У серії «Ресторани Борисова» AIN.Business розповідає, як відкрити по франшизі заклади мережі GastroFamily. Це потужний бренд на ресторанному ринку України, який через франчайзинг виріс до понад 60 точок у 18 містах України.

Уже говорили про «Білий налив», Mushlya, Dogz&Burgerz та «БПШ». На черзі – франшиза ресторану Pinzarella. Про особливості формату та умови співпраці розповів Максим Цибрій, франчайзинговий директор Gastrofamily.

Що таке Pinzarella – концепція

Це ще один smart casual формат від Дмитра Борисова з делікатесними продуктами за бюджетну ціну (100-200 грн) та швидкою видачею за 3-5 хв. Заклад позиціонує себе як pinza, mozzarella & prosecco bar. 

Коронна страва – італійська пінца. Це щось на кшталт піци з трьох видів борошна із соусом та різною начинкою: сиром, персиком, лососем, халапеньйо, прошуто, артишоками, трюфелями чи анчоусами. Також у меню є різні види моцарелли: бейбі-моцарелла, капрезе, страчателла та буррата. До них – просеко і лімончело. 

Фото тут і далі: Pinzarella / FB

«Pinzarella – гримуча суміш піци і моцарелли. Це про Італію та про швидку їжу, яку можна зручно доставити. Формат входить у топ-5 проєктів, орієнтованих на доставку», – додає Цибрій.

Обираємо локацію

Зараз у Києві працює одна Pinzarella окремо, плюс три в складі GastroFamily Market – великих закладів, де під одним дахом об’єдналося кілька форматів Борисова. 

Pinzarella може спокійно виходити за межі столиці. Вона приживеться в будь-якому місті від 200 000 населення. «Ми пропонуємо зрозумілий продукт і доступні ціни для всіх регіонів України. Це дозволяє масштабуватися не лише в нас, а й заходити в країни СНД, де такі формати сприймають. Наприклад, у Білорусь чи Азербайджан», – говорить Цибрій.

Для закладу потрібне приміщення на 150-200 кв. м. з потужністю в 60 кВт у найбільш трафікових локаціях.

Ціна питання

  • Паушальний внесок – $25 000.
  • Роялті – 5% від обігу щомісяця.
  • Інвестиції – $800-1200 на кв. м. 

Згідно з фінансовою моделлю, заклад має приймати в середньому 5000 гостей щомісяця із середнім чеком 350 грн. У компанії розраховують, що ресторан працюватиме з оборотом у 1 млн грн на місяць. Собівартість їжі та напоїв складатиме 45%, а рентабельність – 15%.

Партнери, які відкривають кілька форматів GastroFamily, отримують невелику знижку на паушальний внесок.

Вимоги до партнера

  • Бути готовим працювати за моделлю і стандартами GastroFamily – це основний обов’язок партнера.
  • Франчайзі може мати іншу роботу «будь-яких рівнів і рангів», але він повинен приділяти закладу час і увагу. 
  • Досвід у ресторанному бізнесі не обов’язковий. «Головне – підприємницька жилка та усвідомлення, що ресторан – не кишеньковий бізнес і не іграшка. Він сам не працюватиме», – зазначає Цибрій.

Процес запуску точки

  1. Спершу треба залишити заявку на сайті та дочекатися дзвінка від менеджера Gastrofamily.
  2. Після переговорів та зустрічі наживо партнер підписує з компанією договір комерційної концесії (так в Україні називають франчайзинговий договір).
  3. Далі – пошук локації. Здебільшого, цим займається Максим. «Зазвичай, партнери дивляться трохи не туди, куди потрібно, а мене вже є досвід і контакти рієлторів по всій країні. Я підбираю приміщення, вичитую договір оренди та доводжу його до підписання», – каже чоловік.
  4. Опісля – ремонт. Техвідділ компанії Борисова розробляє проєкт і дає завдання підрядникам: рекомендують своїх або проводять тендер. У середньому заклад відкривається за три місяці від підписання договору оренди.
  5. Партнеру допомагають знайти людей на ключові позиції – керівника й бухгалтера. HR-відділ Борисова подає кандидатів за профпридатністю, а франчайзі обирає з них працівника за особистими поглядами. Керівник стажується на дійсній точці і потім набирає рядовий персонал самостійно.
  6. Франчайзі запускається і надалі працює підзвітно операційному директору напряму Pinzarella.