Бот від WayForPay дозволяє продати товар у розстрочку від 6 банків в офлайні

382

Платіжний сервіс WayForPay дозволяє інтернет-магазинам продавати товари та послуги у розстрочку онлайн, від шести українських банків. 

Крім того, оформити товар у розстрочку можна в офлайн-точках. Завдяки WayForPay_Bot продавець у Viber або Telegram може сформувати запит на розстрочку для клієнта, а клієнту необхідно лише підтвердити оформлення розстрочки.

«Наприклад, клієнт хоче придбати у розстрочку кавомашину у вашому магазині. Якщо у магазині термінал «ПриватБанку» та клієнт хоче сплати частинами карткою від «ПриватБанку» — то тут немає ніяких проблем. А якщо у клієнта картка monobank чи «А-Банк», то тут у нагоді буде WayForPay_Bot. Продавцю достатньо вказати суму для розстрочки та телефон. Клієнту залишиться погодити запит на розстрочку у мобільному застосунку банку».

Можливість оформити розстрочку через бот з’явилася у WayForPay ще у червні цього року. Приблизно за 5 місяців через бот вже було успішно оформлено понад 800 розстрочок. Найпопулярніші розстрочки: Оплата частинами «ПриватБанк», «Плати частинами monobank», Плати частинами «А-Банк». 

Продавець може оформити продаж товару в розстрочку у кілька кліків через Viber, Telegram. При цьому продавцю не потрібен термінал, а також не потрібно укладати договір та проводити інтеграції з кожним з банків.

Для оформлення товару в розстрочку досить бути підключеним до сервісу WayForPay та авторизованим в боті WayForPay_Bot. Продавець в боті вказує вид розстрочки, суму, кількість платежів і телефон клієнта. При цьому клієнту достатньо мати смартфон, на якому необхідно буде лише підтвердити розстрочку в додатку свого банку

Крім оформлення розстрочки через бот бізнес може зробити інтеграцію розстрочок через WayForPay до своєї CRM, або іншого програмного комплексу для касирів.

Як працює онлайн-розстрочка для офлайну?

За допомогою WayForPay_Bot в месенджерах (Viber, Telegram) продавець вказує суму для оплати розстрочки, обирає вид розстрочки, кількість платежів, і вказує номер мобільного. Клієнт отримує повідомлення у мобільний додаток банку, де необхідно підтвердити умови розстрочки та підтверджує списання першого платежу. 

Після підтвердження платежу клієнтом продавець отримує повідомлення у месенджер про успішну оплату.

Вся сума платежу буде перерахована продавцю на наступний банківський день, а клієнт буде виплачувати наступні платежі банку, через який оформив розстрочку. 

Які розстрочки доступні в боті?

У сервісі WayForPay підключено 8 видів онлайн-розстрочок, від шести українських банків:

  • Плати частинами від «А-Банк».
  • Покупка частинами від monobank.
  • Оплата частинами від «ПриватБанку».
  • Розстрочка від «А-Банк».
  • Плати частинами GlobusPlus від «Глобус банк».
  • Миттєва розстрочка від «ПриватБанк».
  • Розстрочка від «Райффайзен Банку».
  • Плати частинами «Ощадбанк».

Необхідно в налаштуваннях магазину вибрати необхідні розстрочки та активувати их

Платіжні методи для оплати в розстрочку недоступні у магазинах, які частково або повністю перекладають комісію на покупця.

Які умови?

Залежно від обраного платіжного методу, діють різні тарифи та умови розстрочок.

Незалежно від виду розстрочки продавець отримує всю суму вартості товару після внесення першого успішно платежу покупця.

Для онлайну та офлайну

Продавці, які приймають платежі через WayForPay можуть використовувати онлайн-розстрочки як для офлайну, так і для онлайн-бізнесу. Про те, як працюють розстрочки та як їх налаштувати для свого інтернет-магазину — писали раніше тут

Кому може бути корисна розстрочка?

  • для магазинів електроніки, одягу, меблів, прикрас та інші;
  • для туристичних компаній;
  • для будь-яких продавців, які продають в офлайні та чиїм клієнтам буде необхідна можливість оплатити товар або послугу в кілька платежів.
Оставить комментарий

Комментарии | 0

Поиск