TikTok як канал продажу житла. Чому майбутнє ринку нерухомості — за додатком

828
1
Читати на RU

Пандемія спричинила бум на ринку нерухомості. З огляду на карантинні обмеження, рієлтори шукали для себе найбільш вдалий та максимально безпечний формат показу будинків та квартир потенційним покупцям. Одним із таких став TikTok. Видання CNN розповідає, як американські рієлтори заробляють через відеододаток та чому за ним майбутнє ринку нерухомості. AIN.UA зробив скорочений переклад.

Сотні відгуків на одну пропозицію

Медісон Саттон 25 і вона — агент з нерухомості у Нью-Йорку. Під час пандемії вона ледь зводила кінці з кінцями, усі мешканці мегаполісу тікали з нього.

Медісон Саттон проводить огляд квартири у своєму TikTok
Усі зображення в матеріалі: CNN

На початку 2020 року Саттон створила акаунт у TikTok — @TheNYCAgent, і, як вона розповідає, не мала жодних очікувань стосовно додатка. Та як тільки вона почала публікувати відео з оглядами квартир, інтерес до її сторінки виріс до 200-400 запитів на одну пропозицію. Зараз 100% прибутку агент отримує завдяки TikTok, а її комісійні зросли вдвічі.

Швидкість, відеоформат та алгоритми підбору відео для користувачів у розділі For You та віральності — це те, що робить TikTok корисним для рієлторів.

Віральність та доступ до ЦА за хештегами

Агенту з нерухомості Принсу Уайтінгу знадобився лише тиждень на платформі, аби його відео стали мегапопулярними. З моменту створення @TheHouseofWhiting у січні 2021 року він зібрав 2,2 млн лайків на екскурсіях по квартирах.

Відео за цим хештегом набирають мільйони переглядів.

За словами Уайтінга, популярність хештегів у TikTok робить додаток важливим інструментом для рієлторів — так вони отримують аудиторію, яка готова купувати нерухомість. Найбільшою популярністю користуються #homesforsale, 24,4 млн переглядів, та #luxuryrealestate, 556 млн переглядів.

Різні підходи до контенту

У Джозефа Феллінга за плечима 6 років досвіду на ринку нерухомості і з першого разу поладнати з TikTok йому не вдалося. Через деякий час йому все ж вдалося знайти свою нішу — житло за низькою ціною. Його клієнтами стали ті, хто внаслідок пандемії вирішив продати свої дорогі квартири у великих містах та переїхати у більш скромне помешкання. Зараз 75% свого доходу Феллінг отримує завдяки TikTok, його продажі зросли у 4 рази.

Майбутнє ринку нерухомості за TikTok

Усі рієлтори, з якими спілкувався CNN, приєдналися до платформи протягом останніх 2 років і вірять, що за TikTok — майбутнє ринку нерухомості та їхнього бізнесу.

За їхніми словами, візуалізація у форматі відео, а також той факт, що ти можеш за 10 хвилин розглянути від 10 пропозицій житла без необхідності кудись їхати, а потім прямо у додатку забронювати огляд, відіграє ключову роль для комфорту потенційних покупців.

Залишити коментар

Коментарі | 1

Пошук