Український стартап E-SportStats став продуктом дня на ProductHunt. Сервіс полегшує фанатам кіберспорту аналіз результатів команд

Що таке E-SportStats(ESS)

ESS – це веб-додаток для аналізу та перегляду кіберспортивних заходів. Він дозволяє фанатам переглядати стріми кіберспортивних заходів, отримувати розклад матчів, оновлювати інформацію про кожну гру в Real-time, а також:

  • Отримувати глибоку післяматчеву статистику.
  • Бачити турнірну сітку та статистику турнірів.
  • Порівнювати команди за ключовими параметрами через віджети.

Історія створення додатку

Ідея створення майданчика для аналітики кіберспортивних заходів прийшла Андрію Слободянюку, затятому фанату кіберспорту, який на той час займав позицію Senior Frontend-розробника в компанії EPAM. Його підтримав Антон Чорний, CEO школи програмування GoIT, з яким Андрій познайомився на студентському проекті 4 роки тому. Третім співзасновником став ще один давній друг Андрія та фанат кіберспорту – Богдан Шульга, Senior Software Engineer у core-команді Upwork.

В одному з вінницьких пабів Андрій розповів ідею проекту, Богдан там же намалював архітектуру майбутньої програми та вирішив приєднатися до ESS. Антон допоміг укомплектувати Frontend-команду з 7 випускників GoIT, які отримали комерційний досвід розробки, а також залучив викладачів, які реалізували Backend, UI/UX та SEO-оптимізацію.

Компанія на ProductHunt

Щоб отримати якомога більше голосів від кіберспортивного ком’юніті, команда ESS вирішила виходити на ProductHunt після додавання розкладів та пост-матчевої аналітики з 6 кіберспортивних ігор: League of Legends, Valorant, Call Of Duty,  DOTA 2, Counter Strike, Rainbow Six, King Of Glory. 

Окрім фанатів кіберспорту український стартап також підтримали досвідчені хантери, зокрема свій голос віддав Ryan Hoover – засновник ProductHunt. Підтримка внутрішнього ком’юніті та хантерів забезпечила перемогу в номінації Product of the day та потрапляння до списку найкращих проектів тижня на платформі.

Плани ESS

Найближчим часом команда ESS продовжить покращувати продукт і планують:

  • додати дашборд із можливістю підключати віджети для аналітики матчів, команд, турнірів;
  • запровадити функціональність для розвитку спільноти: коментарі до матчів, можливість додавати друзів та опублікувати свій контент;
  • персоналізувати функціональність для кожного користувача: рекомендувати матчі до перегляду, налаштувати створення списку з улюбленими командами, гравцями та додати сповіщення перед початком матчів.

Також зараз Андрій шукає партнера, який зможе очолити маркетинг, і готується до перших пітчів перед фондами та венчурними інвесторами.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук