Організація UA Plant-Based, яка популяризує рослинне харчування, випустила путівник для ресторанів. Там є інформація про те, як готувати, вводити в меню та просувати веганські страви.
Довідник містить розділи про:
- замінники продуктів тваринного походження;
- переваги рослинного харчування;
- особливості неймінгу та подачі страв;
- маркетингові стратегії для просування веганських меню.
Наприклад, ресторанам радять не відділяти рослинні страви в окреме меню, а також не позначати їх ярликами «безм’ясний», «веганський», «здоровий», «легкий», «низькокалорійний». Тоді відвідувачі не сприйматимуть їх як їжу лише для веганів. У назві краще підкреслити смак, аромат або походження страви.
Крім того, автори зібрали список українських виробників і дистриб’юторів рослинних продуктів, серед яких – Vegetus, Dreameat, Violife, а також ресторани Om Nom Nom, Pie Spot, Orang+Utan.
Путівник можна безкоштовно завантажити на сайті.
Чому це важливо
UA Plant-Based разом із Київським міжнародним інститутом соціології провели кілька соціологічних досліджень на території України. Вони розпитали українців 18-45 років про їхнє ставлення до рослинного раціону.
Як виявилося:
- 30% українців зацікавлені в рослинних альтернативах м’яса;
- 65% готові споживати рослинні продукти, якщо ті будуть доступними та ідентичними з тваринними на смак;
- майже половина зізналася: якби в супермаркеті лежали поруч два схожі продукти, то вибір припав би на рослинний.
За даними на жовтень минулого року, від м’яса відмовилося 11% населення – це понад 4,5 млн українців.
«Згідно з GlobalData, за останні три роки кількість людей, які дотримуються рослинного харчування, зросла на 600%. Урізноманітнивши своє меню та додавши до нього рослинні страви для своєї цільової аудиторії, ви привабите ширшу клієнтуру без негативного впливу на своїх постійних клієнтів», – зауважують автори путівника.