Видання Financial Times та консалтингова компанія McKinsey презентували шорт-лист щорічної премії «Бізнес-книга року». Ось 6 книг, які туди увійшли:

The World for Sale, Хав’єр Блас і Джек Фрачі

Два колишні журналісти FT розповідають, як великі міжнародні торгові компанії переживали товарний бум 2000-х

Empire of Pain, Патрик Радден Кіф

Це історія братів Саклерів, які заснували фармацевтичну компанію Purdue Pharma та заробили мільярди на опіоїдних знеболювальних. Книга досліджує, як маркетингова стратегія компанії підштовхнула США до епідемії наркозалежності. 

А ще цю книгу радив додати в список «на літо» Барак Обама.

The Conversation, Роберт Лівінгстон

Провідний гарвардський психолог пояснює, як суспільству загалом і бізнесу зокрема долати расизм і упередженість не словом, а ділом.  

The New Climate War, Майкл Еван Манн

Кліматолог аналізує, наскільки ефективно світова промисловість бореться зі зміною клімату. Книжку рекомендують популяризатор науки Білл Най, екоактивістка Грета Тунберг та актор Леонардо Ді Капріо.

This Is How They Tell Me the World Ends, Ніколь Перлрот

«Книга пояснює, чому кібератак у США стає все більше. Це історія про те, як Вашингтон своїми необережними лідерськими амбіціями створив і масштабував сірий ринок небезпечної цифрової зброї – надзвичайно прибутковий і повністю нерегульований», – так рецензують книгу в The New York Times.

The Aristocracy of Talent, Адріан Вулдридж

Історик дискутує, як ідея меритократії захопила світ і чому вибір між рівними можливостями та рівними результатами завжди буде неоднозначним. 


Премію «Бізнес-книга року» вперше вручили в 2005. За правилами, автор книги, яка «відкриває найбільш переконливий і захопливий інсайт», отримує приз розміром 30 000 фунтів стерлінгів. Решті номінантів платять по 10 000.


А ще AIN.Business розповідав, які серіали прокачують підприємницькі скіли.