Магазини під помаранчево-чорним брендом Dnipro-M з’явилися в містах України кілька років тому. Зараз у мережі понад 387 торгових точок – Dnipro-M займає третину українського ринку непрофесійних інструментів

Компанія масштабується через франчайзинг, тому їй вдається так швидко рости. AIN.Business зібрав основні умови франшизи та розповідає, як відкрити магазин електроінструментів Dnipro-M.

Умови співпраці

Щоб запустити один магазин, потрібно вкласти від 1 млн грн. Інвестиції залежать від розміру: можна відкрити малу точку на 80 кв. м., середню – на 80-130 кв. м. або велику – 130+ кв. м. Паушального внеску та роялті немає. 

Dnipro-M стверджує, що з термінами запуску реально вкластися в місяць. Договір укладають на 3 роки, а окупитися точка має через півтора. Власники франшизи обіцяють: якщо партнер буде залученим у справу, то зможе заробляти понад 54 000 грн щомісяця – від 650 000 грн за рік.

Що дає Dnipro-M

Ось що входить у франчайзинговий пакет:

  • навчання для продавців і власника;
  • дизайн-проєкт магазину;
  • маркетингова підтримка.

Товари (інструменти, витратні матеріали тощо) постачає мережа: у бренда більше 1700 позицій в асортименті. Якщо з магазином у партнера не складеться, Dnipro-M протягом 6 місяців викупить точку.


Українська мережа Dnipro-M стала «аналогом супермаркетів «АТБ» серед інструментів» і відкусила собі вже 25-30% ринку. AIN.Business розповідав, чому це «дуже закрита компанія», які в неї ризики і що взагалі про неї відомо.