Dogz&Burgerz – ще один формат сімейства GastroFamily, який Дмитро Борисов масштабує через франшизу. У чому концепція закладу, де можна відкрити ресторан і скільки інвестицій на це потрібно – розповів AIN.Business франчайзинговий директор мережі Максим Цибрій. 

Минулого разу говорили про те, як відкрити «Білий налив» та «Мушлю». Тепер – франшиза ресторанів Dogz&Burgerz. 

Що таке Dogz&Burgerz – концепція

«Це про хотдоги й бургери, які подають разом із картопляними діпами чи бататом. Можна вважати, що Dogz&Burgerz нагадує посилену версію «Білого наливу», де напої ті ж самі, але флагман – їжа», – говорить Цибрій. 

Заклад прагне поєднувати ціни та швидкість фастфуду з якістю ресторанів. Замовлення тут видають швидко – за 2-5 хв, а ціни – у межах 39-160 грн. При цьому в Dogz&Burgerz готують мармурову яловичину, стейки з тунця та трендові соуси, як-от гуакамоле і блючиз. 

Є окрема лінійка рослинних бургерів та коктейльний бар, де, крім пива та сидру, подають піна коладу, джин-тонік, блакитну лагуну тощо.

Обираємо локацію

Зараз працює 3 заклади в Києві та один у Дніпрі. «Пріоритет – міста від 200 000 населення. Тобто будь-який обласний центр може прийняти об’єкт такого формату», – говорить Максим.  

Фото тут і далі: Dogz&Burgerz / FB

Щоб відкрити Dogz&Burgerz, потрібне приміщення площею 120-150 кв. м з потужністю в 50 кВт у найтрафіковіших локаціях міста. 

Ціна питання

  • Паушальний внесок – $30 000.
  • Роялті – 5% від обігу щомісяця.
  • Інвестиції – $800-1200 на кв. м. 

Згідно з фінансовою моделлю, заклад має приймати в середньому 800 гостей на добу, тобто 25 000 на місяць. Середній чек – 100 грн. У компанії розраховують, що ресторан працюватиме з оборотом у 1,5 млн грн на місяць. Собівартість їжі та напоїв складатиме 45%, а рентабельність – 15%.

Для партнерів, які відкривають кілька форматів GastroFamily, є невелика знижка на паушальний внесок.

Вимоги до партнера

Досвід у ресторанному бізнесі не обов’язковий. Головне – щоб партнер дотримувався стандартів GastroFamily. 

«Є приклади франчайзі, яких ми відбирали не дуже прискіпливо. Їхні об’єкти працюють утричі гірше за ті, якими керує партнер з потужною підприємницькою жилкою. Наш бізнес вимагає занурення, хоч і не стовідсоткового. У франчайзі може бути паралельна робота будь-якого рівня і рангу, але він повинен приділяти закладу увагу та проявляти ініціативу», – говорить Цибрій.

Процес запуску точки

  1. Залишити заявку на сайті.
  2. Обговорити деталі з менеджером Gastrofamily.
  3. Підписати договір комерційної концесії.
  4. Знайти приміщення та укласти договір оренди.
  5. Зробити ремонт та встановити обладнання. 
  6. Набрати команду та пройти навчання.
  7. Запуститися та працювати.

Найчастіше шукає приміщення та домовляється за оренду Максим. Планування, технічний проєкт і дизайн-план розробляє також технічний відділ компанії Борисова.

HR-спеціалісти GastroFamily підбирають кандидатів на керівника та бухгалтера. Керівник спершу стажується на активній точці, а потім самостійно набирає решту команди. 

Від підписання орендного договору до відкриття закладу проходить у середньому 3 місяці. Після запуску партнер і компанія Борисова – постійно на зв’язку. З цього моменту за роботою франчайзі слідкує операційний директор напряму Dogz&Burgerz.