Goodex поглинув онлайн-магазин vip-продуктів FoodLogistic

766
Читати на RU

Український ecommerce-проект Goodex, який раніше поглинув сервіс доставки Fresh Food, придбав онлайн-магазин FoodLogistic. Сума угоди не розголошується. Про це AIN.UA розповіли в Goodex.

Деталі угоди

  • Як зазначають в компанії, поглинання FoodLogistic дозволить зменшити порогову суму для безкоштовної доставки та покращити сервіс.
  • За умовами угоди, до Goodex перейшла база у 4000 клієнтів сегменту vip з середнім чеком в 2500 грн. Це дозволить компанії збільшити експертизу у роботі з найбільш платоспроможними споживачами. Також було придбано нематеріальні активи FoodLogistic: торгова марка, мобільний додаток, сайт та соціальні мережі.
  • В планах Goodex — збільшувати капіталізацію компанії та кількість замовлень. Серед пріоритетних цілей – збільшення маржинальності бізнесу з 25 до 35%.

“Купівля FoodLogistic також дозволить зробити пакування продуктів більш екологічною. Сьогодні ми активно ростемо, маємо клієнтську базу у 21 000 осіб і не плануємо зупинятися на цьому”, – розповідає Владислав Савченко, засновник Goodex.

Про Goodex

Владислав Савченко, засновник компанії Powercode, запустив Foodex24 навесні 2020 року. У вересні 2021 року компанія заявила про купівлю сервісу Fresh Food за $300 000 та перейменування бренду на Goodex. У грудні 2021 року доставка продуктів Goodex доступна у Києві та Вінниці. З весни цього року команда почала масштабування – запустила супермаркет та систему дарксторів у польському місті Бидгощ, що працюють під брендом Foodex24.


Владислав Савченко, засновник онлайн-супермаркету Goodex
Фото: Goodex

На момент виходу матеріалу, момент в асортименті у онлайн-супермаркету Goodex понад 5500 товарів на власних складах площею близько 1200 кв. м. За листопад оборот склав близько $700 000, компанія приймає близько 400 заявок на доставку за день із середнім чеком у 1700 грн. До 2021 року Goodex планує досягти 500 замовлень щоденно.

Що таке FoodLogistic

FoodLogistic – український онлайн-магазин та сервіс доставки vip-продуктів, запущений Євгенієм Островим навесні 2020 року. До поглинаня Goodex, компанія працювала в Києві та області. Асортимент FoodLogistic включав продукти преміум якості – від японської яловичини до морепродуктів.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук