MOYO відзначає 12 років інновацій на ринку техніки та електроніки

29 вересня 2009 року в першому магазині MOYO в київському ТРЦ «Аладдін» пробили перший чек. Минуло 12 років: MOYO відкриває 47-й магазин у 22-му місті України та запроваджує сервісні новинки, займаючи нішу інноваторів українського ритейлу техніки та електроніки. За останній рік компанія показала істотне зростання і стала «Мережею магазинів техніки №1» за версією мільйонів українців у рамках Української народної премії. 

У 2021 році компанія показала одну з кращих динамік росту впізнаваності бренду серед tech-рітейлерів і планує відкриття в 10 містах, збільшивши темпи розширення присутності в регіонах на 50% в порівнянні з минулим роком. У планах мережі на майбутній рік відкрити вдвічі більше магазинів. Незважаючи на постійні локдауни і особливості позиціонування, які відрізняють MOYO від великих мереж побутової техніки, обсяг продажів в компанії збільшився на 17% порівняно з минулим роком.

«Місія MOYO — впроваджувати інновації, які покращують клієнтський досвід і задають тренди для галузі. Компанія стала першим омніканальним ритейлером у своїй сфері, і всі 12 років ми послідовно розвиваємо тезу про те, що процес покупок таких складних товарів, як техніка і гаджети, може бути доступним і легким», — говорить генеральний директор MOYO Валентин Івакін.

Авіадоставка та оновлення магазину 24/7

Однією з таких інновацій для українських покупців стала послуга термінової авіадоставки. Такого серед українських продавців побутової техніки та електроніки не пропонував ніхто. Тепер, якщо ваш товар не знайшовся в найближчому магазині, його не доведеться чекати кілька днів або шукати в іншому місці: літак доставить замовлення безпосередньо зі складу в Києві протягом доби. Поки послуга доступна для жителів Харкова, Львова, Дніпра і Запоріжжя, але в найближчих планах MOYO розширення географії авіадоставки на 11 міст.

«Послуга працює в бета-версії менше місяця, але вже користується попитом. Український споживач чекав можливості отримувати замовлення день у день: кожен з нас хоча б раз у житті бував у ситуації, коли якась техніка потрібна терміново. MOYO просто зробив те, чого давно хотіли українці, і першим запропонував таку послугу», — розповідає Валентин Івакін.

Ще одна унікальна пропозиція для споживачів — єдиний в Україні цілодобовий магазин техніки та електроніки, безпосередньо з’єднаний зі складом, де є весь асортимент мережі MOYO, а це понад 40 000 товарів 350 брендів. Навесні 2021 року тут зробили реформат, і магазин став популярним майданчиком для зйомок кіно, серіалів і коментарів для теленовин.

У компанії розповідають, що на нічний час припадає 13% всіх продажів магазину 24/7, і за кожною такою покупкою завжди стоїть історія: «Для нічних покупців потрібно бути не просто продавцем-консультантом. Найчастіше вночі до нас звертаються люди, з якими трапився форс-мажор, відрядження, дедлайн або свято. Тільки у нас можна купити праску, бойлер, телевізор і дитячі іграшки в будь-який час доби, і для багатьох українців у різних життєвих ситуаціях MOYO 24/7 стає справжнім порятунком. До нас звертаються не тільки жителі столиці: наприклад, одного разу вночі ми обслуговували клієнта, який приїхав із Житомира! Крім того, нічний шопінг приваблює знаменитостей: коли ще відомі на всю країну артисти зможуть вдосталь насолодитися вибором телевізора в вітальню?»

Оновлений MOYO.UA та електронні чеки

Розуміючи, що на часи локдаунів інтернет-магазин moyo.ua стає єдиним місцем, де клієнти можуть ознайомитися з асортиментом і зробити покупку, в компанії зайнялися повним оновленням сайту.

«Особливу увагу приділили мобільній версії, спростили навігацію і суттєво збільшили швидкість роботи. Нам було важливо зробити процес пошуку товарів та оформлення замовлень в інтернет-магазині максимально зручним. Для цього ми оновили дизайн і структуру каталогу та карток товарів, додали велику кількість нових фільтрів для зручного пошуку, поліпшили пошуковий інтерфейс і логіку роботи сторінки порівняння товарів. Попрацювали над контентом: умови на сторінці доставки та оплати тепер персоналізуються під користувачів різних міст, а переваги участі в програмі лояльності MOYO CLUB зібрані в єдину екосистему крутих пропозицій», — каже Валентин Івакін.

На сайті з’явилися нові функції. Так, нещодавно на moyo.ua з’явився trade-in калькулятор для розрахунку вартості вжитої техніки і обміну на нову, а також кредитний онлайн-брокер, який дозволяє оформити кредит протягом 10 хвилин без документів: все підтягується автоматично через «Дію», а запит можна відправити відразу в кілька банків. І тут MOYO знову обійшов весь ринок, ставши першим tech-рітейлером в проєкті «Дія без паперів». Також цього року MOYO першим серед українських tech-рітейлерів підключив програмну касу Checkbox і став видавати електронні чеки замість паперових при доставці онлайн-замовлень.

Зараз MOYO працює над додатком і особистим кабінетом покупця, а поки цей функціонал виконують чат-боти в Viber і Telegram. Покупку можна зробити на сайті і відслідковувати замовлення через звичний месенджер з мобільного телефону.

Доступність 360 і автоматизація процесів

Протягом 12 років MOYO експериментував з форматами магазинів, бажаючи забезпечити доступність всього асортименту для клієнтів з будь-якої точки України. А в 2021 році у всіх магазинах з’явилася послуга електронного інвойсу — опція, зручна для тих, хто звик вибирати техніку в інтернеті, але купувати в фізичному магазині. Якщо потрібного товару немає в наявності в найближчому магазині, або є тільки вітринний зразок, продавець-консультант допоможе оформити замовлення зі зручним способом доставки та оплати.

У той же час рітейлер подбав про те, щоб забезпечити оптимальний підбір асортименту у всіх магазинах по країні. Спеціальне програмне забезпечення для прогнозування попиту автоматично підбирає найбільш затребувані товари для різних торгових точок, підлаштовуючись під смаки клієнтів.

«Таким чином ми підтримуємо оптимальний асортимент для покупця. Цей підхід забезпечив магазинам мережі MOYO безперервні продажі», — пояснює генеральний директор компанії.

На хвилі тікток-трендів і на «ти» з лідерами думок

В 2021 році MOYO став частіше проводити партнерські програми з компаніями різного спектру: банки та кешбек-сервіси, онлайн-кінотеатри, АЗС, ЖК, супермаркети, фітнес-центри, ресторанні мережі та служби доставки їжі. Багато з цих колаборацій були спрямовані на те, щоб поліпшити пропозицію для клієнтів і підтримати їх у період пандемії. Також в цьому році бренд з’явився в TikTok і зараз успішно експериментує з форматами.

Ролики MOYO в TikTok — це живий контент, який знімають прямо в магазинах зі справжніми продавцями. Часто відео стають вірусними і потрапляють в тренди. Наприклад, ролик, який показує сюрреалістичний сон співробітника MOYO, набрав більше 500 000 переглядів і потрапив в глобальні рекомендації, охопивши декілька сусідніх країн. Але рекорд аккаунта — 2,5 мільйони переглядів. І хоча результати ефективності 15-секундних відео поки складно калькулювати, в MOYO спостерігають зростання молодої аудиторії. На цю ж аудиторію орієнтується і YouTube-канал, в якому викладають огляди і добірки техніки і гаджетів, лайфхаки та стріми. MOYO одним з перших в своєму сегменті заговорив з глядачем YouTube українською мовою.

Бренд активно співпрацює з різними лідерами думок у всіх соцмережах, але на YouTube фокусується на геймерах, працюючи з топовими україномовними каналами ігрової тематики: Gamestreet.ua, Padon, OldBoi, Rendaros. І цей напрямок вибрано невипадково.

Інвестиції в український кіберспорт

MOYO завжди підтримував геймерів. Крім колаборацій з профільним ком’юніті блогерів, бренд узяв участь у Фестивалі інтерактивних розваг WeGame 2 021 — найважливішої для індустрії події в Україні.

А 29 і 30 травня MOYO провів перший Всеукраїнський аматорський турнір з популярної кіберспортивної дисципліни CS:GO (Counter-Strike: Global Offensive) з призовим фондом 150 000 гривень. На MOYO Cyber ​​Cup подалися 150 команд з різних міст України. Подія наробила галасу: так, загальне охоплення крос-медійної кампанії склало понад 11,6 мільйонів осіб. Сьогодні багато хто з ритейлерів почалти підхоплювати цей тренд, але MOYO вирішив не зупинятися на досягнутому, й анонсував підготовку нового турніру, який відбудеться вже цієї осені — на цей раз із Dota 2.

«Вже зараз ми є одним із лідерів продажів в ігровому напрямку в Україні, підтримуємо аудиторію, залучаємо аматорів. У наших планах розвивати ігровий напрямок, і ми готуємося до запуску суббренду MOYO Gaming. Краща пропозиція на ринку ігрових пристроїв — наша інвестиція в український кіберспорт. Ми хочемо зробити його доступним для всіх, підтримуємо амбітних любителів, які в майбутньому могли б представити Україну на міжнародних чемпіонатах», — говорить Івакін.

Бути партнером інновацій у всіх сферах

За цей рік бренд встиг включитися і в інші значущі проекти. Так, вкотре MOYO взяв участь у головному заході модної індустрії в Україні — Ukrainian Fashion Week та став технічним партнером оригінального показу з доповненою реальністю. MOYO також підтримав найбільший міжнародний конкурс дитячої науково-технічної творчості ISEF (International Science & Engineering Fair).

«Майбутнє — за технологіями в руках наших дітей. Звичайно, наша компанія рада сприяти тому, щоб талановита українська молодь отримала додаткову мотивацію розвиватися й працювати над інноваційними проєктами на благо всієї України», — зазначив Валентин Івакін.

Нещодавно MOYO отримав нагороду Української народної премії та титул мережі магазинів техніки №1 в Україні. Українські споживачі протягом чотирьох місяців обирали найкращі бренди у 24 номінаціях, і MOYO визнали найкращим у своїй сфері.

Оставить комментарий

Комментарии | 0

Поиск