Міжнародна компанія Bringg запустила офіс у Києві та стартувала у Львові

220

Міжнародна компанія Bringg з оцінкою в $1 млрд, що розробляє інноваційний хмарний сервіс для логістики та ритейлу, офіційно запустила свій офіс у Києві. R&D-підрозділ компанії працює на українському ринку з початку року. А 4 жовтня 2021 року Bringg офіційно стала резидентом Creative State of Arsenal у Києві, і планує найближчим часом запуск представництва у Львові. AIN.UA розповідає про компанію та її плани з розвитку в Україні. 

Що розробляє Bringg

Компанія працює над інноваційним хмарним сервісом, який допомагає поєднувати, автоматизувати, та координувати ланцюжки постачання, зокрема «останньої милі». З його допомогою можна керувати та координувати маршрути людей, що здійснюють доставку.

Сервіс працює на основі аналітики даних та машинного навчання, завдяки цьому Bringg здатна швидко впроваджувати нові моделі доставки, та допомагати рітейлу та логістичним провайдерам масштабуватися. Нещодавно Bringg підняла раунд інвестицій на $100 млн і отримала статус єдинорога, з оцінкою більш ніж $1 млрд. 

Серед клієнтів компанії: Walmart, Albertsons, Coca-Cola и Panera, за останній рік кількість її клієнтів зросла на 180%. Її сервісом користуються у понад 50 країнах, він працює 22 мовами. У ньому зареєстровано більше 650 000 водіїв, які загалом здійснюють більше 15 млн доставок на місяць. 

Зараз у компанії — шість офісів в Ізраїлі, США, Британії, в них працює більше 200 людей. А віднедавна Bringg запустила і локацію в Україні.  

Відкриття у Creative States

Після раунда інвестицій компанія почала шукати талановитих інженерів, що могли би допомогти їй масштабуватись і розвивати продукт. Bringg побачила такий потенціал саме на українському IT-ринку, оцінивши якість підготовки та вмінь українських розробників та інженерів. 

Саме тому компанія організувала в Україні роботу окремої команди, яка продемонструвала, з одного боку, високу продуктивність, з іншого — достатню операційну незалежність, щоби можна було виокремити її у повноцінний R&D-центр. Цей досвід був важливий не лише для роботи команди, але й для її керівництва: 

«Моя основна мета — працювати над логістикою, але із радістю, поміж усміхнених людей, моїх друзів. Шість років тому я вирішив спробувати вийти із зони комфорту та винаймати віддалено. Це було непростим рішенням для мене, адже я звик постійно бути всередині команди. Але з часом я зумів глибше зрозуміти віддалений менеджмент, що дозволяє людям більше свободи, більше знань та більше інструментів для роботи», — розповідає Шломі Сассон, Ukraine Engineering Group manager. 

R&D Bringg працює в Україні з січня 2021 року, і до команди вже приєдналося 30 спеціалістів. Фактично, у компанії на українському ринку вже працює шість команд у двох локаціях: Києві та Львові. 

4 жовтня українська команда Bringg святкувала офіційний запуск київської локації у Creative States of Arsenal. 

Співробітники нарешті отримали можливість познайомитись особисто та провели разом чудовий день, насолоджуючись ізраїльськими смаколиками, Happy Hour с коктейлями Bringg та вечірнім музичним конкурсом. 

Локація у Creative States не лишиться єдиним офісом компанії у країні. У планах Bringg на 2022 рік — розширити команду до 50 людей та запустити у Львові повноцінний офіс. 

Яких спеціалістів шукає компанія 

Святкування з приводу відкриття офісу трапляються не щодня, але керівництво української локації поставило собі за мету створити щасливу робочу атмосферу на кожен день: щоб команда була задоволена і могла вповні реалізувати свій потенціал і талант. Заради цього компанія старається, з одного боку, спростити процес найму, з іншого, забезпечити кожному новому учаснику команди якомога простіший онбордінг та цікаві задачі.

За словами Івана Матвєєва, Ukraine Site manager в Bringg, його роль полягає не лише в тому, щоби забезпечити позитивну атмосферу у робочому просторі, а людей — цікавими завданнями, що вимагатимуть найвищої якості роботи:

«Усе, що оточує нашу команду, має бути неперевершеної якості. Досвід співробітника починається вже із процесу найму, який максимально оптимізований, щоб не відбирати у кандидата забагато часу, і орієнтований радше на обмін знаннями, аніж на негативний тиск і стрес. На нових членів команди чекають комфортний онбордінг, топове обладнання, бюджет на домашній офіс та максимально ясні та прості робочі процеси», — розповідає він. 

Компанія також інвестує в навчання співробітників, допомагає їм із розвитком та самореалізацією. 

«Це для нас найважливіше: адже винайняти нових людей — це короткотерміновий процес, але у довшій перспективі наша відповідальність — зробити так, щоб вони виконували ціннісну роботу. Щоб йшли додому щасливі і не могли дочекатися, поки знов зустрінуться зі своїми колегами та друзями в коворкінгу», — розповідає Шломі Сассон, Ukraine Engineering Group manager.

Оставить комментарий

Комментарии | 0

Поиск