Як шукати роботу за допомогою AI: сервіс Re:zume

1236

Пошук персоналу та пошук роботи – два «берега», які ніколи не зійдуться. Компанія хоче знайти компетентний талант задешево, і щоб він працював чесно, відповідально та ефективно.

Фахівець хоче достойну оплату, «плюшки» та звісно менше працювати й мати гарну заробітну плату або кар’єрний шлях, який призведе до її підвищення. Здається місія нездійсненна і тому на пошук «пазлу» компанії витрачають не лише час та ресурси — а й власну репутацію. 

Так само і шукачі — можуть мати невиправдані очікування.

Ці фактори можна звести до мінімуму, якщо компаніям та кандидатам допомагатимуть у метчингу штучний інтелект і зрозуміла обом сторонам система.

Кар’єрна карта з рейтингом і репутацією — той самий «міст», який робить спілкування талантів та компаній відкритим, прозорим, чесним та зрозумілим.

«Штучний інтелект може суттєво допомогти HR-спеціалісту у підборі кваліфікованого персоналу, швидко і якісно проведе попередній відбір за ключовими критеріями. HR-менеджер не буде заморочуватися годинними колами й запрошеннями на співбесіду. Таке делегування функцій забезпечує розроблений нами гібридний месенджер, що поєднує традиційний інтернет-месенджер та поштовий клієнт. Він звільняє HR-менеджера від рутинної роботи та дає більше часу для реалізації творчих та стратегічних завдань. Таким є базова функціональність хмарного сервісу Re:zume», — розповідає Ігор Аніскін, co-founder Re:zume

Re:zume стає новим середовищем, де ми об‘єднали десятки функцій та сотні процесів у простому і зрозумілому інтерфейсі.

«Ми подбали, щоб сервіс міг аналізувати кандидатів за різними параметрами, визначаючи рівень володіння професійними та комунікативними навичками», – каже Ігор Аніскін.

«Таким чином сервіс суттєво заощаджує ресурси компаніям і допомагає швидко знайти «свого працівника», а шукачам — роботу мрії. Ми хочемо повністю змінити парадигму найму, тому створили Vi:zume. Це інноваційна система найму, де вакансію можна створити за допомогою вбудованого відеосервісу та отримати відеовідгук від кандидата», — розповідає Олександр Башкін, Re:zume CEO.

Наш Tik Tok для найму – цілком новий досвід для роботодавця та шукача, який вже на рівні емпатії дає розуміння чи пасують компанія та таланти одне одному.

Ми розробляємо платформу з трьох компонентів – all in one service.

  • HRM-платформа для компаній — віртуальне робоче місце HR-менеджера чи рекрутера, що дозволяє забезпечити якісний підбір персоналу та онбордінг. Сервіс включає внутрішній корпоративний університет знань, управління персоналом, створення персональних планів розвитку працівника, визначення його стану та настрою, карту знань компанії, можливість запуску гейміфікації та вбудовану комунікаційну платформу. 
  • Дошка оголошень — тут можна буде знайти не тільки роботу, а й працівника чи консультанта для бізнесу або викладача. 
  • LMS-платформа для шукачів – вчись, будуй карʼєрну карту та працюй – все в одному додатку.

Якщо вам сьогодні чогось не вистачає в компетенціях – не гайте час та вчіться, і завтра ви опануєте професію через Re:zume. А якщо хочете змінити роботу або отримати першу професію, то на основі тестової співбесіди чи оцінок ЗНО система запропонує оптимальний кар’єрний план.

«І головне — усі ваші надбання, знання та здобутки, такі як дипломи, сертифікати чи наукові ступені та просування кар’єрними сходами, зберігаються в одному місці автоматично. Більше ніяких відправлених анкет — просто натисніть «Share» і відкрийте свою карʼєрну карту роботодавцю», — розповідає Віктор Кіщенко co-founder, CTO.

І хоча наразі Re:zume знаходиться у стадії тестування продукту, чимало компаній купили доступ до сервісу уже на старті пресейлу. Чому? 

За попередніми розрахунками продукт заощаджує до 70 годин робочого часу рекрутера на місяць, забираючи на себе рутинні операції. Економія робочого часу в середньому складає $1000 на місяць. 

Ціль Re:zume глобальна – за його допомогою спеціаліст може управляти персоналом, навчати його, якісно комунікувати в процесі роботи, будувати кар’єрні карти, відстежувати лояльність та контролювати KPI. Усе це підходить як для малого, так і великого бізнесу у будь-якій сфері. Від енергетики й нафтовидобування до освіти та державних органів.

На платформі передбачена можливість проводити вебінари, курси, тренінги, наради, переговори та співбесіди. Це значно пришвидшує та оптимізує процеси внутрішньої комунікації та підвищує ефективність працівників. Звісно, нові технології не можуть замінити роботу людини, зате можуть допомогти їй суттєво оптимізувати роботу.

«Філософія Re:zume – #ideas_shape_reality – це створення ідей, які формуватимуть нове майбутнє. Ми щодня думаємо про те, як ми будемо шукати роботу за 5-10 років і одразу закладаємо в сервіс можливість реалізації такої візії. 

Ми почали створювати сервіс у січні цього року і вже у травні отримали грант від USF (Українського Фонду Стартапів) під час #25 Pitch day – $25000 на стадії preseed, взяли участь в IT Arena, 20-му міжнародному економічному форумі, IT HR форумі, де отримали підтвердження ринку та близько 160 контактів майбутніх клієнтів.

Наразі завдяки USF та Олені Малицькій ми потрапили до потужного корпоративного акселератора ISE і почали отримувати пропозиції від українських та закордонних фондів про залучення інвестицій. Маємо надію закрити контракт на перші інвестиції до нового року», — розповідає Роман Керик co-founder Re:zume.

Наші едвайзери:

  • корпоративний консультант — Тарас Мазяр;
  • засновник startup school — Вадим Роговський.

Ми створюємо продукт для глобального ринку, але починаємо експансію з України, а вже у першому кварталі 2022 року почнемо presale у США, де вже створили компанію Re:zume Inc, далі Європейський ринок — у 3 кварталі 2022 року, та Азійський ринок — у 1 кварталі 2023 року. Наш план — дуже швидко відкривати ринки та створити можливість для мільйона компаній та 250 мільйонів шукачів користуватись продуктом.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук