Університет нових професій: Boosta Academy запустила нові курси digital-спеціальностей з нуля

1041
Читати на RU

Міжнародна ІТ-компанія Boosta розробляє і просуває SEO-інструменти та освітні проєкти на західних ринках. Кілька років тому компанія зробила свої перші спроби запустити онлайн-школу SEO та лінкбілдінгу Boosta Academy. Вони мали успіх, і Boosta вирішила взятися за проєкт ґрунтовно. Цього року Boosta Academy повернулася на ринок. Проєкт знову почався успішно: багато студентів після курсів пішли в компанію на стажування і отримали на роботу.

Зараз Boosta Academy оголошує нові онлайн-курси. AIN.UA поцікавився у Юлії Пацьори, менеджера проекту Boosta Academy, як влаштовані курси, кому вони підійдуть і навіщо ІТ-компанії організовувати своє навчання.


З чого почалась Boosta Academy

Boosta Academy зробила свої перші кроки ще у квітні 2018 року. Ініціативна команда компанії подумала: чому б не запустити курси, де можна навчити студентів базовому SEO, адже у нас в цьому хороший досвід. Курси тоді були повністю офлайн і орієнтовані на студентів. А новачків шукали вивішуючи запрошення на дошках оголошень в університетах і роздаючи листівки.

Тоді ми просто хотіли спробувати: чи це спрацює? Тепер кілька років потому можна сказати: все вийшло, і Boosta Academy сформувалася як окремий проєкт. Останнім часом її арсенал поповнився новими курсами. У нас вже є три напрямки для навчання:

Ці курси призначені для початківців або людей з невеликим досвідом, які хотіли б освоїти нову спеціальність або впорядкувати свої знання в цій галузі.

Навіщо ІТ-компаніям власні курси

Багато компаній розуміють, що ринок персоналу не гумовий, а тому створюють освітні школи, навчаючи людей своєму досвіду і вербуючи готових кандидатів в команду. Це також актуально, оскільки навчальні заклади сьогодні недостатньо глибоко викладають цифрові спеціальності. Для себе ми виділяємо 3 основні цілі:

  1. Навчити зовнішню аудиторію якісним знанням, навичкам і ділитися досвідом. Ми культивуємо фахівців з нуля, навчаємо всьому, що може знадобитися в нашій роботі, запрошуємо в нашу команду.
  2. Тренувати свою команду в сучасних тенденціях і кращих практиках. Ми прагнемо спростити навчання для наших людей, систематизувати знання всередині компанії.
  3. Змінити сприйняття навчання в принципі. Ми хочемо дати людям можливість відкривати різні digital-професії та опановувати їх на практиці без необхідності вчитися в університеті протягом 6 років. Наші курси забезпечують необхідну базу, досвід, реальні кейси та тільки найнеобхіднішу теорію, щоб почати працювати в новій професії прямо зараз.

Такий підхід вигідний як компанії, так і студентам: компанія отримує потенційних фахівців, які вже трохи знайомі з командою і побачили процеси зсередини. А студенти отримують затребувану спеціальність і можливість відразу спробувати свої сили в ній.

Завдяки такому підходу, після запуску першого курсу SEO та лінкбілдінгу у 2021 році, у нас з’явилася черга студентів, які хотіли спробувати себе за новою спеціальністю. З них семеро людей пішли до нас на стажування, а ще трьох ми взяли в команду відразу після навчання.

Чи важко запустити нові курси?

Як вибираємо тему

Одне з перших завдань, яке ви вирішуєте при запуску курсів: якою буде їх тематика. По-перше, ми проаналізували: що може бути цікаво людям і що ми можемо їм дати з нашим досвідом. Це один з можливих шляхів вибору теми. Другий спосіб — стежити за тенденціями, а потім вибирати наставників, спікерів і створювати програму для курсів, засновану на тому, що зараз популярно.

Результати першої академії показали, що ми можемо успішно ділитися SEO-експертизою, а також що люди цікавляться іншими сферами. Тому ми запустили SMM, і в майбутньому розширюватимемо тематику курсів.

А ще ми любимо братися за завдання з зірочкою: наприклад, зараз ми експериментуємо і запустили курс про те, як працювати з ізраїльською платформою для фрілансерів Fiverr. Це досить вузька тема, але вона може бути корисною багатьом, адже на Fiverr можна знайти роботу і заробити гроші з дому або з будь-якої точки світу. Ми розуміємо, що запускати таку вузьку тему для курсу ризиковано, але хочемо бути першопрохідцями в цьому.

Обираємо формат

Наступне питання для організатора курсів, після вибору теми: яким буде формат і яких спікерів запросити?

Якщо перша академія була в офлайновому режимі, то зараз ми повністю перейшли в онлайн: лекції, практичні заняття. Студенти спілкуються з наставниками і один з одним в чатах і групах в Telegram. Зараз, особливо з огляду на карантинні обмеження, онлайн – це наше все.

Що стосується формату занять: їх можна транслювати як в прямому ефірі, так і записувати. Пряма трансляція дуже цікава для студентів, жива, але її важче організувати. Тому ми дивимося в першу чергу на те, наскільки це підходить для тієї чи іншої теми уроку.

Наведу приклад: якщо тема уроку може спровокувати дискусію, наприклад, проставлення посилань в курсі SEO та Linkbuilding, то зручніше буде прямий ефір. Студенти зможуть ставити питання, а спікер — давати аудиторії інтерактивні завдання. Але, наприклад, в курсі з SMM і таргетинг-просування ми розглядаємо етапи створення профілю або креативу в соціальній мережі, пояснюємо, як налаштувати рекламу, показуємо, як працювати з рекламним кабінетом Facebook — такий контент, звичайно, краще записати заздалегідь. Адже учень зможе подивитися відео і вчитися у своєму темпі, робити паузу і повертатися до того, що він не зрозумів. Ми намагаємося зробити формат гнучким, щоб навчання було ефективним.

Обираємо спікерів і працюємо зі студентами

Коли академія тільки починалася, курси викладали наші керівники команд, яким було цікаво поділитися своєю експертизою в SEO.

Зараз ми дуже «за» організацію співпраці з іншими компаніями та спікерами, які мають досвід роботи з темою наших курсів. У нас вже сьогодні навчають студентів експерти Depositphotos, Digital Olympus, UniSender та інших компаній.

Це важлива «фішка» в процесі створення курсу: багато різної експертизи. Адже спікери з різних компаній і галузей можуть показати студентам предмет з усіх боків. І, з огляду на різні цілі, які студенти поставили перед собою, різноманітність думок дуже важлива.

Працюючи зі студентами, ми намагаємося знайти індивідуальний підхід до кожного. Як тільки людина залишить заявку на сайті, ми зв’яжемося з нею і прояснимо, навіщо студенту потрібен курс, які його потреби і очікування.

Адже до нас вчитися приходять люди різного віку з різним бекграундом:

  • студенти, які хочуть знайти свою першу роботу;
  • світчери — це люди, які хочуть змінити професію і спробувати себе в діджиталі;
  • власники малого бізнесу, які хочуть навчитися SEO, SMM або будь-якому іншому digital-напрямку для просування своїх послуг.

Тому важливо відразу з’ясувати, що саме потрібно студенту.

У процесі навчання наші куратори постійно контактують зі студентами, підказують і зорієнтовують їх із усіх питань. Ми намагаємося підбирати кураторів серед людей, які щиро люблять спілкуватися і допомагати. Спеціально для учасників курсу є закриті Телеграм-канали, де вони можуть знайти підтримку.

Ми намагаємося слідкувати за тим, щоб студенти були максимально зацікавленими і мотивованими до навчання. Щоб не було такого: я дивився відео і на наступний день забув, що в ньому було. Куратори завжди запитають студентів, які давно не виконували практичних завдань, в чому виникла складність, чому вони припинили навчання. Якщо куратор бачить, що після якоїсь складної теми у студентів виникає невелика плутанина в розумінні, ми організовуємо QA-сесії зі спікерами, де студенти можуть «наживо» ставити будь-які питання.   

Ми намагаємося підходити до учасників курсу індивідуально. Ми постійно проводимо опитування: чи все в порядку, чи є якісь питання або непорозуміння, надаємо додатковий матеріал для вивчення.

Так, в результаті останнього курсу SEO, наші студенти поставили оцінку сапорту 9,5 з 10. Судячи з відгуків, такий підхід працює!

Які курси доступні зараз

Ми бачимо, що напрямок SEO дуже затребуваний і буде тільки зростати в найближчому майбутньому. SEO-просування необхідно багатьом продуктам, ринок цих послуг далеко не обмежується IT-компаніями. Але в той же час ми хочемо спробувати щось нове, запропонувати інші знання і досвід. Отже, зараз ми запустили три курси для навчання.

  1. Курс “NEW Start IN SEO&Linkbuilding“. У жовтні 2021 року почався другий потік, але ми можемо проконсультувати щодо навчання вже зараз. Ми також відкриті до третього набору, який розпочнеться після Нового року. Ви можете прочитати про курс тут: https://academy.boosta.biz
  1. Курс “SMM&таргетинг просування”. Перший набір тепер відкритий і триватиме до кінця грудня 2021 року. На курсі ми навчимося створювати ефективні SMM-стратегії, створювати привабливий текстовий та візуальний контент, запускати, оптимізувати, а головне – аналізувати цільові рекламні кампанії. Записатися на курс можна тут: https://edu.boosta.biz/smm
  1. Курс “Продаж послуг на Fiverr з нуля”. Зарахування студентів є безперервним. А сам курс побудований так, щоб студент міг навчатися в будь-який зручний для себе час. Fiverr — це платформа, де онлайн-підприємці з усього світу продають свої послуги всього за 5 доларів, а інші користувачі купують ці послуги. Сума здається невеликою, але основний заробіток приходить завдяки апсейлам (додатковим продажам). Записатися на курс можна тут: https://edu.boosta.biz/fiverr

Курси були створені для людей, які хотіли б вчитися з нуля. Це гарна можливість освоїти професію початкового рівня, якщо ви хочете спробувати кар’єру в діджиталі. Надалі ми плануємо відкрити курси для досвідчених фахівців для підвищення їх кваліфікації.

Навчання не заради навчання

Наша мета на курсах: навчити студентів новій професії та дати їм знання, які вони одразу зможуть застосувати у своїй роботі. Найкращий показник того, що курси ефективні, як мені здається, — багато студентів залишаються з нами на стажування і стають членами команди Boosta. А також роботодавці на ринку вже хочуть приєднати до своїх команд випускників Boosta Academy, що для нас стало підтвердженням якості навчання.

Наприклад, на першому потоці курсу NEW Start IN SEO&Linkbuilding, який стартував у квітні 2021 року, навчалися 58 студентів. З них 7 осіб пішли до нас на стажування, а троє відразу отримали пропозицію. Пропозицій про роботу було б ще більше: багато студентів добре вчилися і явно цікавилися новою для себе професією, але не всі, на жаль, мали достатній рівень англійської мови, який необхідний для роботи з нами в цьому напрямку.

А за результатами опитування випускників курсу NEW Start IN SEO&Linkbuilding ми порахували метрику ефективності курсів: оцінки самих студентів. За загальною оцінкою студентів, NPS курсу (Net Promoter Score або індекс лояльності споживачів) склав 83,2%. Це свідчить про довіру студентів до нашого курсу та готовність рекомендувати його друзям та колегам.

При цьому багато хто раніше не мав досвіду в цій сфері. Результати показали, що більше 45,2% нічого не знали про SEO і лінкбілдінг, а їх робота не мала нічого спільного з цим напрямком, 16,1% — власники бізнесів, що були зацікавлені в розробці свого проєкту, 29,4% не мають досвіду в цьому напрямку, і тільки 19,4% були знайомі з SEO раніше.

Що самі студенти говорять про наші курси (відповіді на опитування та відгуки в соціальних мережах):

Мені сподобалося 🙂 Я прийшов з дуже початковими знаннями й тут я отримав багато корисної інформації, велике спасибі!

Ідея з практичними завданнями і доступом до індивідуальних ресурсів і звітів ваших фахівців — це круто! Браво.

Завдяки курсам і не тільки, я знову почала вивчати англійську мову та українську… Для абсолютно нульової в цій ніші і взагалі в цій темі людини ви дали величезну і зрозумілу кількість інформації. Я посилю свої знання і, можливо, коли-небудь зможу працювати з вами в команді.

Які плани? (Досить амбітні)

Тепер, враховуючи, скільки освітніх курсів є на ринку, ми особливо чітко усвідомлюємо, наскільки важливо ділитися знаннями. Ми вже маємо успішний досвід Boosta Academy з 2018 року. На його базі ми плануємо створити університет з діджитал-спеціальностями. І дати студентам знання, які ще не зустрічаються в університетах.

А поки доєднуйтесь до курсів Boosta Academy — відкривайте нові професії.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук