Аналітична компанія AppsFlyer дослідила, як розвивався мобільний маркетинг у 2020 році. Ось що з’ясували:
- Загалом мобільні додатки встановлювали частіше на 20%. В основному це через пандемією і завдяки сезону святкових покупок.
- Ремаркетинг (показ оголошень користувачам, які вже відвідували сайт або щось купували) виріс на 132% в четвертому кварталі.
- Споживчі витрати в додатках e-commerce зросли на 154% порівняно з 2019.
Чому це важливо
У 2021 електронна комерція продовжує зростати. Зокрема, додатки для шопінгу завантажують майже удвічі частіше. Тільки за перші пів року 2021 кількість користувачів, що встановили такі застосунки на Android, зросла на 55%, а на iOS – на 32%. У країнах СНД кількість завантажень зросла на 29%, і це ще святковий сезон попереду.
«У своїй стратегії на четвертий квартал ритейлерам варто зробити ставку на мобайл, зокрема на мобільні додатки, щоб досягти високих результатів у святковий сезон, – зазначає Михайло Зайцев, генеральний директор AppsFlyer у країнах СНД. – Для маркетологів це означає забезпечити плавний перехід з вебу в додатки, де ефективність кампаній значно вища. Також варто працювати над взаємодією з чинними клієнтами, щоб вони незалежно від місцезнаходження могли перейти в потрібне місце в додатку завдяки диплінкінгу».
Цікавинка: у брендів із фірмовим звуком купують частіше.