Cтартап дня: додаток для автоматизації бухгалтерського обліку та продажів для бізнесу будь-якого профілю Saldo Apps

Читати на RU

Рубрика «Стартап дня» на AIN. UA – це трибуна для засновників проєктів, де ви можете познайомити потенційних клієнтів та інвесторів з вашим продуктом. Редакція зберігає пряму мову спікера. Ви можете розповісти про свій стартап, заповнивши анкету за посиланням.

Saldo Apps автоматизують виставлення інвойсів контрагентам і відстежування вхідних та вихідних боргів, керування і розділення особистих та бізнес фінансів, роботу складу, управління персоналом і дозволяють безконтактне обслуговування клієнтів.

Засновники та команда стартапу

У компанії 2 засновники: Михайло Попчук і Радомир Новакович. На даний момент в команді 30 осіб, і ми активно шукаємо нових співробітників: Senior iOS-розробника, UA-спеціаліста, Lead UX/UI-дизайнера, HR-фахівця таMiddle/Senior Java-розробника.

Про що стартап

В Saldo Apps ми розробляємо прості мобільні додатки для автоматизації обліку та продажів для мікро- та малого бізнесу практично будь-якого профілю: від незалежних підрядників (сантехніків, дизайнерів, флористів) до HoReCa.

Додатки Saldo Apps дозволяють власникам керувати своїм бізнесом, використовуючи тільки свій мобільний телефон і відповідати на основні питання для них: «Скільки я продав?». «Скільки я повинен?» «Скільки я заробив?»

Saldo Apps автоматизує виставлення інвойсів контрагентам і відстеження вхідних і вихідних боргів, управління і поділ особистих і ділових фінансів, роботу складу і управління персоналом. Портфоліо вже включає: Invoice Maker, Receipt Scanner, Mileage Tracker, Checkpie.

Також в лінійці продуктов є ORTY — це комплексна система управління рестораном. ORTY — це POS, який дозволяє обробляти і здійснювати безконтактний сервіс, онлайн-замовлення, замовлення зі столу, управління маркетингом.

Кожне бізнес-завдання виконується окремим простим і інтуїтивно зрозумілим мобільним додатком, який можна використовувати як окремо, так і в синхронізації з іншими додатками Saldo Apps. Чим більше додатків використовує власник, тим повнішу фінансову картину свого бізнесу він бачить.

Додатки Saldo Apps вже використовуються по всьому світу, від США до Австралії, і знаходяться в топ-5 App Store у своїх категоріях.

Яка модель монетизації

Subscription.

Скільки часу знадобилося, щоб стати MVP? Яких помилок допустилися?

Було кілька MVP як таких, оскільки нинішня конфігурація Saldo Apps виникла після злиття з ORTY, яка була заснована Михайлом Попчуком, і Saldo Apps, яка була заснована Радомиром Новковичем

Для ORTY на MVP пішло 4 місяці, 5 місяців по тому ORTY отримав свого першого великого клієнта в Сінгапурі — The Social Kitchen. Це державний проєкт, який забезпечує роботу представників вразливих соціальних груп на кухнях ресторанів швидкого харчування.

Головною помилкою, яка була допущена, була розробка системи, яка повинна була охопити всі аспекти управління рестораном в одному додатку. Зараз ми вирішили зробити це у форматі окремих додатків по телефону, щоб не обтяжувати основну систему і зробити її максимально інтуїтивною і зрозумілою.

На MVP перших додатків Saldo до злиття (Invoice Maker, Receipt Scanner, Mileage Tracker) пішло близько 1,5 місяців.

Як виникла ідея створити стартап?

Ідея створення екосистеми простих додатків для автоматизації обліку та продажів бізнесу з’явилася одночасно в 2018 році, задовго до зустрічі.

Михайло в той час займався консалтингом в Китаї. Під час вечері в невеликому сімейному ресторані я побачив, як офіціантка приймає всі замовлення за допомогою телефону, через нього вона також приймає оплату, поради, взаємодіє з кухнею. Потім прийшла ідея зробити просту і доступну для всіх систему управління в мобільному телефоні, яка не вимагає дорогого обладнання і спеціалізованого навчання співробітників. Так виникла ідея ORTY.

Паралельно, в той же час, Радомир створив Invoice Maker в США, як перший додаток в майбутній екосистемі.

Кінцевою метою обох засновників було створення простої, інтуїтивно зрозумілої, а головне мобільної системи автоматизації продажів і бухгалтерського обліку для бізнесу, але вони працювали для різних аудиторій. Радомир розвивався на ринку незалежних підрядників, а Михайло на ринку HoReCa. У 2021 році Радомир і Михайло вирішили об’єднати зусилля в компанію під загальною назвою Saldo Apps для створення універсального продукту.

Хто ваші конкуренти, які їхні досягнення?

Нашими основними конкурентами є Square, Quickbooks, регіональні невеликі продукти і, звичайно ж, бухгалтерський облік на папері. Наша головна відмінність полягає в тому, що наші конкуренти — single purpose applications, ми надаємо складну інформацію.

У той же час Saldo Apps автоматизують бухгалтерський облік, продажі та відображають повну фінансову картину бізнесу простим, мобільним та інтуїтивно зрозумілим способом, що відрізняє нас від конкурентів, таких як 1С.

Яких конкурентів більше немає, чому їм це не вдалося?

У нашому випадку мова йде не про прямих конкурентів, а про попередників з інших галузей, що дозволило нам зробити наш поточний продукт і вийти з ним на ринок. Десятки тисяч компаній протягом багатьох років працювали над тим, щоб кожен з нас почав використовувати смартфон не тільки для вирішення невеликих щоденних завдань, але і для ведення бізнесу.

Така ж робота була покладена на те, щоб власники мікро- і малого бізнесу почали довіряти цифровим грошам, а не зберігати всі виручені кошти готівкою.

Як ви оцінюєте ринок для свого продукту?

Наш ринок зараз становить понад $100 млрд. Враховуючи ситуацію в світі в умовах пандемії, автоматизації процесів і зменшення ролі живої людини, це вже необхідність. І за нашими прогнозами, вона загостриться.

Скільки грошей/часу вкладено?

Оскільки нинішня конфігурація Saldo Apps виникла в результаті об’єднання двох проектів, важко точно розрахувати кількість інвестицій. Крім того, ми не ставимо перед собою таке завдання.

Всі фінансові інвестиції були зроблені засновниками Saldo Apps. Ми ще не залучили іноземних інвестицій. З точки зору часу, знадобилося 5 місяців, щоб отримати поточний результат.

Чого було досягнуто?

На даний момент Saldo Apps використовуються більш ніж 20 000 користувачів з усього світу, від США до Австралії. Єдиний континент, де не присутні наші користувачі, — Антарктида. Компанія вже досягла самоокупності, а ARR > $ 500 000.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук