Work.ua запустив нову рекламну кампанію, проігнорувавши ТБ

941

4 жовтня в інтернеті та на рекламних носіях у Києві, Дніпрі, Харкові, Одесі та Львові з’явився новий креатив від Work.ua. На телебаченні ж рекламна кампанія не вийшла. Розповідаємо чому. 

«Цьогоріч ми вдалися одразу до декількох експериментів. По-перше, доручили розробку креативів команді Bart&Fink, засновником якої є відомий в Україні режисер Олег Томін. І не пошкодували. На нашу думку, ролики ідеально донесли думку, яку ми вкладали у рекламну кампанію. По-друге, ми відмовилися від телебачення. Ми розуміємо, що увага аудиторії тікає з ТБ-екранів до екранів комп’ютерів та телефонів. Тому не бачимо сенсу дивитись у минуле й хочемо йти лише уперед та вгору», — каже керівник відділу маркетингу Work.ua Саша Лєтова.

Рекламні матеріали розміщуватимуться в Youtube, Facebook, Instagram, Tik-Tok та Twitter. А також у 5 великих містах України, у потягах «Інтерсіті», в київському та харківському метро.

Для просування реклами в інтернеті Work.ua звернувся до команди Promodo. Представники агенції зазначають, що використання суто діджитал-інструментів як основного способу просування — сміливий крок на нинішньому українському ринку, особливо для такого великого бренду. Чисельність онлайн-аудиторії поступово зростає останніми роками, і фахівці Promodo переконані, що подібні рішення допоможуть пришвидшити діджиталізацію України. До того ж це вже не перший вдалий проєкт з діджитал-агенцією: раніше ми разом підвищували впізнаваність бренду Work.ua.

Основний меседж нового рекламного флайту Work.ua про те, що зміни на краще можуть початися будь-де.

«Ми намагаємося зробити так, щоб кожна наша рекламна кампанія була не лише про просування бренду Work.ua, а й про щось більше. Щоб достукатися до кожного, надихнути та дати віру у те, що найкраще залежить від тебе. Для нас дуже важливо, щоб кожен ролик та креатив мав за собою сенси, що допомагають повірити в себе і розкрити власний потенціал усім українцям. Ми продовжуємо надихати та вірити в кожного. Вірити, що “Ти зможеш все“», — прокоментував співзасновник Work.ua Артур Міхно.

Раніше Promodo вже публікував підсумки співпраці з Work.ua у попередніх рекламних флайтах компанії.

Оставить комментарий

Комментарии | 0

Поиск