Почитати на вихідних: Kyiv Corner, Василь Байдак і як Вільньов знімав «Дюну»

768

В нашій традиційній добірці: комунікація Skittles, як Pfizer стала надмогутньою світовою компанією, домогосподарка Шерон Террі і рідкісний ген, як виник тиждень та інші матеріали, які ми рекомендуємо до прочитання.

?? У британських школах інформатика щодня, в Україні — раз на тиждень. Вчителька з рівненського селища — про стажування в Лондоні та проблеми української освіти

Інна Тріщук викладає інформатику в селищі Клесів на Рівненщині вже дев’ять років. За цей час вона переосмислила підходи до викладання: каже, дітям потрібно максимум практики, а не теорії, як рекомендують методички для вчителів, більше програмування тим, хто в ньому зацікавлений, і домашніх завдань. В інтерв’ю DOU Інна розповіла про своє стажування і навчання в Лондоні, про те, як відкрила власну школу комп’ютерної грамотності й чому не змінює професію вчителя на програміста. Читати повністю…

? Як вийти на експорт? Faina підкорює міжнародні виставки

У колекції Faina можна знайти торшер під назвою Soniah, вази Bandura та Kumanec, ліжко Toptun, вироби «з тіста» та гобелени зі стародавньою трипільською символікою. Усе виготовлене з екологічних матеріалів та в мінімалістичному стилі з увагою до простоти форм. До бренду Faina Вікторія Якуша займалася архітектурою і дизайном інтер’єрів: вона є засновницею студії Yakusha Design, яка з’явилася 2006 року. Дизайнерка пояснює, що спонукало її розширити діяльність і створити новий напрям у своїй студії:

— Faina досить складна, має складний шлях і не кожен може його витримати. Я часто кажу, що це вона мене обрала. Тобто я не сиділа і не мріяла йти в промисловий дизайн, але сумні події (2014 року. — ред.) мене підштовхнули до створення дійсно чогось важливого, знакового, з українським кодом для всього світу.

Першим етапом створення бренду було усвідомлення самої ідеї, яка, за словами засновниці, йшла від серця. Відвідуючи виставки та знаючи тренди, Вікторія Якуша розуміла, що її дизайн-підхід не схожий на інші. Читати повністю…

? Kyiv Corner. Як створити маркетплейс із продажу альтернативного мерчу Києва

Проєкт Kyiv Corner розпочинався як магазин з продажу логотипів з новою айдентикою Києва — каштанчиком. За два роки він виріс до маркетплейсу з товарами, забрендованими столицею та планує масштабування на міжнародний ринок.

AIN.Business зустрівся з Алісою Бучнєвою та Валентином Ткаченком, які розповіли про історію Kyiv Corner, особливості роботи онлайн та офлайн, роль Projector та плановані заробітки. Читати повністю…

? Як комунікує Skittles — амбасадор веселки та безтурботності

Цукерки Skittles ми знаємо завдяки яскравим кольорам та широкій лінійці смаків. Утім, вони вирізняються з-поміж інших солодощів не лише яскравістю, а й оригінальними рекламами та комунікацією у соцмережах.

Ми розповіли про те, як формувався імідж Skittles і якими маркетинговими інструментами користується бренд, а також зібрали приклади рекламних кампаній. Читати повністю…

? Як Вася Байдак зібрав 1928 глядачів у Жовтневому палаці (і чому варто подивитися його новий стендап)

Сольний стендап-концерт «Ищу 1928 зрителей» провів і зняв український комік Вася Байдак. У назві – прямий опис концепції й формату шоу: Байдак вирішив зібрати майже 2000 людей у Жовтневому палаці, для цього запропонував глядачам квитки за собівартістю. Таким чином кошти від продажу квитків пішли виключно на організацію концерту, а Байдак відмовився від гонорару за виступ. Ще один його концерт у той же день зібрав 1300 глядачів.

«Я прямо закохався в цей зал. Але розумів, що не вийде зібрати таку кількість глядачів. […] Тож вирішив просто сказати, що хочу багато глядачів, але готовий викластися на всі 100% і що мені не потрібні за це гроші», – розповідає в розмові з The Village Україна стендап-комік, співзасновник «Інародного театру абсурду «Воробушек» і переможець телепроєкту «Ліга сміху».

Розпитали Байдака про підготовку сольника впродовж двох років, як він визначає для себе успіх і як планує розвивати свого Instagram-персонажа Бубудука. Читати повністю…

? Исполняя мечту: как Дени Вильнёв снимал «Дюну»

Работа над фильмом по «Дюне» — сложная задача. В 70-х Алехандро Ходоровски пытался убедить студии снять 12-часовую психоделическую экранизацию романа, но всех отпугнули затраты на производство. В 80-х удача улыбнулась Дэвиду Линчу, но он открестился от картины, так как её финальную версию готовили без участия режиссёра.

В 2018-м Дени Вильнёв получил от Warner Bros. и Legendary Pictures карт-бланш на съёмки своей версии «Дюны». Режиссёр с детства мечтал экранизировать роман Фрэнка Герберта и вложил в картину всю свою любовь к первоисточнику. Его усилия не прошли даром: зрители остались довольны фильмом, а студия согласилась сделать сиквел.

Недавно на сайте The Hollywood Reporter вышел материал о съёмках «Дюны». Его автор поговорил с Вильнёвым и его коллегами о работе над фильмом. Рассказываем главное из масштабной статьи. Читать полностью…

? Как Pfizer благодаря своей вакцине от ковида стала самой могущественной фармацевтической компанией в мире. Расследование Financial Times

Благодаря сочетанию агрессивных переговорных тактик и опоры на собственные силы в производстве и доставке вакцины до потребителя Pfizer стала безусловным лидером на рынке прививок от ковида. В этом году компания наверняка покажет рекордную выручку в истории фармацевтической индустрии. Однако критики Pfizer обвиняют компанию в жажде наживы на пандемии, угрожающей всему миру. Почитайте большой материал газеты Financial Times об этом в пересказе «Медузы». Читать полностью…

? Історія хвороби: як домогосподарка з Бостона Шерон Террі розшифрувала рідкісний ген

Перш ніж стати спікеркою TED та написати десятки наукових статей, Шерон Террі зіткнулася з рідкісною генетичною хворобою, про яку нічого не знала. Ні вчені, ні лікарі не мали достатньої інформації — щоб допомогти своїм дітям, жінці довелося шукати відповіді самостійно, зачиняючись ночами в лабораторії Гарварду. Розповідаємо, як мешканка Бостона, яка отримала ступінь у галузі богослов’я і ніколи не брала участь у наукових дослідженнях, зробила прорив у генетиці та допомогла змінити ставлення до вивчення й лікування рідкісних захворювань. Читати повністю…

7️⃣ Тиждень виник завдяки ринкам і колись тривав три дні. Сучасною семиденкою ми завдячуємо Ною, Торі, поїздам та кінопремʼєрам. Головне із книжки історика Девіда Генкіна про те, як люди придумали понеділки

Календарний рік відтворює цикл сезонів та рух Землі навколо Сонця, місяць — фази Місяця, дата — астрономічний день. Тиждень не схожий ні на що з цього. У природі немає нічого, що регулярно повторювалося б кожні сім днів, на це число не діляться рівно ні місяць, ані рік. Як тиждень взагалі зʼявився? Чому днів у ньому саме сім, а спроби змінити їх кількість на пʼять або десять нічого не дали? Ці питання вирішив дослідити американський історик Девід Генкін. Нещодавно у видавництві Єльського університету вийшла його книжка — The Week: A History of the Unnatural Rhythms That Made Us Who We Are. Оглядач «Бабеля» Антон Семиженко прочитав її й переказує найцікавіше. Читати повністю…

Якщо ви вже все прочитали, а вихідні досі тривають, зазирніть до наших попередніх добірок — вони зібрані тут.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук