослідження, у тому числі ніяких гарантій придатності для продажу або будь-яких інших цілей.

Оставить комментарий

Комментарии | 0

Поиск