SAT відкриває перше відділення на Лівому березі Києва. Конкурентів компанія не зустрічає.
Країна оговтується від складного періоду, а бізнес шукає нові можливості. Світлана Мільгевська разом з однодумцями вбачають перспективу стрімкого розвитку на ринку перевезень багатотонних вантажів. Тодішній головний офіс SAT займає 8 квадратних метрів, а штат налічує двох працівників. На той час основні логістичні оператори України не пропонували перевезення нестандартних бізнес-вантажів, а приватні підрядники не були надійним варіантом. Тому новостворена компанія швидко займає порожню нішу. Перевагою стає те, що вона самостійно забирає вантаж зі складів, тоді як інші постачальники послуг вимагали попередню доставку до своїх відділень. Світлана Мільгевська запевняє, що нею тоді керувало сильне бажання відкрити власний бізнес та допомагати українським підприємцям.
«До 2001-2002 року послуг, як-от доставка вантажу день у день чи на ранок, не існувало. Люди надсилали посилки машинами, автобусами тощо. Не було сортувальних центрів. З виходом на ринок компанії «Нічний експрес», яка буквально за місяць почала масштабуватися і набирати персонал, в українській логістиці починається систематизація відправки вантажів з Києва в основні міста», — каже Світлана Мільгевська.
В ці ж роки на ринку з'являються компанії: «Нова Пошта», «Євроекспрес», Delivery. Мільгевська розповідає, що на той час керівники логістичних бізнесів вирішували чимало питань на загальних зустрічах. Тоді підприємці бачилися з конкурентами особисто, домовлялися, визначали спільні правила гри. Наприклад, коли зростала ціна на пальне, керівники компанії призначали зустріч, обговорювали питання одне з одним і шукали вихід.
Стається перша аварія під час перевезення, внаслідок якої пакетики з чаєм опиняються розкидані вздовж 1 км дороги. Щоб компенсувати клієнтові збитки, Світлана Мільгевська продає свій гараж.
SAT вперше купує майданчики загальною площею понад 1500 кв. м. Відділення компанії з'являються у мегаполісах: Дніпрі, Запоріжжі, Харкові, Львові, Донецьку.
«На якомусь етапі ми зрозуміли, що у кожного гравця-логіста своє власне бачення розвитку ринку і компанії. Почалася сегментація ринку. Частина компаній ухвалила рішення йти у сегмент Business-to-Consumer (B2C, Бізнес для споживача) («Нова Пошта», «Інтайм», Meest), інші ж обрали стратегію роботи з бізнесом (SAT, Delivery). Таким чином, кожен учасник пішов до свого клієнта», — Світлана Мільгевська.
Того ж року у SAT працювати оператором комп'ютерного набору приходить Людмила Корінна. Компанію їй порекомендувала знайома.
«Подруга дуже радила мені прийти саме сюди, адже це була молода і перспективна компанія, яка стрімко відкривала відділення та розвивала персонал», — каже вона. — SAT дала мені зростання і розвиток. Я завжди прагнула вчитися і дізнатися щось нового. А управлінська ланка компанії цьому сприяла навіть в кризові моменти».
Наразі у компанії SAT Людмила посідає посаду головного бухгалтера. «Я вдячна оточенню, яке завжди в мене вірило й вірить донині», — зізнається вона.
Світова фінансова криза змушує ринок сегментуватись, тому компанія SAT дедалі сильніше фокусується у сфері перевезень Business-to-Business (B2B, Бізнес для бізнесу). Компанія пропонує індивідуальний підхід до клієнтів.
Компанія запускає власний кол-центр, який на той момент нараховує лише два оператори.
Відділення SAT з'являються у 10 обласних центрах України.
Цього ж року SAT стає спонсором «Харків-Баскет», баскетбольного клубу гравців з інвалідністю.
Світлана Мільгевська,
власниця Транспортної компанії SAT