ISsoft Ukraine: як пройшов перший рік компанії на українському ІТ-ринку?

У грудні 2020 року ISsoft відкрила новий центр розробки програмного забезпечення у Львові. Корпорація, яка за 17 років встигла здобути ім’я на міжнародному ІТ-ринку і яка зібрала навколо себе 1000+ працівників на той момент — знову пройде цей шлях в новій локації. Що вдалось за цей рік, чим приваблюють спеціалістів в одному з наймолодших офісів компанії, і як вдається будувати відносини в умовах пандемії?

За будь-якою компанією стоять люди, у випадку з українським офісом ISsoft, історія починалася з двох спеціалістів. Першими працівниками були генеральний менеджер Дмитро Сенніков і системний адміністратор Тарас Городов. З того часу компанія помітно виросла – сьогодні тут працюють вже 70 людей у співпраці з іншими та 1900+ по всіх локаціях. Співробітники ISsoft Ukraine вже з’явилися в 13 областях України, від Харкова до Закарпаття. І попри віддалений формат роботи та всі управлінські процеси, керівництво офісу бачить можливості для зростання.

«Ремоут дав нам можливість наймати співробітників з інших міст. Накопичений досвід та інфраструктура дозволяють нам легко робити це: доставляти робочу техніку за один день, вирішувати технічні проблеми через віддалений доступ або за допомогою роботи авторизованого сервісу, а також підписувати документи у цифровому форматі», — Дмитро Сенніков, General Manager.

Секрет становлення та успіху ISsoft — здорова та демократична атмосфера в колективі, де кожен може безпосередньо звернутися зі своєю пропозицією до керівництва, а взаємини в команді є однією з провідних цінностей. Підходи залишилися незмінними, а умови змінилися: перебуваючи фізично у різних містах та на різних проектах, складніше утримувати зв’язок. Проте співробітникам українського офісу це чудово вдається, наперекір труднощам — багато в чому сприяв офлайн-тімбілдинг, який пройшов цієї осені. 

Усі дуже хотіли зустрітися з колегами особисто, деяким хлопцям треба було дістатися з віддалених куточків України. Тож центральний офіс у Львові почув бажання команди й організував таку зустріч.

«Значна частина працівників не перетинається один з одним на проектах, але нам все одно хотілося б, щоб вони відчували свою приналежність до української команди загалом. Захід був лише один, але я вже бачу зміни: частина працівників зійшлися на темі технології, з якою стикаються на роботі, trainees теж потягнулися один до одного, оскільки проживають схожий досвід, хтось почав спілкуватися через загальні захоплення. Коли ми спілкуємося віч-на-віч, відчувається зміна настрою на краще – адже всі вже знайомі між собою», — Дарія Урусова, HR Manager.

В української команди бувають і менші за масштабом, але не своїм значенням приводи для зустрічей. Корпорація має традицію влаштовувати особливі вітання для співробітників, які стали «ювілейними» у тій чи іншій глобальній практиці. Так, частина львівського офісу збиралася, щоб привітати 50-ту людину у своїй команді, а також 100-ту у Business Intelligence та Mobile-розробці.

Об’єднують команду не лише події, а й ідеї. Важливою віхою став прихід в Україну проекту Online Sport Initiative, під час якого співробітники займаються однією з дисциплін триатлону, а компанія мотивує їх на активний спосіб життя та одночасно підтримує благодійні фонди, конвертуючи кілометри у фінансову допомогу тим, хто цього потребує.

Раз на 3 місяці ініціатива змінює «прописку», і прямо зараз усі зусилля направлені на адресу фонду «Крила надії» у Львові.

«Ми раді, що проект дістався України, і ми маємо можливість допомогти місцевій благодійній організації у Львові. Саме на поточному етапі ми розширили підтримку та почали враховувати не лише пробіжки, а й плавання та велоїзду. Сподіваюся, все це стане поштовхом для хлопців, які займаються іншими видами спорту та хотіли приєднатися до ініціативи – тепер це збільшить масштаб у рази», — Вікторія Халапук, Marketer.

Сьогодні ISsoft в Україні однозначно можна назвати «великою маленькою компанією». Тут зустрічаються особливості міжнародної корпорації та маленької команди, де всі знають одна одну – зі своїми плюсами та мінусами. Перших все ж таки більше.

За словами менеджменту, технічних експертів у компанію залучають доступ до R&D лабораторій, де можна розробляти інноваційні рішення в галузі блокчейну, AI та машинного навчання, IoT та розширеної реальності. Не меншу роль відіграють налагоджені процеси: сформована база клієнтів, можливість переміщення між офісами у різних країнах, прозора система підвищення кваліфікації. Проекти, в яких можна взяти участь, радують різноманітністю: наші співробітники працюють над рішеннями в E-Learning, E-Commerce, Consulting та Healthcare, а також у багатьох інших сферах.

За минулий рік до команди приєдналися не лише досвідчені фахівці, а й ті, хто тільки-но починає свій шлях у нашій сфері. Це стало можливим якраз завдяки побудованій усередині компанії системі навчання в корпоративному тренінг-центрі: в Україні пройшло вже кілька наборів у безкоштовну «Школу розробника», і до штату потрапило чимало стажерів. Іншими словами, компанія будується навколо талантів – і готова всіляко підтримувати їх у кожному починанні.

«Нас поки що небагато, і я знаю всіх людей за іменами, уявляю, хто на якому проекті. Маленький штат робить нас гнучкими: будь-яка людина може звернутися до мене з пропозицією чи проблемою безпосередньо. Якщо ця ініціатива принесе користь компанії, їй завжди будуть раді. Зараз є величезні можливості зростання тих, хто вміє і знає, як організовувати процеси, вирішувати проблеми. Ми можемо дозволити людині реалізувати свій потенціал, ми маємо для цього місце. Для цього ми, зокрема, використовуємо готові компетенції міжнародної компанії», — Дмитро Сенніков, General Manager.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук